וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנו לעצמכם: משקפי השמש הכי לוהטים כרגע לגברים

1.8.2018 / 14:23

מסכות, עדשות צבעוניות, עגולים, מנומרים ועוד לא מעט טרנדים שיהפכו את הפנים שלכם לאופנתיות בכל מקום אליו תיכנסו, אז רגע לפני שאתם יוצאים לרכוש עוד זוג משקפיים - אלה הדגמים המומלצים שלנו

המסתירים: BALAMIN

רואים 6/6.
להסתיר את הנפיחות

דגם המסכה קיים כבר די הרבה זמן בעיקר אצל נשים, אך נראה שבתקופה האחרונה הוא עשה דריסת רגל גם אצל הגברברים, כך שגם אתם יכולים לבלות לילה סוער או סתם לקום עם עיניים נפוחות, להרכיב את משקפי המסכה ואף אחד לא ידע מה מסתתר מתחת.

מחיר לכל כיס: 499 שקלים. להשיג ברשת סופר פארם.

המסנוורים: POLICE

רואים 6/6.
השתקפות בסטייל

אם פעם דגם המראה היה שייך בעיקר לבחורים שמסתובבים בטיילת של אילת עם קעקוע חינה ושרשרת עם גרגר אורז, הרי שהיום הוא הפך לאחד הדברים היותר לוהטים בתחום, הכל כמובן תלוי בצורה שבה המשקפיים מגיעים, באיכות וכמובן, באופן בו מרכיבים אותם. טיפ: לא עם גופיית סבא, שורטס דהויים וכפכפים של קרוקס.

מחיר לכל כיס: 1,189 שקלים.

עוד באותו נושא

רגע לפני גיל 60, מדונה חוגגת בצילומים מטריפים לווג איטליה

לכתבה המלאה

הטייסים שעברו מייק אובר: ריי באן

רואים 6/6.
רות, עבור

למי אין בארון את דגם הטייסים המוכר והאהוב? הוא מגיע בגדלים שונים, צבעים מגוונים אבל תמיד שומר על עיקרון "הטייסים". אז זהו, שהפעם בריי באן קצת הרחיקו לכת ולא רק שהגדילו את הדגם בשקל תשעים, גם שינו לו מעט את הצורה המוכרת, כך שהוא הפך יותר לדגם מסכה פלוס מראה פלוס צבעוניות קלה. מה שבטוח, הוא לא מתאים לכל אחד.

מחיר לכל כיס: 980 שקלים.

המושלמים: טום פורד

רואים 6/6.
Roar!

תרנגולת הזהב של עולם האופנה לעולם לא אכזבה, מהבשמים שהוא מייצר דרך עיצוב החליפות ועד למשקפי השמש המדויקים. מעצב העל שנחשב למכתיב טרנדים סדרתי, משדרג את המגמה המנומרת עם דגם עדין ולא מוגזם שלמרות הכל יגנוב את הפוקוס מכל הלוק שלכם.

מחיר לכל כיס: 1,799 שקלים. להשיג ברשת אירוקה.

המפתיעים: קרולינה למקה

רואים 6/6.
עיגולים עם סטייל

בתור חובב מותגים מושבע, לא קל לשכנע אותי להיכנס לחנות של קרולינה למקה, אבל אין ספק שברגע שנכנסתי - העיניים לא פספסו את הדגם המטריף והמדליק במיוחד של חברת האופטיקה. טרנד העיגולים הוא אחד הרותחים של קיץ 2018, ולכן כשהוא מגיע עם חצי מסגרת זהב הפוכה - כל העניין הופך להרבה יותר מדליק ונועז. ולא לשכוח את המחיר הזול.

מחיר לכל כיס: 269 שקלים.

הצבעוניים: פראדה

רואים 6/6.
בכל צבעי הקשת

תאמינו או לא, אבל זוג המשקפיים הצבעוניים האלו שייכים לבית האופנה הדי שמרני פראדה. הם גם מגיעים בצבעים נוספים שיהפכו את הלוק שלכם להרבה יותר קיצי ומגוון. שוב טרנד המסכה, רק שהפעם הוא מגיע עם גשר ירקרק שמוסיף טוויסט מדליק לעלילה.

מחיר לכל כיס: 1,300 שקלים.

השיקים: קומונו

רואים 6/6.
אהבנו

לעומת המסכות הגדולות והגרנדיוזיות, הדגם המיניאטורי והעדין של קימונו לא מתאים לכל אחד. מדובר במשקפיים קטנים ועדינים עם גוון כתמתם שיכול להיראות טוב בעיקר על כאלו עם פנים קטנות. מדובר בדגם קלאסי ולא צעקני שעם הלוק הנכון - לגמרי יכול לגנוב את ההצגה.

מחיר לכל כיס: 350 שקלים.

הקלאסיים: אתניה ברצלונה

רואים 6/6.
שחור זה השחור החדש

שחור זה לא מילה גסה, בטח לא כשהוא מגיע בזוג משקפי שמש קלאסיים עם סטייל. הרי כל אחד מאיתנו זקוק לזוג אחד שחור מוצלח, כזה שיתאים לכל אירוע ושגם לא ישדר "היי, אני פה ומה זה התאמצתי" אבל עדיין ישימו לב אליו. אז הנה, חברת האופטיקה הספרדית מצאה לכם את הדגם המושלם.

מחיר לכל כיס: 1,740 שקלים.

הקשוחים: אוליבר פיפלס

רואים 6/6.
גבריות מתפרצת

קשוחים, קטנים, אופנתיים ומלאי עוצמה - אין ספק שמעצב האופנה המפורסם חשב היטב על הגבר המחוספס, המטרוסקסואל שאוהב לשים לב לדברים הקטנים. דגם הטייסים ההיפסטרי יכול להתלבש על כל לוק שתשימו על עצמכם. מגופיה ושורטס ועד לחליפה מחויטת.

מחיר לכל כיס: 1,600 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully