וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום רגעי הקסם בשבוע הקוטור בפריז

6.7.2018 / 8:34

בתוך ערימות הגלאם והעיצובים המושקעים בלטה יותר מכל המטרה החדשה שנמצאת כעת על הכוונת של בתי האופנה הגדולים. וגם: הכלה הירוקה של שאנל, המעילים של ג'ון גליאנו שהפכו ליצירת אמנות, הלוק הבלתי נשכח של קאיה גרבר, וכמובן התצוגה של המעצבות הישראליות המוכשרות

התצוגה של גליה להב בשבוע הקוטור בפריז יולי 2018. יח"צ,
גליה להב מציגה בפעם הרביעית בשבוע הקוטור בפריז/יח"צ

שבוע אופנת הקוטור לעונת סתיו 2018, שהסתיים אתמול בפריז, סיפק למעשה הפוגה מנחמת לחוסר האונים האירופאי נוכח גל החום והלחות שפקדו את עיר האורות. היו שם כצפוי ערימות של גלאם, בגדי יוקרה, אנשים יפים ועיצובים מושקעים, אבל מה שבלט יותר מכל הייתה המטרה החדשה שנמצאת על הכוונת של בתי אופנת-העל.

נראה שלצד המטרה של הצגת תכלית עבור הלקוחות הכבדות שיכולות להיפרד ממאות אלפי אירו עבור מלתחה בהזמנה אישית, העונה יותר מכל נכחו על המסלולים דגמים פנטזיונרים שעוצבו במתכונת של FFU (כלומר for future use - לשימוש עתידי). למה הכוונה בשימוש עתידי? לתערוכות במוזיאונים שבשנים האחרונות פותחים שעריהם יותר ויותר לאופנה, לא מעט בזכות יחסי הציבור המעולים של אנה וינטור למכון התלבושות במוזיאון המטרופוליטן הניו יורקי. ניתן אף לומר בזהירות שאותה מגמה של כניסת אופנה גבוהה לקטגוריה שנוגעת באמנות, הכניסה חיים חדשים בענף הקוטור שכבר הוספד לא מעט פעמים בעידן המילניום.

עוד באותו נושא:
הדוכסית לובשת פראדה: מייגן מרקל בזבזה מעל 700,000 שקל על בגדים
50 אלף דולר בייבי: מלניה טראמפ במעיל דולצ'ה וגבאנה בעלות שכר שנתי

התצוגה של גליה להב בשבוע הקוטור בפריז יולי 2018. יח"צ,
יש דבר כזה קוטור ישראלי. תצוגת גליה להב, השבוע בפריז/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully