וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבגדים של מלניה טראמפ נועדו לעצבן את בעלה ולאותת על גירושים"

16.8.2018 / 0:25

מלבד הטענות שעלו בספרה של אומרוסה מניגולט-ניומן, יועצת הבית הלבן לשעבר, אודות גזענותו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, דיברה אומרוסה גם על הגברת הראשונה וטענה שהיא כבר מתה להתגרש ממנו ונוקמת בו דרך הבחירות האופנתיות שלה. הנה כמה דוגמאות

צילום: רויטרס

ספרה מעורר הסערה של אומרוסה מניגולט-ניומן, מנהלת קשרי הציבור לשעבר של הבית הלבן, חושף לא מעט פרטים מביכים על חייו והתנהלותו של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. בין אם דיברה אמת ובין אם לא, היא טענה שטראמפ נוהג להתבטא בגזענות והשתמש במילה "כושי" פעמים רבות בזמן צילומי תוכנית הריאליטי בה הכירה אותו לראשונה, "המתמחה". היא גם שיתפה את הקוראים שהוא חווה התדרדרות במצבו הפיזי והמנטלי בשל התמכרותו לדיאט קולה. בפרק אחר בספר, שיצא לאור השבוע תחת השם "Unhinged", מפנה אומרוסה את הזרקור כלפי הגברת הראשונה, מלניה טראמפ. היא טוענת שהבחירות האופנתיות של אשת הנשיא נועדו להרגיז את בעלה, ושהיא כבר לא יכולה לחכות עד הרגע שיסיים את תפקידו כנשיא ארה"ב כדי להתגרש ממנו.

עד כמה שמדובר בהאשמות חריפות, נראה שהן לא לגמרי מנותקות מהמציאות. השמועות על היחסים הרעועים בין בני הזוג גברו לאחרונה לאור הפרסומים על בגידותיו בה עם כוכבות פורנו, העדרותיה הממושכות מעין הציבור ןאף הדיווח על כך שהנשיא זעם על שהגברת הראשונה צפתה בערוץ CNN השנוא עליו. בחלק מהמקרים אפילו הועלו תיאוריות קונספירציה לפיהן מלניה הוחלפה בכפילה.

אכן, כמה מהבחירות האופנתיות של מלניה טראמפ העלו תהיות ודחפו לא פעם את הנשיא להגיב ולהסביר בעצמו את פשר הדברים. תכף גם נדגים לכם. אומרוסה טוענת שהבחירות האופנתיות של מלניה הן הדרך שלה להתבטא ולומר ברמיזה את מה שהיא באמת חושבת על כל אירוע אליו היא מוזמנת - כולל על התבטאויות שמשמיע בעלה.

טראמפ והיועצת אומרוסה מניגולט בכנסייה בדטרויט, 2016. רויטרס
אומרוסה מניגולט-ניומן, היועצת הבכירה לשעבר של טראמפ/רויטרס
דונלד ומלניה טראמפ. Chip Somodevilla, GettyImages
הבחירות האופנתיות של מלניה טראמפ נועדו לחתור תחת בעלה?/GettyImages, Chip Somodevilla

בדיילי מייל פרסמו קטע מתוך הספר: "כל הבחירות האופנתיות המרדניות של מלניה טראמפ שירתו אותה למטרה מסויימת, ולא רק להטעיה והסחת הדעת - אסטרטגיה שבעלה מכיר כל כך טוב. אני מאמינה שמלניה משתמשת בבגדים שלה כדי להעניש את בעלה". היא לא הראשונה שחשבה על זה. ברשת תמצאו לא מעט תזכורות לבחירות האופנתיות המפוקפקות שלה, כמו ז'קט ה"ממש לא אכפת לי" וחולצת ה"פוסי בו" שנלבשו בתזמונים בעיתיים. אומרוסה הוסיפה ואמרה: "לפי דעתי, מלניה סופרת כל דקה עד שהוא יסיים את תפקידו כדי שתוכל להתגרש ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully