וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העובי לא קובע: ריהאנה מלחיצה נשים ברחבי העולם

2.8.2018 / 7:35

ווג בריטניה מפרסם את שער גיליון ספטמבר, בו מככבות רירי והגבות הדקיקות והמצוירות שבחרו לעצב לה. זהו רגע היסטורי, כשלראשונה מוצגת אישה שחורה בפרונט של הגיליון היוקרתי, אבל הקוראות התעסקו בסוגיה הדרמטית יותר - והבהירו שאוכלוסיית העולם לא בשלה לחזור לפינצטה

ריהאנה על שער גיליון ספטמבר 2018 של ווג בריטניה. ניק נייט, אינסטגרם, אתר רשמי
ריהאנה עם גבות מצוירות בניחוח מרלן דיטריך, שמוצגות כדבר הנכון הבא. מה לעזאזל קורה כאן?/אתר רשמי, ניק נייט, אינסטגרם

ספטמבר בפתח, ואצל רבים הוא מסמל את האור בקצה המנהרה של כל תחלואי הקיץ המעיקים. החום, הלחות, הילדים שלא מאופסנים במסגרת, והעובדה שקשה להתלבש בסטייל במזג אוויר בלתי אפשרי - כל אלה מתחילים להסתדר מחדש בחודש המכונן הזה. בנוסף, הוא מהווה את הפיק השנתי של עולם האופנה, בו מתפרסמים גיליונות ספטמבר של המגזינים, ושם נחשפות המגמות החשובות והקולקציות החדשות של המעצבים הכי מדוברים בסצנה.

כעת, חודש לפני, ווג בריטניה מפרסם את השער של ספטמבר אישיו שלו, בו מככבות ריהאנה והגבות הדקיקות שבחרו לעצב לה - שתי הצהרות מפתיעות למדי. לגבות המצוירות נגיע בהמשך, אבל למה בעצם העובדה שתמונתה של רירי על גבי מגזין אופנה נחשבת מפתיעה? מסתבר שמדובר ברגע מכונן היסטורית, בו לראשונה נבחרת אישה שחורה להיות בפרונט של הגיליון החשוב הזה, והיחידה שעשתה זו לפניה היא ביונסה אבל בגרסה האמריקאית של ווג לפני שנתיים. על פי השמועות אגב, היא גם תהיה השנה על אותו שער, אבל הוא עדיין לא פורסם.

ריהאנה על שער גיליון ספטמבר 2018 של ווג בריטניה. ניק נייט, אינסטגרם, אתר רשמי
האישה השחורה היחידה שעשתה זו לפניה היא ביונסה - בגיליון ספטמבר של ווג ארה"ב לפני שנתיים/אתר רשמי, ניק נייט, אינסטגרם

העניין השני והיותר דרמטי, לעניות דעתנו בכל אופן, הן הגבות המצוירות והדקות בניחוח מרלן דיטריך שמוצגות כדבר הנכון הבא. כאילו, מה לעזאזל קורה כאן? אחרי שהשתעבדנו לטיפוח גבות עבותות, למדנו להשתמש במסקרה המתאימה ובטושים שיגבו את המראה ה"טבעי", פתאום מתהפכים עלינו? התגובות, כצפוי, לא מפרגנות לטרנד החדש: "רק שריהאנה לא תחזיר את הגבות המשוגעות שמצוירות בעיפרון", כתבה מישהי, "אני מאוד מקווה שהגבות האלה לא חוזרות לאופנה", ואחרת ציינה "ריהאנה לאאאאאא, אנחנו עדיין מנסות להיאבק בקרב על הגבות".

אין ספק, העולם עדיין לא בשל לעניין הזה, אבל גם רירי וגם אדוארד אנינפול, עורך המגזין ומי שאחראי על הסטיילינג בשער, אוהבים לייצר משהו שידברו עליו. והגבות האלו לגמרי השיגו את המטרה. מטרה נוספת היא לקדם את "פנטי", קו האיפור של הכוכבת, שכמו כולן לוטשת עיניים לעבר קיילי ג'נר, שהפכה למיליארדרית הצעירה בהיסטוריה של ארה"ב בזכות "קיילי קוסמטיקס".

עוד באותו נושא

תרימי! ריהאנה חוגגת 30 שנות סטייל חסר מעצורים

לכתבה המלאה
ריהאנה על שער גיליון ספטמבר 2018 של ווג בריטניה. ניק נייט, אינסטגרם, אתר רשמי
"כשמדובר במיקס של אופנה וידוענים, אף אחד לא עושה את זה כמוה"/אתר רשמי, ניק נייט, אינסטגרם

"תמיד ידעתי שזו צריכה להיות ריהאנה", ציין אנינפול בדבר העורך על בחירת השער הנועזת, והגדיר אותה כ"אייקון חסר פחד של תעשיית המוזיקה ואשת עסקים. כשמדובר במיקס של אופנה וידוענים, אף אחד לא עושה את זה בדיוק כמוה". מלבד עיפרון הגבות שתפס את הפוקוס, רירי מאופרת בכבדות עם פודרה ומייק-אפ בהירים ואודם בורדו מלא ברק שמתבהר בחלק הפנימי של השפה התחתונה. אתם יודעים, צריך הרי למכור עוד משהו חוץ מעפרונות. מלבד צבעים על הפנים, עבודת הסטיילינג כללה שמלה עם פפיון טול ורוד במפתח הצוואר וכפפות כתומות, שניהם מבית פראדה, בגד גוף תחרה שחור מליין האופנה של רירי, סאבאג'&פנטי, וכתר מפרחים אמיתיים שעוצב על ידי האמן אזומה מקוטו. על צילום השער וההפקה הנלווית אחראי ניק נייט.

לסיכום, אנינפול כתב מסר חשוב בכל הנוגע לאימוץ אופנות מתחלפות: "לא משנה כמה גבוה הסטיילינג או כמה האווירה ניסיונית, אתן אף פעם לא צריכות ללכת לאיבוד בתוך זה. יש פה שיעור לכולנו. לא משנה איך תתלבשו בעונה החדשה, קחו את הדף מחוץ לספר ותהיו עצמכן".

ריהאנה על שער גיליון ספטמבר 2018 של ווג בריטניה. ניק נייט, אינסטגרם, אתר רשמי
כתר מפרחים אמיתיים שעוצב על ידי האמן אזומה מקוטו/אתר רשמי, ניק נייט, אינסטגרם
ריהאנה שוברת את האינטרנט עם גבות עבות במיוחד, מרץ 2015. אינסטגרם, צילום מסך
תזכורת משעשעת: רירי שוברת את הרשת עם גבות עבות במיוחד, מרץ 2015/צילום מסך, אינסטגרם
seperator
ריהאנה על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
לקחה על עצמה את טייטל הארכיבישוף וקברה לכולן. רירי במט גאלה במאי האחרון/GettyImages
ריהאנה על השטיח האדום של מט גאלה 2018. GettyImages
לובשת יצירת פאר של בית האופנה מרג'יאלה שתיזכר לדורות/GettyImages
ריהאנה לובשת חולצת "אני שונאת את ריהאנה" ביום ההולדת 30 ומעלה לסטורי. אינסטגרם, אתר רשמי
ביום הולדתה ה-30 היא העלתה לסטורי תמונה עם חולצת "אני שונאת ריהאנה". מלכה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully