וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה בתחום השפתונים: בית האופנה ז'יבנשי מציג ליפסטיק נוזלי בנוסחה חדשה

29.7.2018 / 15:03

בית האופנה הצרפתי הוותיק משיק את LE ROUGE LIQUIDE, קו שפתונים ב-12 גוונים, עם מוליך מיוחד ומרקם קרמי בגימור חצי מאט, הכולל חומצה היאלורונית לשימור הלחות. לטענת ממציא הפטנט, הליפסטיק בכלל אמור לסייע לכן גם בשלל צרות יומיומיות אחרות

שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
את האנרגיות, הפוקוס והז'יטונים שלכן תפנו לאזור השפתיים. הקו החדש של ז'יבנשי/יח"צ חו"ל

"מה שקים קרדשיאן עשתה לישבן - קיילי ג'נר עשתה לשפתיים", כך נכתב החודש בכתבת השער של המגזין הכלכלי האמריקאי פורבס, שסוקרת את הצלחתה של האחות הקטנה לבית קרדשיאן-ג'נר והפיכתה למיליארדרית הצעירה בהיסטוריה. את הדולרים שלה מאימפריית האיפור המשגשגת שבבעלותה היא עשתה בעיקר בזכות ליין השפתונים המושקע, לאחר שיקולים מחושבים שהביאו את אושיית הסטייל - שמתגלה כאשת עסקים ממולחת - לשים את האנרגיות, הפוקוס והז'יטונים שלה על מחלקת השפתונים.

שפתיים הן הגבות החדשות מבחינת מגמות האיפור הבולטות, זאת יודעים היטב בתעשיית היופי העולמית, וכל חברות הקוסמטיקה מגיבות בהתאם עם ליינים חדשים שכוללים גוונים מפתיעים ומרקמים מפתים. בית האופנה הצרפתי הוותיק ז'יבנשי לא נשאר מאחור, ומציג כעת בשורה בתחום הליפסטיקים: שפתון נוזלי במרקם ג'ל שמגיע באריזת הליפסטיק המוצק המוכרת.

LE ROUGE LIQUIDE נראה מבחוץ כמו ליפסטיק רגיל. אך בתוך המיכל השחור המעוטר בקווים כסופים ובלוגו המותג נמצא מוליך וסיומת ספוגית. על ידי לחיצה וסיבוב יוצא מרקם קרמי בנוסחה הכוללת אבקות צבע קטיפתיות, שנמרח על השפתיים ויוצר מראה של גימור חצי מאט. במותג מבטיחים שאותו מרקם מוקצף ומסתורי כולל חומצה היאלורונית לשימור הלחות.

"אני רוצה לפנות דווקא לנשים שמפחדות כל כך מהצבע האדום", סיפר במסיבת עיתונאים ניקולא דז'א, המנהל האמנותי של קו האיפור בז'יבנשי. לטענתו, ובניגוד למה שעיתונאיות האופנה מסביבו נטו לחשוב, תפקידו של השפתון האדום הוא דווקא להסית את תשומת הלב, ואפילו יכול לשרת את הלקוחה בימים בהם אין לה כוח לתקשר עם העולם. "השפתון לדעתי יכול לשמש אותך כהסחת דעת. אם את לא מרגישה טוב למשל, או שסתם אין לך סבלנות לנהל שיחה עם אף אחד, ואת רוצה שמי שמביט בך יתמקד על משהו אחר ולא ישים לב שאת עומדת מולו עם פרצוף חמוץ - הנה לך הפתרון".

עוד באותו נושא

עכשיו תורה: קנדל ג'נר מנפחת את השפתיים למימדים מוגזמים

לכתבה המלאה
שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
מוליך מיוחד עם ספוגית. השפתון החדש מבית ז'יבנשי/יח"צ חו"ל

את השפתונים בנוסחה החדשה תוכלו למצוא ב-12 גוונים שונים, במחיר 189 שקלים לאחד. להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ.

שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
אדום עולה, זה ידוע/יח"צ חו"ל
שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
שפתון חדש של ז'יבנשי/יח"צ חו"ל
שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
ורוד-ניוד במראה טבעי/יח"צ חו"ל
שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
הגוון הבורדו החורפי/יח"צ חו"ל
שפתון חדש של ז'יבנשי. יח"צ חו"ל,
ורוד שובב/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully