וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלואי קרדשיאן: "אין יום שבו אני לא חושבת לעשות ניתוח אף"

30.7.2018 / 8:32

האחות לבית קרדשיאן-ג'נר, המשפחה שהשם השני שלה הוא "ניתוחים פלסטיים", הודתה שהיא לא עברה ניתוח באף, אבל סביר שתקבע בקרוב פגישה עם מנתח פלסטי. "כרגע אני מפחדת, אבל אם אעשה ניתוח - תהיו בטוחים שאהיה הראשונה שתגיד 'תראו מה עשיתי'"

קלואי קרדשיאן. GettyImages
נתעדכן בתוצאות. קלואי קרדשיאן/GettyImages

צמד המילים "ניתוחים פלסטיים" הוא כמעט בלתי נפרד מבנות משפחת קרדשיאן-ג'נר. לעתים נדמה כאילו הן לא רק חלק מהתעשייה ומממנות אותה, אלא גם מקבלות אחוזים על שיווק של ניתוחים כאלה ואחרים בחלקי הגוף השונים. הפעם בעין הסערה נמצא האף של קלואי קרדשיאן, שהשאלה אם הוא עבר תחת סכין המנתחים או לא הפכה לשיחת היום באינסטגרם.

קלואי העלתה תמונה שגרמה לגולשים רבים לתהות -האם האף שלה מנותח? הגולשים טענו שבתמונה המדוברת האף שלה נראה צר וקטן מהרגיל, מה שמחזק את החשד שהיא עברה ניתוח. אחרי כמה וכמה תגובות זהות, החליטה קלואי להגיב ולדחות את הטענות.

"אני חושבת שיום אחד אעשה ניתוח אף, אני חושבת על זה כל יום, אבל כרגע אני כל כך מפחדת. מה שאתם רואים בתמונה זה איפור", כתבה בתגובה לאחד הגולשים. בתגובה אחרת היא הוסיפה: "האף שלי ממש התרחב בהיריון, אני מחכה שהוא יחזור לעצמו".

עוד באותו נושא

האחות המקופחת נותנת עבודה: קורטני בחופשה נוטפת סטייל

לכתבה המלאה
קלואי קרדשיאן. GettyImages
"אם אני ארצה - אני אעשה ניתוח"/GettyImages

בריאיון שהעניקה קלואי קרדשיאן ב-2016 למגזין קוסמופוליטן היא סיפרה שהיא נתקלת בהרבה תגובות מהסביבה שלוחצות עליה לעבור ניתוח אף. "תמיד אומרים לי שאני חייבת ניתוח, אבל אני מעריכה את העובדה שלא נכנעתי. אם אני ארגיש שאני רוצה שינוי באף - אעשה זאת. ואם אעשה ניתוח - תהיו בטוחים שאהיה הראשונה שתגיד 'תראו מה עשיתי, זה הרופא שלי - בואו תראיינו אותו, ואולי אקבל ניתוח אף בחינם'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully