וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורידה פרופיל, משדרגת את הסטייל: מה לבשה מייגן מרקל ביום הולדתה?

5.8.2018 / 13:24

הדוכסית מסאסקס ציינה אמש 37 קייצים, אך נאלצה לבלות את יום חגה בהרמה לאחרים, כאורחת בחתונה של הבסטי של הארי. השמלה שנשלפה מהארון הכי מסקרן בעולם נרכשה מהמותג הקנדי קלאב מונקו, וגרמה לקרייסס קטן בגזרת חזיית התחרה שבצבצה מהמחשוף. השמלה, כמובן, כבר סולד אאוט

תגידו מזל טוב לדוכסית מסאסקס שחגגה אתמול 37 קייצים בחיק בעלה הנסיך הארי וערימת חברים מהחברה הגבוהה של לונדון. יום ההולדת הראשון שלה כחברת משפחת המלוכה, נפל בדיוק על החתונה של צ'ארלי ואן-שטראובנזי, הבסטי של הארי, וזוגתו דייזי ג'נקס, כך שמייגן נאלצה לבלות את יום חגה בהרמה לאחרים. בהתחשב בעובדה שכבר למעלה מחודשיים היא מוצפת בתשומת לב בכמויות בלתי נתפסות, נראה לנו שדווקא לא הזיק לה יום הולדת עם פוקוס מינורי.

גם האאוטפיט שהיא בחרה ללבוש באירוע העיד על כוונות של הורדת פרופיל לטובת מינימום ביקורת. טוב, אז כמובן שזה לא ממש הצליח לה, אבל בכל זאת קשה שלא להעריך את המאמץ.

שמלת הערב שנשלפה מהארון הכי מסקרן בעולם כרגע נרכשה מהמותג הקנדי האהוב על מישל אובמה, קלאב מונקו. הדגם באורך מידי מורכב מחצאית פליסה בקולור-בלוק א-סימטרי של כחול נייבי, ירוק כהה, ורוד בייבי ולבן, המחוברת לטופ כפתורים משוחרר בגוון נייבי. מחירה של שמלת "שואנה" הוא 1,210 שקלים, ובמקור היא מגיעה עם שרוך במותן, אבל מרקל שידרגה אותה עם חגורת עור נקשרת מאותו מותג, במחיר 830 שקלים. השמלה כבר סולד אאוט, אבל החגורה עדיין זמינה באתר.

קרייסס קטן נרשם בגזרת חזיית התחרה השחורה שהציצה מבעד לזרוע וגם בזוויות מסוימות של המחשוף. יש מצב שזו דרכה של הדוכסית "להחזיר" לבית המלוכה על האיסור להשתתף במרתון של לונדון, או שאולי מדובר בטעות תמימה.

עוד באותו נושא

דשא ועקבים לא הולכים יחד: מייגן מרקל נוטפת סטייל, וכמעט נופלת לעיני המצלמות

לכתבה המלאה

הפריטים המשלימים ללוק נבחרו ממותגים קצת פחות עממיים - נעלי הסלינג בק שכבר נעלה בעבר עם הפפיון בזמש שחור מבית אקווזורה (2,770 שקלים), וכובע מפוסל בשחור בעיצוב פיליפ טרייסי (המחיר נקבע בעת ההזמנה). תיק הקלאץ' הקלוע בשחור מדגם "אנה" של המותג הקליפורני קאיו דיזיין (830 שקלים) הביא כרגע לקריסת האתר, מה שמגלה שאפקט מייגן עדיין בעיצומו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully