וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל גונבת את ההצגה בתצוגה המהפנטת של דולצ'ה וגבאנה

10.7.2018 / 12:01

צמד המעצבים הציג את קולקציית הקוטור שלו באגם קומו שבאיטליה, וגייס למסלול את הטופמודל בת ה-47 שזכתה לאחרונה בפרס אייקון האופנה. לצדה צעדו גם קיטי ספנסר, אחייניתה של הנסיכה דיאנה, ודוגמנית הפלאס-סייז אשלי גרהאם

נעמי קמפבל ליידי קיטי ספנסר דולצ'ה גבאנה איטליה. אינסטגרם, צילום מסך
נעמי קמפבל לצד קיטי ספנסר בתצוגה של דולצ'ה וגבאנה/צילום מסך, אינסטגרם

רק לפני כמה חודשים הוכרזה נעמי קמפבל כאייקון האופנה מטעם מועצת האופנה האמריקאית, והנה היא מוכיחה שהבחירה בה הייתה מוצדקת, ושטופמודל לנצח נשארת טופמודל. קמפבל צעדה על המסלול של דולצ'ה וגבאנה באגם קומו באיטליה ולגמרי גנבה את ההצגה - הן מקולקציית הקוטור המושקעת והצבעונית והן מיתר הדוגמניות הצעירות ממנה שצעדו לצדה.

מגזין ווג החמיא לקולקציה וכינה אותה "השפע במיטבו", אך גם הוא לא הצליח להסתיר את ההתלהבות מקמפבל - שמשכה את מלוא תשומת הלב. הדוגמנית הבריטית בת ה-47 לבשה שמלה טווסית ססגונית עם מחוך ירוק פרחוני והד-פיס תואם מלא בנוצות. גם האאוטפיט שלה מיתג אותה כמרכז התצוגה, כשהיא זכתה ללוק מעט שונה מזה של שאר הדוגמניות.

יחד איתה השתתפו בתצוגה גם קיטי ספנסר, האחיינית של הנסיכה דיאנה המנוחה, שמשתפת פעולה עם בית האופנה כבר כמה עונות, וגם דוגמנית הפלאס סייז המצליחה אשלי גרהאם ודוגמנית העבר הלנה כריסטנסן.

לפני התצוגה התבדחו צמד המעצבים האיטלקים, דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה, ואמרו שהם היו רוצים להשאיר ג'וינט על כל כסא בקהל. "אנחנו לא מעשנים, אבל אנחנו אוהבים לחשוב על הקולקציה הזו כאילו היא נוצרה תחת השפעת סמים קלים. זו קולקציה שהיא חלום משוגע לגמרי".

עוד באותו נושא

טקס פרסי האופנה של אמריקה: נעמי קמפבל היא אייקון האופנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully