וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט ומייגן, פנו את הבמה: זאת הנסיכה שפספסתם כל הזמן הזה

15.8.2018 / 10:39

אחרי כמה חודשים של התעסקות בדוכסיות המפורסמות, הגיע הזמן להפנות את הפוקוס לבת המלוכה שהוזנחה כל השנים וממש בעוד חודשיים תצעד אל החופה - הנסיכה יוג'יני. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת החתונה המלכותית הבאה

הנסיכה יוג'יני וארוסה, ג'ק ברוקסבנק. GettyImages
חתונה נוצצת לא פחות. הנסיכה יוג'יני ובעלה לעתיד ג'ק ברוקסבנק/GettyImages

בעוד חודשיים צפויה להתקיים חתונה מלכותית נוספת, ונוצצת לא פחות, שלא קיבלה את הפוקוס המגיע לה. אנחנו מדברות על זו של הנסיכה יוג'יני, שזכתה להצעת נישואין מבן זוגה, ג'ק ברוקסבנק, בינואר האחרון - חודשיים בלבד אחרי מייגן מרקל.

במהלך 28 שנות חייה, נאלצה הנסיכה יוג'יני לחיות בצל בני הדודים המיוחסים, הנסיך וויליאם והנסיך הארי, ואפילו בעת תכנון החתונה נתבקשה להתחשב בלו"ז של הארי ומייגן. אבל עכשיו החלטנו שהגיע הזמן לסיים את ההזנחה, ולהפנות את אור הזרקורים לנסיכה המאורסת. ואם זה לא מספיק - גם ווג חשבו כמונו והקדישו לה ולאחותה הגדולה ביאטריס כתבה במגזין. קייט ומייגן, אתן יכולות לקחת הפסקה.

יוג'יני תלבש את שמלת הכלה שלה ב-12 באוקטובר ותהפוך לאישה נשואה בטקס שייערך בארמון וינדזור, אותו המקום שבו נישאו גם הארי ומייגן. הנסיכה שרלוט, שכבר התנסתה בפיזור פרחים על השביל רגע לפני שהכלה צועדת, תשחזר את ההצלחה ותהיה "ילדת הפרחים" גם בחתונה של יוג'יני. לצדה של שרלוט תצעד תיאודורה רוז וויליאמס בת החמש, בתו של הזמר רובי וויליאמס, חבר קרוב של בני הזוג.

הנסיך ג'ורג', שבחתונה של דוד שלו, הנסיך הארי, היה אחראי על הטבעות, ישחזר גם הוא את התפקיד המוכר וישמש אחראי טבעות בחתונה של יוג'יני. בתפקיד השושבינה תהיה האחות הגדולה, הנסיכה ביאטריס.

לחתונה של יוג'יני יש הרבה במשותף עם זו של הארי ומייגן. נוסף למיקום הזהה, גם יוג'יני וברוקסבנק יזכו לתהלוכה חגיגית אחרי טקס החתונה, ויצאו לנסיעה ארוכה בכרכרה שכוללת המון ניפופי ידיים.

עוד באותו נושא

איך לא ראינו את זה עד עכשיו? הנסיכה אן היא אייקון אופנה מפוספס

לכתבה המלאה
הנסיכה יוג'יני. GettyImages
אירוע דומה. יוג'יני בחתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל/GettyImages

ועכשיו לשאלה המעניינת באמת: מה היא תלבש? בורסת ההימורים כמובן בעיצומה, כשבין השמות הבולטים נמצא המעצב הקנדי המוכר ארדם, המעצבת הבריטית ויויאן ווסטווד, המעצבת הבריטית ואהובת לבה של קייט מידלטון, ג'ני פהקאם או בית האופנה היוקרתי אוסקר דה לה דנטה. כמובן שמדובר בסוד כמוס ששמור כמו שרק ארמון המלוכה יודע, ועד רגע האמת לא נדע אם צדקנו בהימור שלנו או לא.

הנסיכה יוג'יני הנסיכה ביאטריס. GettyImages
בתפקיד השושבינה: האחות הגדולה ביאטריס/GettyImages

עוד מניחים כי יוג'יני תענוד את הנזר שענדה אמה, שרה דוכסית יורק, בחתונתה ב-1986 עם הנסיך אנדרו. מעבר למסורת המלכותית, לפיה אמהות מעבירות לבנותיהן את הנזר, מדובר גם במסורת חתונות ארוכת שנים, לפיה הכלה צריכה לענוד "משהו שאול" ביום החתונה. ולסיום, החלק הביזאר באירוע - זו הולכת להיות חתונה ללא פלסטיק. למה? אג'נדה של בני הזוג שהם מנסים לקדם.

אנחנו בכל אופן מצפים ליום הזה, שבו נוכל לראות את המלכה אליזבת, את קייט ואת מייגן, ולחזור לדבר על מה שהן לבשו. ועד שזה יקרה, המגזין הארפר'ס בזאר פירגן ליוג'יני בגלריית תמונות שמזכירה לנו איזו תינוקת חמודה היא הייתה ואיך היא הפכה לאישה המאורסת שהיא היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully