וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרימי! ריהאנה חוגגת 30 שנות סטייל

20.2.2018 / 7:03

רירי חוגגת יום הולדת עגול, וזו הזדמנות להיזכר ברגעים הגדולים של השנה החולפת, וגם בכמה לוקים אייקונים שהפכו אותה למי שהיא - נסיכת הסטייל, מלכת השטיחים האדומים ואהובת צלמי הפפראצי. היא לובשת מה שבא לה, שמה ז** על מה שאומרים עליה - וזה מה שהופך אותה למנצחת

אתר רשמי

בווידיאו: ריהאנה מסבירה על מותג הביוטי שלה פנטי.

ריהאנה. GettyImages
גם כשנושא המשקל שלה הפך להיות אישיו היא המשיכה ללבוש צמוד, חשוף וכל מה שעולה על רוחה. ריהאנה/GettyImages

כבר 15 שנה, מאז פרצה לראשונה, אנחנו עוקבים אחרי ריהאנה מקרוב - בודקים כל לוק שלה, חוקרים כל תמונת פפראצי, מצפים בשקיקה לראות איך היא שורפת את השטיח האדום ואיזה אאוטפיט מהפנט היא רוקחת לנו הפעם, ובעיקר מחכים לבשורה אופנתית חדשה.

מה שהכי מאפיין את הסטייל של רירי הוא שפשוט לא אכפת לה מה אומרים עליה. היא תבלוט בכל אירוע, תיראה אחרת מהשאר ולא תיכנע לטרנדים. המוזיקאית האהובה לא מתייחסת לביקורות וממשיכה לשדר "תקפצו לי" בכל שטיח אדום ובכל יציאה מהבית, שבה בוודאות יארוב לה איזה צלם או שניים.

עוד באותו נושא

תקפצו לי, אני מהממת: ריהאנה השמינה וסבבה לה עם זה

לכתבה המלאה
ריהאנה. splash
מלכת הפיפרוצים/splash

גם בשנה האחרונה, כשנושא המשקל שלה הפך להיות אישיו, היא סירבה להתייחס. היא לא ענתה, לא הגיבה ולא הקדישה אפילו מצמוץ אחד בודד למבקרים. היא המשיכה לצאת עם בגדים רחבים, צמודים, חשופים וכל מה שעולה על רוחה - בלי שום קשר לקילוגרמים החדשים שנוספו לה. מבחינתה, אין דבר כזה "הבגד לא מתאים לי". היא עושה את הבגד - וזו הנוסחה המנצחת של ריהאנה, שהופכת כל לוק שלה לבלתי נשכח.

היום חוגגת ריהאנה יום הולדת 30, ולכבוד המאורע החלטנו להרים לה (וגם לנו) ולהיזכר ברגעים הגדולים שלה בשנה החולפת, וגם בכמה אאוטפיטים אייקונים מהשנים הקודמות שאי אפשר בלי להזכיר אותם.

ריהאנה לובשת חולצת "אני שונאת את ריהאנה" ביום ההולדת 30 ומעלה לסטורי. אינסטגרם, אתר רשמי
חולצת "אני שונאת את ריהאנה". רירי מרימה לעצמה בסטורי ביום הולדתה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully