וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לעזאזל עובר לה בראש? מלניה טראמפ מצליחה לזעזע את העולם

22.6.2018 / 8:12

תיעוד של הגברת הראשונה עולה על מטוס בדרכה לבקר את ילדי המהגרים בטקסס הותיר את כלי התקשורת המומים. גם אנחנו עדיין לא הבנו מה מטלטל אותנו יותר - הכיתוב "לא באמת אכפת לי" על המעיל שהיא לבשה והמסר המחריד שהוא מעביר, או העובדה שמדובר בפריט מרשת זארה

מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. AP
הפריים שהימם את הצלמים. מלניה והכיתוב "לא באמת אכפת לי. ולך?"/AP

סוגיית הפרדת ילדי מהגרים מהוריהם על גבול מקסיקו לא יורדת מהכותרות בארצות הברית, ולא רק הנשיא טראמפ עומד בעקבותיה לביקורת ציבורית. רק השבוע חטפה גם בתו איוונקה אש על כך שנמנעה מלהביע דעה פומבית בנושא, ועמדה ללעג על רקע שמלה כסופה ויקרה שלבשה, שהזכירה את השמיכות התרמיות בהן כוסו הילדים האומללים. עכשיו מגיע תורה של הגברת הראשונה לככב בכותרות, אבל לא בגלל שהיא לא הביעה דעה - אלא להפך.

מלניה טראמפ עלתה אתמול על מטוס בבסיס חיל האוויר במרילנד, על מנת לבקר את אותם ילדי מהגרים השוהים במתקן הכליאה הייעודי, ולהעביר לציבור מסר של חמלה ואכפתיות. אבל התמונות שלה בדרך לטקסס חשפו בחירה אופנתית תמוהה, והצהרה הפוכה מהמסר המתוכנן. טראמפ הותירה את צלמי העיתונות המומים כשבחרה ללבוש מעיל שעל חלקו האחורי מתנוסס הכיתוב "ממש לא אכפת לי. ולך?" באותיות ענק.

"לא ממש אכפת לי, ולכם?", הז'קט של מלניה טראמפ שעורר סערה. רויטרס, רויטרס
דוברת מטעם הבית הלבן: "אין כאן מסר חבוי. זה רק מעיל"/רויטרס, רויטרס
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. AP
מה גרם לחובבת מותגי-העל המסנוורים להתלבש בצורה עממית משל היתה עובדת מפרשת המעונות?/AP

כשירדה מהמטוס בטקסס, המעיל כבר אמנם לא היה ברשותה, אבל כלי התקשורת שהספיקו לתעד את הבחירה ההזויה פנו לדוברת של הגברת בבקשה להסברים. "אני מאוד מקווה שאתם מתכוונים לסקר את הביקור החשוב הזה אצל הילדים ולא להתמקד במלתחה שלה", מסרה והוסיפה: "אין כאן שום מסר חבוי, זה רק מעיל".

הדוברת סירבה לומר מהיכן הגיע המעיל לידיה של טראמפ, אולם בדיקה זריזה העלתה שמדובר במעיל שנמכר בלא אחרת מרשת זארה - מה שהעלה את סף ההזיות לרמות חדשות שלא הכרנו (אגב, רק אתמול כתבנו פה על החיבור בין מלניה לזארוש, שמחים לגלות שהיא קוראת).

מדובר במעיל מדגם פארקה בסגנון צבאי, עם כיתוב בסגנון גרפיטי בחלקו האחורי, שנמכר בקולקציית החורף האחרונה של זארה ב-39 דולרים (פחות מ-150 שקלים). מה גרם לחובבת מותגי-העל המסנוורים להתלבש בצורה עממית משל היתה עובדת מפרשת המעונות? הסטייליסט מטעם הבית הלבן סירב להתייחס לדברים, וגם ברשת האופנה הספרדית לא רצו לפרסם תגובה.

עוד באותו נושא

מה לובשים לאזור מוכה אסון? מלניה טראמפ בוחנת את נזקי הסופה בסטייל וחוטפת על הראש

לכתבה המלאה
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. רויטרס
עושה את טקסס בסטייל. מלניה וכחולי המדים/רויטרס
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. AP
הנשיא טראמפ: "הכיתוב על גב המעיל של מלניה מתייחס לכלי התקשורת, הפייק ניוז"/AP

אך לסוגיה נדרש גם הנשיא עצמו, שבציוץ אופייני בטוויטר ניסה להפנות את האש מאשתו אל עבר התקשורת וסיפק הסבר מרושל לבחירה האופנתית. "ממש לא אכפת לי. ולך? הכיתוב על גב המעיל של מלניה מתייחס לכלי התקשורת, הפייק ניוז", כתב טראמפ. "מלניה למדה כעת כמה הם רמאים, ובאמת שלא אכפת לה יותר!". ההסבר של הנשיא כמובן לא היה משכנע במיוחד, והרשתות החברתיות הוצפו בביקורת על הבחירה חסרת המודעות, או חוסר האכפתיות של הגברת.

מלניה הגיעה לטקסס יום לאחר שהנשיא חתם על צו שמורה "להפסיק להפריד בין הורים מהגרים ללא אשרות לבין ילדיהם, ולהחזיק אותם יחד במעצר" - צו שעל פי הפרשנויות הושג בזכות מלניה עצמה, לאחר שדיברה אל לבו של הנשיא, ולכן כל תקרית הסטיילינג מהשעות האחרונות נתפסת כמוזרה.

מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. AP
במקום לפלרטט עם אנשי צבא, עדיף שתמהרי לסניף זארה הקרוב לביתך כי הסייל כבר החל/AP

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שבה הסטייל של טראמפ מעורר סערה. זכור במיוחד היום בו טסה לטקסס עם בעלה הנשיא על מנת לאמוד את נזקי הסופה הטרופית "הארווי" ולתמוך בנפגעים. מה לובשים לאזור מוכה אסון? הפירסט ליידי הלכה על מראה קז'ואלי קשוח שכלל ז'קט בומבר בסגנון צבאי ומשקפי טייסים - ששולבו עם עקבי סטילטו בעיצוב מנולו בלניק, עליהם העם התקשה לסלוח.

המעיל הצבאי של זארה שלבשה מלניה טראמפ בביקור של ילדי המהגרים. אתר רשמי, אתר רשמי
פחות מ-150 שקלים. מעיל הסערה מרשת זארה/אתר רשמי, אתר רשמי
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. רויטרס
טיפ קטן מאיתנו: מקורותינו מדווחים שהפעם התור הבלתי נסבל הוא דווקא בגינדי, ועדיף ללכת לסנטר/רויטרס
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. רויטרס
הזויה ברמות חדשות שלא הכרנו/רויטרס
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. AP
יום של חוסר מודעות, חוסר אכפתיות ושיער טוב/AP
מלניה טראמפ מבקרת את ילדי המהגרים בטקסס עם מעיל מרשת זארה. AP
אישה שלא סופרת אף אחד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully