וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני בשוק שזכיתי, רוב הזמן אני בכלל עירומה": טקס פרסי האופנה של אמריקה

5.6.2018 / 11:17

הטקס שהתקיים אמש כלל נאום מכונן של קים קרדשיאן, שזכתה בפרס המשפיענית. דונטלה ורסצ'ה קטפה את פרס המעצבת הבינלאומית, ראף סימונס לקלווין קליין זכה במעצב בגדי הנשים, ונעמי קמפבל היא אייקון האופנה. את הלילה הגדול ליווה דרס-קוד חגיגי אך משוחרר. מי לבשה מה?

קנדל ג'נר בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
כמו ציפור שהתנגשה בעמוד חשמל. קנדל ג'נר בשמלה של אלכסנדר ווטיה/GettyImages

2018 היא ללא ספק השנה של דונטלה ורסצ'ה. אחרי שקיבלה את הכבוד להיות מארחת במט גאלה ולהלביש לא מעט כוכבות באירוע היוקרתי, אמש היא קטפה את פרס המעצבת הבינלאומית בטקס פרסי מועצת האופנה של אמריקה שהתקיים במוזיאון ברוקלין.

עוד רגע מכונן היה נאום הזכייה של קים קרדשיאן-ווסט, שקיבלה את פרס המשפיעה בתחום ואמרה באירוניה: "אני די בשוק שאני זוכה בפרס של אופנה כשאני בעצם עירומה רוב הזמן". הכוכבת בת ה-37 ומי ששנים הייתה סמל נלעג לכל הטראש בתרבות האמריקאית, התרגשה לקבל את החותמת הרשמית של המועצה, והודתה לבעלה ולאמה כדמויות המעוררות בה השראה.

קים קרדשיאן בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
הפכה ממלכת הטראש למשפיעה לגיטימית. קים קרדשיאן לובשת ריק אוונס/GettyImages

טקס פרסי ה-CFDA ספג לא מעט ביקורות בשנים עברו על ייצוג נשי לא מספק בין המועמדים והזוכים, ונראה שהשנה הפיקו שם לקחים. את פרס סברובסקי לשינוי חיובי קיבלה המעצבת דיאן פון פירסטנברג, פרס עיצוב האביזרים הלך לתאומות אשלי ומרי קייט אולסן מהמותג דה רואו, וקרולינה הררה קיבלה את פרס המייסד. עוד אישה שלקחה פסלון היא נעמי קמפבל בתור אייקון האופנה.

שני הפרסים החשובים ביותר הלכו למעצבים גברים - ראף סימונס לקלווין קליין, שנה שנייה ברציפות, כמעצב בגדי הנשים, וסנדר לק ככישרון העולה והמבטיח. אדוארד אנינפול, עורך ווג בריטניה החדש יחסית, קיבל הכרה על עבודתו בתחום המדיה.

עוד באותו נושא

מה קרה לנשים שניסו להתלבש כמו קים קרדשיאן?

לכתבה המלאה
ג'יג'י חדיד בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
לא ברור איך, אבל הטרנד של ללכת עם טייץ צמוד מבלי להסתיר את המפשעה פרץ את גבולות הג'ים לעבר מחוזות הלגיטימי. ג'יג'י חדיד לובשת ורסצ'ה/GettyImages

את הלילה הגדול של תעשיית האופנה ליווה דרס-קוד חגיגי אך משוחרר, במיקס של ספורט אלגנט שמאזן את עונת השטיחים האדומים שהייתה מלאה בלוקים פומפוזיים. נראה שמרוב התרגשות מהקאמבק של השנה, הזוכה הגדולה דונטלה ורסצ'ה לא אכלה כלום מאז המט גאלה בחודש שעבר. לטקס היא הגיעה בשמלת שעון חול שחורה מנצנצת בגזרת סטרפלס ללא אמירה של ממש.

קים קרדשיאן, שהפכה ממלכת הטראש למשפיעה לגיטימית, לא ויתרה על ההזדמנות ללבוש חולצת בטן באווירת סיפורי אלף לילה ולילה, אבל חייבים להודות שהפעם היא עשתה את זה בסטייל, באדיבות דגם של ריק אוונס.

נעמי קמפבל בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
אייקון האופנה של השנה. נעמי קמפבל בשמלת פרנזים של קלווין קליין/GettyImages

לא ברור איך, אבל הטרנד של ללכת עם טייץ צמוד מבלי להסתיר את המפשעה פרץ את גבולות הג'ים לעבר מחוזות הלגיטימי. חדיד הלכה על אאוטפיט אייטיזי בהומאז' לעיצוביו של ג'יאני ורסצ'ה המנוח, ולמרות הצבעוניות המטריפה וגוף שיכול להכיל כל גחמה עיצובית - יצא לה חנוק מדי.

הפאשן אייקון המטריפה נעמי קמפבל הלכה על קולור-בלוק בגווני אדום ובורדו עם שמלה א-סימטרית בעיצוב קלווין קליין, המורכבת כולה מערימות של פרנזים, ובלטה בצורה מוצלחת.

לא נעים להגיע לשטיח האדום ולגלות שקצת השקעת יותר מדי ביחס לאחרות, וזה בדיוק מה שקרה אמש לקנדל ג'נר, ואלו עוד החדשות הטובות. החדשות הרעות: אפילו לה השמלה של אלכסנדר ווטיה לא החמיאה, והיא נראתה כמו ציפור שהתנגשה בעמוד חשמל.

דונטלה ורסצ'ה בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
לא אכלה כלום מאז המט גאלה. דונטלה ורסצ'ה/GettyImages

אלכסנדר וונג, שמלביש באופן קבוע את הדוגמנית הרותחת קאיה גרבר, התאים לה לוק של פיג'מה ספורטיבית שאף אחת אחרת לא הייתה מצליחה להחזיק. תחכום מצד אחר הגיע אצל קייט באלנשט שלבשה מונס, אך מרוב סופיסט היא קצת הלכה לאיבוד באאוטפיט הזה וחבל.

אשלי ומרי קייט אולסן יודעות שסוס מנצח לא מחליפים. את התאומות ראינו כבר בלוק בוהמייני אפל שכזה לא מעט פעמים, וזה עדיין עובד להן מצוין.

קאיה גרבר בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
פיג'מה ספורטיבית שאף אחת אחרת לא הייתה מצליחה להחזיק. קאיה גרבר לובשת אלכסנדר וונג/GettyImages
האחיות אשלי ומרי קייט אולסן בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
התאומות אשלי ומרי קייט אולסן, הזוכות בפרס עיצוב האביזרים/GettyImages
קייט בלאנשט בטקס פרסי האופנה של אמריקה יוני 2018. GettyImages
הלכה לאיבוד מרוב תחכום. קייט בלאנשט לובשת מונס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully