וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חינוך מגיל צעיר: קיילי ג'נר חושפת את אוסף הנעליים המוגזם של התינוקת שלה

11.7.2018 / 7:20

עלות ארון הנעליים של סטורמי הקטנה, שעדיין לא חגגה חצי שנה על פני כדור הארץ, נאמדת בעשרות אלפי דולרים, עם דגמים ייחודיים של גוצ'י ונייקי. התגובות ברשת לתגלית המסעירה כמובן לא איחרו לבוא. מתי בפעם האחרונה קינאתן בתינוקת?

קיילי ג'נר סטורמי. אינסטגרם, צילום מסך
"אני עומדת לגלות אם היא אוהבת נעליים". קיילי וסטורמי כשהייתה בת חודש בלבד/צילום מסך, אינסטגרם

משפחת קרדשיאן לא מכירה את ההגדרה "מוגזם". הוכחה נוספת לכך ניתן לראות באוסף הנעליים של סטורמי, הבת של קיילי ג'נר, שעדיין לא חגגה חצי שנה על פני כדור הארץ וכבר מחזיקה ביותר זוגות ממה שיש כנראה לכל בנות המערכת ביחד. ובואו לא נשכח - היא אפילו לא יודעת ללכת.

לפי הדיווחים, אוסף הנעליים של סטורמי נאמד בכ-22 אלף דולר. בין הזוגות אפשר למצוא נעליים של גוצ'י בשווי 275 דולר, סניקרס של נייקי בשווי 50 דולר ועוד זוג של ג'וזפה זנוטי שעולה אלף דולר. בסרטון שהעלתה ג'נר לאינסטגרם היא הציגה חלק מהזוגות של בתה הקטנה ואמרה: "הרגל של סטורמי סוף סוף מתאימה לכמה מהסניקרס שלה, אז אני עומדת לגלות אם היא אוהבת נעליים. כל כך חמודה".

התגובות לתגלית המסעירה כמובן לא איחרו לבוא. "לסטורמי יש יותר נעליים משיהיו לי כל חיי, והיא עדיין תינוקת", כתבה אחת הגולשות. אחרת הוסיפה: "בחמישה חודשים שהיא חיה היא השיגה יותר זוגות ממה שאני השגתי בחיים שלמים".

מקורב לג'נר התייחס לתגובות שלהן היא זוכה. "בהתחלה היא לא יכלה לחכות כדי להציג את סטורמי למעריצים שלה, היא כל כך התרגשה להיות אמא. אבל למרבה הצער, הרשתות החברתיות הן מקום משוגע ואנשים ממש מגעילים שם. קיילי המומה מזה, אז היא לא רוצה לשתף יותר תמונות של הבת שלה. היא לא רוצה שהיה תהיה חלק ממשהו שלילי כזה. אולי בעתיד היא תשקול את זה מחדש ותמשיך לשתף, אבל בינתיים היא לא תחשוף תמונות נוספות של סטורמי". כנראה שארון הנעליים מחוץ לתחום, ואותו שיתפה ג'נר בלי בעיה, וגרמה לכולנו לקנא.

עוד באותו נושא

עשתה זאת שוב: תמונת הנקה של כריסי טיגן משגעת את הרשת

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully