וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשא ועקבים לא הולכים יחד: מייגן מרקל נוטפת סטייל, וכמעט נופלת לעיני המצלמות

18.6.2018 / 8:11

הדוכסית מסאסקס ממשיכה כצפוי לפנק את הצהובונים במנת הרויאלטי השבועית. כעת על הפרק: חתונה משפחתית נוספת, שמלה יקרה מאוד בעיצוב בית אופנה אמריקאי, ועקבי סטילטו לבנים שבגדו בה ברגע שבו כל העיניים היו נשואות לכיוונה

רויטרס

בווידיאו: החתונה המלכותית של הארי ומייגן, מאי 2018.

מייגן מרקל בשמלה של אוסקר דה לה רנטה יחד עם הנסיך הארי בחתונה משפחתית. ספלאש
לוק בוהמייני שכולל התאמת צבעים להופעה של הארי. מייגן בחתונה המשפחתית/ספלאש

מייגן מרקל ממשיכה כצפוי לפנק את הצהובונים במנת הרויאלטי השבועית, ובהצלחה יתרה יש לציין. על הפרק: חתונה משפחתית נוספת, כמעט נפילה לעיני המצלמות, שמלה יקרה מאוד בעיצוב בית אופנה אמריקאי והתאמת צבעים להופעה של הארי.

הדוכס והדוכסית מסאסקס פקדו בשבת בבוקר את החתונה של סיליה מקקורקודייל, שנערכה בכנסיית סיינט אנדרו וסיינט מרי בלינקולנשייר. מקקורקודייל היא בתה של ליידי שרה, אחותה הגדולה של הנסיכה דיאנה, מה שהופך אותה לבת-דודה של הנסיכים וויליאם והארי מצד שבט ספנסר. ובזכות אותו קשר משפחתי, היא זכתה בכבוד להתחתן באותה טיארת יהלומים שהנסיכה דיאנה ענדה בחתונתה עם הנסיך צ'ארלס לפני 37 שנים.

עוד באותו נושא

מה חושבת המלכה על הפדיחה האופנתית של מייגן מרקל?

לכתבה המלאה

מייגן נראתה נפלא בשמלת מקסי בדפוס של סט פורצלן לשעת תה, עם פרחים כחולים על רקע לבן. גזרת המעטפת המשוחררת והמלמלות הקרינו קלילות קז'ואלית מהסוג שאפשר למצוא ברשתות אופנה עממיות, אבל השמלה של המצטרפת הטרייה לבית המלוכה הבריטי היא דווקא מהסוג של הביוקר - כלומר 4,350 דולרים למי שמעוניינת ברכישה.

ולא רק זה, השמלה היא בעיצוב בית אופנת-העל האמריקאי אוסקר דה לה רנטה, כלומר הרבה כסף מקופת הממלכה הלך לידיים זרות. המסר: מרקל רוצה להיבדל מקייט מידלטון, שלרוב מפרגנת למעצבים מקומיים ומשתדלת לערבב בהופעותיה הציבוריות פריטים במחירים נגישים.

העקבים הלבנים היו תוספת מושלמת ללוק המרענן של מייגן, אבל דווקא הם בגדו בה בדיוק ברגע שבו העיניים היו נשואות לכיוונה. כשהזוג הטרי נכנס בצעידה לאזור הפלאשים ונתן את שואו הלאבי-דאבי המתבקש לאורך השביל היורד לכנסייה הכפרית, עקב הסטילטו שלה נתקע בדשא.

הבעל המסור הארי, שאחז בידה, עזר לה להתייצב בג'נטלמניות, ובכך מנע פדיחה רצינית שהצלמים דווקא היו מאוד שמחים לתעד. למרבה המזל, היא הצליחה ליישר את עצמה באלגנטיות כאילו כלום קרה. דוכסית לא אמורה לדעת שדשא ועקבים לא הולכים יחד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully