וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוכסית לובשת פראדה: מייגן מרקל בזבזה מעל 700,000 שקל על בגדים

28.6.2018 / 7:17

בניגוד לקייט מידלטון שמערבבת מותגי-על עם רשתות עממיות, הסטייל של הדוכסית מסאסקס מושתת ברובו על שילוב של יקר עם יקר מאוד. הביקורת על העלויות המופרזות לא הפריעה לה ללבוש השבוע דגם של פראדה בעיצוב אישי. החלטנו לבדוק את המספרים

רויטרס

בווידיאו: החתונה המלכותית של הארי ומייגן בווינזדור.

מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
עלולה לאבד מהר את תואר המאמי הלאומית לטובת הבזבזנית הלאומית. מייגן עם הארי והמלכה אליזבת בארמון בקינגהאם/GettyImages

בצל הביקורות בדבר העלויות המופרזות שהיא מוציאה על המלתחה החדשה שלה, מייגן מרקל רשמה שלשום נוכחות באירוע קבלת הפנים השנתי למנהיגים צעירים, שערכה המלכה בארמון בקינגהאם. ואם לרגע חשבנו שהשחקנית האמריקאית תלמד מגיסתה קייט ותלבש אאוטפיט במחיר עממי, או לפחות בעיצוב בריטי - אז טעינו.

הדוכסית מסאסקס לבשה חליפת חצאית של פראדה בגוון ורוד בהיר, בגזרה שמזכירה גרסה משודרגת לחולצת הירכית והחצאית המוכרות של צה"ל, לה היא התאימה תיק מדגם ביבליוטק שחור (6,100 שקלים), גם הוא מבית פראדה האיטלקי, ונעלי פאמפ מזמש שחור בעיצוב אקווזורה (2,730 שקלים). על פי הפרסומים, החליפה הוזמנה בעיצוב אישי ולכן לא ברור כמה היא עלתה. מה שבטוח - זולה היא לא.

עוד באותו נושא

דשא ועקבים לא הולכים יחד: מייגן מרקל נוטפת סטייל, ומועדת לעיני המצלמות

לכתבה המלאה
מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
"באיזה וודג' נראה לכם שאלבש זארה?"/GettyImages

למרות כל הבאזז סביבה, בחודש ושבוע האחרונים בהם מרקל משתייכת באופן רשמי לבית המלוכה הבריטי, היא הופיעה בציבור בסך הכל שש פעמים. לפי החישוב של מגזין האונליין "bustle", העלות המשוערת של המלתחה שנחשפה עד כה היא כ-40,000 פאונד (190,900 שקלים), והיא כוללת דגמים של ז'יבנשי, אוסקר דה לה רנטה, קרולינה הררה וגואט. בתוספת שתי שמלות החתונה במחיר משוער של 110,000 פאונד (525,100 שקלים), הדוכסית מסאסקס עלתה לממלכה עד כה כ-150,000 פאונד (שזה כ-700,000 שקלים).

מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
דגם של פראדה בגזרה שמזכירה גרסה משודרגת לחולצת הירכית והחצאית המוכרות של צה"ל/GettyImages

לפי חוקי הממלכה, עד ליום נישואיה מרקל שילמה בעצמה על כל הבגדים איתם היא נראתה בציבור, כולל השמלה של ראלף אנד רוסו מצילומי האירוסין. בחודשים שעברו בין הכרזת האירוסין ליום החתונה עצמה נולד המושג "אפקט מייגן", ובניגוד לאפקט של הדוכסית מקיימברידג' - שכולל בעיקר עיצובים בריטים וערבוב מחושב של פריטים מרשתות, מעצבי ביניים ומותגי-על - הסטייל של מייגן מושתת ברובו על יקר עם יקר מאוד, ללא זיקה מיוחדת למעצבים בריטיים.

מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
"אם אתה גורר אותי לאירועים המשמימים שלך, לפחות תתן לי ללבוש מה שאני רוצה"/GettyImages

הבדל נוסף בין השתיים, שעשוי להסביר את הגישות השונות בנוגע למלתחה - מייגן צברה בשנות הקריירה שלה 5 מיליון פאונד, ואילו קייט לא עשתה קריירה משמעותית. כלומר מה שנראה כמו מצעד בזבוזים ראוותני שהחל בדצמבר האחרון מומן ברובו על ידי הגברת עצמה. אבל כמו שזה נראה כרגע, הדקויות האלה ממש לא מעניינות מישהו בממלכה, וכרגע המצטרפת הטרייה למשפחה עלולה די מהר לאבד את תואר המאמי הלאומית לטובת הבזבזנית הלאומית.

לוק שמוערך ב-41,210 שקלים

מייגן מרקל והנסיך הארי במירוצי הסוסים של אסקוט. GettyImages
מייגן לובשת ז'יבנשי במרוץ הסוסים היוקרתי של אסקוט/GettyImages

שמלה, חגורה, נעליים ותיק - כולם של בית אופנת-העל הצרפתי ז'יבנשי, בעלות מוערכת של 26,400 שקלים + כובע בעיצוב פיליפ טרייסי ב-9,360 שקלים + עגילי זהב צהוב ויהלומים ב-5,450 שקלים.

לוק שמוערך ב-23,030 שקלים, לא כולל הנעליים

מייגן מרקל בשמלה של אוסקר דה לה רנטה יחד עם הנסיך הארי בחתונה משפחתית. ספלאש
מייגן לובשת אוסקר דה לה רנטה בחתונה משפחתית/ספלאש

שמלה מקולקציית ריזורט 2019 של בית האופנה האמריקאי אוסקר דה לה רנטה בעלות 20,890 שקלים + קשת לשיער ממארקס אנד ספנסר (תודה לך) ב-180 שקלים + קלאץ' של קרולינה הררה ב-1,960 שקלים + עקבים לבנים של המותג האיטלקי אקווזורה שמוחזרו מהחתונה שלה.

לוק שמוערך ב-45,430 שקלים

מייגן מרקל המלכה אליזבת ביקור צ'סטר צ'שייר. GettyImages
מייגן לובשת שמלה מקו הקוטור של ז'יבנשי בסיבוב בונדינג עם המלכה/GettyImages

שמלה מקו הקוטור של ז'יבנשי שעולה על פי הערכות עולה לא פחות מ-38,100 שקלים + קלאץ' שחור של ז'יבנשי ב-4,580 שקלים + חגורה של ז'יבנשי ב-1,480 שקלים + עקבים שחורים של שרה פלינט ב-1,270 שקלים.

לוק שמוערך ב-45,070 שקלים, לא כולל הנעליים

מייגן מרקל בשמלה של קרולינה הררה עם הנסיך הארי בחגיגות יום הולדת 92 למלכה אליזבת. GettyImages
לובשת קרולינה הררה בהזמנה אישית בתהלוכת "Trooping the Colour"/GettyImages

דגם של קרולינה הררה בהזמנה אישית שמוערך ב-14,300 שקלים + כובע של פיליפ טרייסי ב-5,650 שקלים + קלאץ' של קרולינה הררה ב-3,420 שקלים + שתי טבעות זהב אדום ויהלומים של המותג הקנדי בירקס ב-13,600 שקלים ו-8,100 שקלים, וזה לפני הנעליים המסתוריות שלא נחשפו.

לוק שמוערך ב-20,720 שקלים

מייגן מרקל במסיבת גן בארמון בקינגהאם לכבוד יום הולדת 70 של צ'ארלס, לונדון 22 במאי 2018. GettyImages
לובשת שמלה של המותג הבריטי גואט ביומולדת 70 לצ'ארלס/GettyImages

שמלה של המותג הבריטי גואט ב-2,800 שקלים + כובע בעיצוב פיליפ טרייסי ב-4,770 שקלים + נעליים של תמרה מלון ב-1,620 שקלים + קלאץ' של ווילבור אנד גוזי ב-970 שקלים + עגילי שושן יהלום ב-10,560 שקלים.

מייגן מרקל לובשת חליפת חצאית בעיצוב אישי של פראדה. GettyImages
"חכו תראו איך אלביש את הילדים"/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully