וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתה הוא לא עושה הצגות: הכירו את החברה הלוהטת של ניימאר

5.7.2018 / 8:05

2 שערים בווג, 27.9 מיליון עוקבים באינסטגרם ו-5 פרסי שחקנית מצטיינת. הדוגמנית והשחקנית הברזילאית ברונה מרקזין, שמתחזקת זוגיות פוטוגנית עם כוכב נבחרת ברזיל, היא השם הכי חם בעונת המונדיאל

הדוגמנית והשחקנית הברזילאית ברונה מרקזין, בת הזוג של ניימאר. GettyImages
הוא רצה כבר להתמסד, היא העדיפה להתמקד בקריירה. ניימאר וברונה/GettyImages

ניימאר, כוכב נבחרת ברזיל, לא יורד מהכותרות בשיא עונת המונדיאל, ומי שמרוויחה לא מעט מכל הבאזז הזה היא בת זוגו, הדוגמנית והשחקנית ברונה מרקזין. השניים הכירו באירועי הוי.איי.פי של הקרנבל לפני כשש שנים, אי שם ב-2012. היא הייתה אז בת 16 והוא בן 20. לשניהם היה עבר כילדי פלא ברזילאים - היא כשחקנית באופרת סבון מקומית והוא ככישרון כדורגל פנומנלי.

מערכת היחסים של הגרסה הצעירה לבקהאמים ידעה עליות ומורדות, כשהשניים נפרדו וחזרו זה לזו כבר שלוש פעמים במהלך השנים. החזרה האחרונה הייתה ממש לא מזמן, רגע לפני משחקי גביע העולם בכדורגל. איזה טיימינג, הא?

על פי הדיילי מייל, הסיבה לפרידה האחרונה הייתה רצונו של ניימאר להתמסד, ואילו ברונה העדיפה להתמקד בקריירה שלה מבלי הפרעות. עם 27.9 מיליון עוקבים באינסטגרם, 5 פרסי שחקנית מצטיינת ועוד 7 מועמדויות, מרקזין היפהפייה נחשבת לכוכבת ענקית באמריקה הדרומית, אבל קצת עזרה מהבויפרנד לא יכולה להזיק להכרה בזירה הבינלאומית.

עוד באותו נושא

הכירו את החברה הדוגמנית של קיליאן אמבפה, כוכב נבחרת צרפת במונדיאל

לכתבה המלאה
הדוגמנית והשחקנית הברזילאית ברונה מרקזין, בת הזוג של ניימאר. GettyImages
הגרסה הצעירה של הבקהאמים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully