וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד המוגזמות: טבעות האירוסין העצומות של הכוכבות

8.8.2018 / 10:56

מי קיבלה 20 קראט בשווי שני מיליון דולר? מי מסתובבת עם שני יהלומים? ומי סגר חנות רק כדי לבחור טבעת לזוגתו? ככה זה נראה כשכסף הוא לא שיקול. תגידו, לא כבד לכן?

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
מייגן מרקל זכתה לענוד טבעת יהלום כחולה שהייתה שייכת לנסיכה דיאנה/GettyImages

אחרי שסיימנו להתרגש מהתמונות המבשרות על האירוסין של הכוכבות, מגיע השלב החשוב באמת - בחינה מדוקדקת של הטבעות. כשכסף הוא לא שיקול, זוכות אושיות הסטייל לענוד על האצבע טבעות משוגעות עם יהלומים עצומים ועיצובים ייחודיים. הצעות נישואין הן דבר מדבק - וכרגע, בעוד אנחנו בשיאו של גל ההצעות, זהו הזמן המתאים ביותר לרכז את הטבעות היקרות, להוציא לעצמנו את העיניים, להפוך ירוקות מקנאה ובעיקר לשאול - לא כבד לכן היהלום?

היילי בולדווין

ג'סטין ביבר לא התקמצן על ארוסתו הטרייה, וכשהוא כרע ברך הוא עשה זאת עם טבעת יהלום ענקית. על הטבעת מונחת אבן אליפטית שמחוברת בשתי רצועות זהב. על פי הדיווחים, עלות הטבעת היא בין רבע לחצי מיליון דולר. אחרי שנחשפה הטבעת העצומה, חדי עין טענו כי היא מזכירה במידה רבה את טבעת האירוסין שקיבלה בלייק לייבלי מבעלה רייאן ריינולדס ב-2012, וכי ייתכן שהטבעת של בולדווין שואבת ממנה השראה. אם אכן מדובר בטבעות זהות, כנראה שביבר עשה שיעורי בית, שכן ב-2012 פרסמה בולדווין ציוץ שבו כתבה: "אם טבעת האירוסין שלי לא תהיה גדולה כמו זו של בלייק לייבלי, אני לא רוצה להתחתן". כנראה שאין פה צירופי מקרים, וביבר פשוט התגלה כבן זוג קשוב במיוחד.

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
בן זוג קשוב שמגשים חלומות. היילי בולדווין וג'סטין ביבר/splash
ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
חייבת טבעת גדולה/ספלאש

קרלי קלוס

כמה שעות אחרי שקיבלה הדוגמנית האמריקאית קרלי קלוס את הצעת הנישואין מבן זוגה ג'ושוע קושנר, היא לא עמדה במתח, בישרה באינסטגרם על האירוסין, הודתה על ההודעות החמות והפירגונים, והכי חשוב - חשפה את הטבעת. זמן קצר לאחר מכן היא העלתה תמונה נוספת עם הטבעת לטוויטר. גם במקרה של קלוס, מדובר בטבעת מכובדת ומבריקה שעל פי הערכות משקל היהלום שלה נע בין שבעה לשמונה קראט. עלות של טבעת כזו הוא בין 200 אלף לחצי מיליון דולר, בהתאם לאיכות היהלום.

עוד באותו נושא

קרלי קלוס התגיירה והתארסה לבן זוגה ג'ושוע קושנר

לכתבה המלאה
קרלי קלוס וג'ושוע קושנר, ווסט וילג', ניו יורק, אפריל 2016. GettyImages
חצי מיליון דולר טבעת. קרלי קלוס וג'ושוע קושנר/GettyImages

אמילי רטאייקאוסקי

חמישה חודשים אחרי שהתחתנה, חשפה לראשונה הדוגמנית הסקסית את טבעת האירוסין שלה. ובהתאם לאופי חשבון האינסטגרם של אמילי רטאייקאוסקי - היא עשתה את זה בתמונת טופלס. את הטבעת היא קיבלה זמן רב אחרי האירוע, בשל העובדה שהיא ובן זוגה המפיק סבסטיאן ביר-מק'קלארד נישאו בחתונת בזק.

הטבעת מכילה שני יהלומים (כי למה להסתפק באחד?) - אחד מרובע במשקל שני קראט והשני בצורת טיפה במשקל שלושה קראט. שני היהלומים מחוברים יחד על טבעת זהב. על פי הערכות, שווי הטבעת נע בין 50 אלף ל-90 אלף דולר.

אמילי רטאייקאוסקי התחתנה בחליפה של זארה. אינסטגרם - סטורי, אתר רשמי
חושפת את הטבעת חמישה חודשים אחרי החתונה. אמילי רטאייקאוסקי וסבסטיאן ביר-מק'קלארד/אתר רשמי, אינסטגרם - סטורי

פריאנקה צ'ופרה

מיס עולם, הדוגמנית, השחקנית וגם החברה הקרובה של מייגן מרקל, התארסה לבן זוגה הזמר ניק ג'ונאס הצעיר ממנה בעשור. ג'ונאס לא חסך על בת הזוג, והעניק לה ביום ההולדתה ה-36 טבעת עם יהלום מאסיבי במיוחד והצעה שאי אפשר לסרב לה, גם אם הם בסך הכל חודשים ספורים ביחד.

מקורב לבני הזוג סיפר שג'ונאס סגר את אחת החנויות של טיפאני אנד קו כדי שיוכל לבחור בנחת טבעת אירוסין לזוגתו. עם הסכום שהוא השקיע, כנראה שהחנות לא הפסידה מהבקשה שלו לסגור את הדלתות לכמה שעות.

השחקנית פריאנקה צ'ופרה והזמר ניק ג'ונאס. GettyImages
מי עוד יסגור חנות בשבילך? פריאנקה צ'ופרה וניק ג'ונאס/GettyImages
השחקנית פריאנקה צ'ופרה והזמר ניק ג'ונאס. ספלאש
ביחד רק חודשים ספורים/ספלאש

אריאנה גרנדה

פיט דוידסון הציע נישואין לאריאנה גרנדה אחרי פחות מחודשיים יחד, אבל מתברר שהוא חשב על זה מהרגע הראשון שהוא הכיר אותה. חודש לפני ההצעה הוא כבר הלך ליהלומן וביקש ממנו לעצב טבעת - כך לפי דיווח באתר E!.

הוא הגיע ליהלומן עם דוגמה מוכנה וביקש ממנו לייצר לו טבעת זהה, והבהיר שהוא צריך לשמור על הנושא בסוד. מדובר בטבעת עם יהלום אליפטי שמשקלו על פי הערכות הוא 3 קראט. הסכום שהוא שילם עבור הטבעת הוא 93 אלף דולר.

אריאנה גרנדה. GettyImages
חשב על העיצוב חודש מראש. אריאנה גרנדה והטבעת/GettyImages
אריאנה גרנדה. צילום מסך
93 אלף דולר. גרנדה עם פיט דוידסון/צילום מסך

פריס הילטון

ובפרס הטבעת העצומה ביותר שהוענקה השנה זוכה הטבעת של פריס הילטון. היורשת העשירה קיבלה הצעת נישואין בינואר האחרון מבן זוגה השחקן כריס זילקה. הוא כמובן הבין עם מי הוא רוצה לחיות את חייו, וביקש את ידה עם טבעת של 20 קראט בשווי שני מיליון דולר. מאז היא הספיקה לאבד את הטבעת במהלך ריקוד סוער במועדון לילה במיאמי, להיכנס להיסטריה, להזעיק את הארוס ולמצוא אותה מונחת בדלי קרח של שמפנייה.

פריס הילטון, כריס זילקה. אינסטגרם, צילום מסך
זה 20 קראט, כן? פריס הילטון וכריס זילקה/צילום מסך, אינסטגרם
פריס הילטון, כריס זילקה. אינסטגרם, צילום מסך
עם טבעת כזו אי אפשר לסרב/צילום מסך, אינסטגרם

קארדי בי

ואי אפשר לדבר על פריס הילטון בלי להזכיר את קארדי בי, הזמרת שהתארסה שלושה חודשים קודם לכן לבן זוגה הראפר אופסט. במהלך הופעה, מול קהל של אלפי מעריצים, הוא שלף טבעת בצורת טיפה במשקל שמונה קראט. אחרי אירוסיה של פריס הילטון החל גל השוואות שטען שמדובר בטעות זהות לחלוטין. כך או כך, זו של הילטון שווה יותר. מקווים שקארדי בי לא מתבאסת.

קארדי בי טבעת אירוסים. GettyImages
שמונה קראט. טבעת האירוסים של קארדי בי/GettyImages
קארדי בי על השטיח האדום של טקס פרסי הגראמי ה-60, ינואר 2018. GettyImages
זכתה להצעה מול הקהל. קארדי בי/GettyImages

ניקול ראידמן

ולסיכום חייבים את הזווית הישראלית, כי גם בארצנו הקטנטונת יש מי שמתגאה ביהלום אימתני. בחודש יוני האחרון האוליגרך מיכאל צ'רנוי הציע לזוגתו בעשור האחרון ואם ילדיו ניקול ראידמן להינשא לו. למעושרת אי אפשר להציע עם טבעת זולה או בינונית, וצ'רנוי שלף טבעת יהלום עצומה בצורת טיפה שמשקלה מוערך ביותר מ-10 קראט.

מיכאל צ'רנוי, ניקול ראידמן. ניר פקין
נציגות ישראלית מכובדת ברשימה. ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי/ניר פקין
ניקול ראידמן. ניר פקין
את הטבעת ראיתם?/ניר פקין
ניקול ראידמן מאורסת. תמונות גולשים
קחו עוד זווית/תמונות גולשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully