וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים כבר יודעת: "שיער זכוכית" הוא הטרנד הרותח החדש

20.8.2018 / 1:29

קים קרדשיאן, היילי בולדווין, אשלי גרהאם ושלל סלבריטאיות מאמצות את הטרנד החדש בשיער שדורש המון תחזוקה וים של מוצרים שומניים, אבל התוצאות - יגרמו לכן לרוץ לספר הקרוב לביתכן

קים קרדשיאן בשיער ורוד (אינסטגרם)

בזמן ששוטטנו באינסטוש בסופ"ש וניסינו להתאושש מהשיער הירקרק של מלכת הטראש של היקום, נתקלנו בתופעה מהפנטת. אז קיי קיי (קימברלי קרדשיאן) השיקה באינסטה את העיניים הירוקות החדשות שלה בתמונת קלואז אפ מהונדסת היטב שהתחפשה לסלפי אגבי באוטו. אחרי שסיימנו להתהפנט מהלוק החדש והמתוקתק של הכוכבת, קלטנו שאת הקארה המגוהץ-ישר-כמו-סרגל והמבריק שלה התחלנו לראות לא מעט לאחרונה. מתברר שמדובר בטרנד שיער רותח שנקרא "שיער זכוכית" והוא הגרסה האובר מטופלת לתספורת קארה "בוב".


לעוד טרנדים לוהטים בעולם האופנה:
עשרת פריטי המעצבים הכי נמכרים בשנת 2018 - על מה הייתן משלמות?
האם זה באמת בריא לחפוף את השיער עם שמפניה?

החשד המיידי היה שקימי השתמשה בפיאה, אך מעצב השיער הצמוד שלה, כריס אפלטון, חשף בחשבון האינסטגרם שלו שהפעם מדובר בשיער האמיתי שלה כשכתב: "גזרתי את השיער של קים הכי קצר שעשינו אי פעם".

האדג'יות שהופכת את העניין לקטע טמונה בהתייחסות הקיצונית לקומבינציית הדיטיילים. על הקצוות להיראות גזורים בקו ישר מהגיהנום, על המרקם להיראות חלק וישר להחריד ועל הברק להיראות חד כמו זכוכית. חיפוש באינסטגרם תחת ההאשטאג הרלוונטי glasshair# מגלה שלא מעט ידועניות כבר ניסו את התסרוקת החדה ביניהן לוסי הייל, אשלי גרהאם, האחיות קלואי, קיילי וקים, ג'ורדן דאן, בלאק צ'יינה ובלה חדיד.

עוד באותו נושא

אצבע משולשת: הקרדשיאנס חוגגות לקיילי ג'נר יום הולדת 21

לכתבה המלאה

על פי חשבון האינסטגרם של מעצבת השיער ג'ניפר יפז, שהייתה בין הראשונות להציג את המגמה הניינטיזית לפני כחצי שנה על לקוחות כמו היילי בולדווין, סלמה הייק ואמילי רטאייקאוסקי, בכדי להגיע למראה הזכוכית יש לשלב שלושה תכשירי שיער שונים.

היא השתמשה בקרם המשקם climent thermique, במוס dersimorphose וב- creme magistrale, שלושתם מבית קרסטס של לוריאל. ואל תשכחו שיש פה גם פעולת פינפון מדויקת. גם אפלטון מפרט רשימה של מספר מוצרי שיער שעזרו לו להביא את שיערה של הקרדשיאנית עד הלום. אם אתם ממש חושקות במראה העכשווי, רוצו לספר הקרוב לביתכם - זה לא מקרה ל"עשה זאת בעצמך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully