וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את החברה הדוגמנית של כוכב נבחרת צרפת במונדיאל

4.7.2018 / 0:05

קנאה בריאה ברייטינג של החברים מוואלה! ספורט הביאה גם אותנו להתעסק בכדורגל הזה שלכם. קבלו את אליסיה אייליס, מלכת היופי לשעבר של צרפת ובת הזוג של קיליאן אמבפה, שמחלקת את זמנה בין לימודי משפטים לבין עבודות דוגמנות, ובונה על הספורטאי החם שיקפיץ לה את הקריירה

באמת תהינו מתי יגיע הרגע שישבור אותנו ויגרום לנו לפזול לעבר המונדיאל. מי שאחראית למחדל היא אליסיה אייליס, דוגמנית ומיס צרפת לשעבר, שהגיעה בשבת האחרונה לאצטדיון קאזאן שברוסיה, כדי להרים לבן זוגה, הכוכב העולה של נבחרת צרפת קיליאן אמבפה.

בזכות הספוטים שמופנים בימים האחרונים לאמבפה הצעיר, שהביא את הנבחרת שלו לרבע הגמר והדיח את מסי וארגנטינה ממשחקי גביע העולם, אייליס עלתה לכותרות - וחייבים להודות שקשה להתעלם ממנה. על פי הדיווחים, היפהפייה בת ה-20 והכדורגלן בן ה-19 נמצאים בקשר זוגי טרי שהחל במאי האחרון.

אליסיה נולדה בקולוניה הצרפתית מרטיניק שבאיים הקאריביים, ובגיל שנתיים עברה לגינאה הצרפתית עם אמה. בשנת 2016 היא זכתה בתואר מיס גינאה הצרפתית, ושנה לאחר מכן הפכה למלכת היופי של צרפת. את זמנה היא מחלקת בין לימודי משפטים לבין קריירת דוגמנות בפריז.

בתחרות מיס יוניברס, אליה נשלחה לפני כשנה, היא לא זכתה - למרות שנחשבה לפייבוריטית. אבל אין כמו חבר ספורטאי רותח להקפצת קריירת דוגמנות. את הנתונים כבר יש לה: עור בגוון שוקולד חלב, תסרוקת אפרו, עיניים ירוקות וחיוך מהפנט.

עוד באותו נושא

"אני חכמה יותר": ג'יזל פותחת פה על הדוגמניות הצעירות ונאלצת להתנצל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully