וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצבע משולשת: הקרדשיאנס חוגגות לקיילי ג'נר יום הולדת 21

12.8.2018 / 11:02

אימפריית הקוסמטיקה הבינלאומית חגגה יום הולדת לצד אחיותיה המוגזמות והמאמאג'ר קריס. הכוכבת החליפה שני אאוטפיטים מרשימים, וקינחה באפטר פרטי ורדרד במיוחד. כל הפרטים על החגיגה הנוצצת של הסופ"ש

צילום מסך

במדינת קליפורניה, למי שלא ידע, הגיל בו ניתן להרים כוסית לחיים בפעם הראשונה הוא 21. קיילי ג'נר, איך לומר? כבר הספיקה לעשות כמעט הכל בחייה המפוארים עוד לפני שהגיעה לגיל הנכסף. מבתה, סטורמי הקטנה שחגגה לאחרונה חצי שנה, דרך להשיק קולקציית איפור מרשימה ועד לכדי לככב על שער מגזין פורבס לשנת 2018 בתור המיליארדרית הצעירה בהיסטוריה.

בסוף השבוע האחרון חגגה הג'נרית הצעירה את יום הולדתה ה-21, ובהתאם לסטייל הידוע של האחיות הטראשיות בעולם הייתה מסיבה מוג-זמת. ג'נר התחילה את הערב בשמלת סאטן בצבע מג'נטה של פיטר דנדס ונעלי קטיפה בשילוב קשירה להשלמת הלוק וכן, ברור שהיה עוד לוק בהמשך הערב - כי יש לה אינסטוש לתחזק.

לאחר שסיימו מלכות הישבנים לנשנש במסעדה האהובה עליהן בווסט הוליווד, החליפה הכוכבת לאוברול סטרפלס המעוטר ב-70 אלף קריסטלים ורדרדים, שמוערך ב-8,000$. בקטנה.

עקבו אחרי וואלה! אופנה בפייס לעוד סיפורים חמים

עוד באותו נושא

יו"ר התנועה לשחרור הפטמות: קנדל ג'נר מתפשטת במגזין LOVE

לכתבה המלאה
קיילי ג'נר. ספלאש
חזרה לבלונד. קיילי ג'נר חוגגת יום הולדת 21 בשיא הגלאם/ספלאש

קים הפציעה גם כן בשמלת מיני בורוד ניאון שמדגישה את גזרתה הדקיקה, שיער במראה הרטוב, ולצידה גם הבעל קניה ווסט, שהרים באפטר פארטי הורוד של קיילי לצד סקוט דיסיק, קארה דלווין ובלה חדיד.

האחות הבכורה, קורטני, שלאחרונה חזרה להיות רווקה מבוקשת, בחרה בשמלת מיני סגלגלה מקולקציית הסתיו של לה פרלה בחיזוק עגילי חישוק זהובים. קנדל ג'נר לא הקשיבה להנחיות הצבעוניות בהשראת קולקציית האיפור החדשה של קיילי והגיעה במיני שחורה, תיק אוברסייז ונעלי הלהבות הידועים של פראדה.

קים קרדשיאן. ספלאש
חייבת לספר לנו מה את אוכלת. קים קרדשיאן/ספלאש

האם הטרייה, קלואי קרדשיאן, החליטה לשבור את מגיפת שמלות המיני של הסיסטרז, בחליפת שלושה חלקים של מכנסיים, טופ ועליונית מנצנצים ותאונת אופנה קלה נרשמה בין המאמאג'ר קריס לבין אביה של קיילי, קייטלין, שהחליטו להתאבזר באותו התיק בדיוק של בית האופנה ג'וצי. צרות של עשירים.

קנדל ג'נר, קורטני קרדשיאן. ספלאש
הענק וגנו. קנדל ג'נר וקורטני קרדשיאן/ספלאש
קנדל ג'נר, קורטני קרדשיאן. ספלאש
שוקולד מנטה מסטיק. קנדל, קורטני וקלואי קרדשיאן/ספלאש
קנדל ג'נר, קיילי ג'נר. אינסטגרם, צילום מסך
קנדל, קיילי ומזרק אלכוהול/צילום מסך, אינסטגרם
קנדל ג'נר, קיילי ג'נר. צילום מסך
האם הגאה - קריס ג'נר, הבויפרנד טרוויס סקוט והסיסטרז/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully