וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאני אשפשף? בדקנו עבורכן את מסירי איפור העיניים החדשים

שירלי אכסלרוד

14.6.2018 / 13:33

אנחנו עכשיו בתקופה כזו, שיותר משבא לנו להתמרח - בא לנו להוריד. אז בדקנו ארבעה מסירי איפור עיניים חדשים, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות, וטיפול מקרצף אחד גם לגוף

מסיר האיפור של לנקום

מוצר. עיבוד תמונה
עושה את הבלתי אפשרי ומצליח להיות גם אפקטיבי וגם נעים/עיבוד תמונה

מסירי איפור דו פאזיים, עם שכבת השמן הצפה למעלה כמו שוקולד למריחה שעמד יותר מדי זמן בארון, לרוב רוצחים וגם יורשים: בשם היעילות, שורפים עד כדי עיוורון ואז גם משאירים על העור ציפוי שמנוני שמצריך קרצוף בטרפנטין. מסיר האיפור החדש של לנקום עושה את הבלתי אפשרי ומצליח להיות גם אפקטיבי וגם נעים: מסיר במקסימום ובשני וישים, מבלי לשפשף, שכבות של איפור עיניים עמיד ממש. הוא גם לא מציק לעיניים ולא מותיר שאריות מעיקות.

לנקום, Bi-Facil Visage, מחיר: 159 שקלים ל-200 מ"ל, 240 שקלים ל-400 מ"ל.

חלב הפנים של לוריאל

מוצר. עיבוד תמונה
הנקבוביות נותרו מג'ויפות, המסקרה נמרחה למראה דביבון/עיבוד תמונה

הכל נכון בחלב הפנים מהסדרה החדשה של לוריאל. אריזת המשאבה נוחה, הגיינית ומגיעה בוורוד ענוג, המרקם של החומר רך ולח, הריח נעימי, רק מה - הוא מנקה רק קצת כזה, בחפיף, מלמעלה. גם אחרי מעבר יסודי על כל הפנים כולל העיניים, הנקבוביות נותרו מג'ויפות, המסקרה נמרחה למראה דביבון, ותחושת הניקיון הממכרת הגיעה רק אחרי הקרצוף הקבוע בסקראב ומסיר איפור עיניים שעושה את העבודה. שלב מיותר.

לוריאל פריז, חלב פנים, RARE FLOWERS, מחיר:40 שקלים ל-400 מ"ל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

המים המיסלריים של ניוואה

מוצר. עיבוד תמונה
"מוצר מעולה, הכי קרוב למים שניסיתי"/עיבוד תמונה

במחיר קטן, מהמותג שאפשר למצוא גם בסופר, מגיע מסיר איפור משתלם במיוחד. המים המיסלריים של ניוואה אמנם ענוגים, נטולי צבע, פרבנים ואלכוהול, אבל לא פראיירים: הנסיינית צ' הסירה איתם בקלילות קונסילר, מסקרה וצלליות שתוקנו אינספור פעמים, בלי שהעיניים המפונקות שלה שרפו ובלי שהעור העדין סביבן התייבש - "מוצר מעולה, הכי קרוב למים שניסיתי".

ניוואה, micellar Cleansing water, מחיר: 39 שקלים ל-200 מ"ל, 59 שקלים ל-400 מ"ל.

המים המיסלריים של לה רוש-פוזה

מוצר. עיבוד תמונה
הסירו איפור עיניים ללא מאמץ, והצטיינו לא פחות בניקוי יסודי של הוודג'/עיבוד תמונה

גם המים המיסלריים של לה רוש-פוזה עתירי נעימות, צלילות, ונטולי שומן, אלכוהול, צבע, סולפט ושאר חומרים שעושים לנו קמטים. גם הם הסירו איפור עיניים ללא מאמץ, והצטיינו לא פחות בניקוי יסודי של הוודג' משכבות גיאולוגיות של קרם הגנה, סרום, לחות, מייק אפ, שקרים, אכזבות וסתם טינופת שדבקה בו.

לה רוש-פוזה, MICELLAR WATER ULTRA, מחיר: 80 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים ובסופר פארם.

וטיפול אחד גם לגוף

ספא. עיבוד תמונה
1+1 של הביוקר. טיפול שאחריו הראש מתארגן מחדש, הגוף שמח והעור חלקלק, נקי ומשיי/עיבוד תמונה

אם יש לכן ממון מיותר ועור מחוספס, בואו להיפטר משניהם בספא של מלון ריץ קרלטון בהרצליה. הספא נמצא בקומה העשירית של המלון, והוא באמת מקום משגע לברוח אליו - הנוף המושלם למרינה ולים, המגבות שרכות מהן אין, וכעת גם המוצרים של המותג המקומי כריסטינה - שכבר דיברנו בשבחו לא פעם. הטיפול האמור הוא למעשה 1+1 של הביוקר: עיסוי לכל דבר ועניין, שכולל גם פילינג ולחות לעור הגוף כולו. כך שאחרי שעה פלוס של קרצוף, מגבות חמות, לישה עמוקה והתמרחות, הראש מתארגן מחדש, הגוף שמח והעור חלקלק, נקי ומשיי.

TRANQUIL FACE AND BODY JOURNEY בספא ריץ קרלטון בהרצליה, מחיר: 980 שקלים ל-90 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully