וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכחו מהקרקס: הלוקים של הכוכבות מטקס פרסי המוזיקה

אלינור דביר I צילום: gettyimages

21.8.2018 / 10:40

טקס פרסי הווידאו קליפים של Mtv לשנת 2018 התקיים הלילה במנהטן והשמות החמים של עולם המוזיקה הגיעו לתת נוכחות. השנה - פחות קרקסים ויותר קלאסיקות. ג'ניפר לופז בכסוף הסטנדרטי, קארדי בי משגעת בקטיפה סגולה וניקי מינאז' אחת שנותנת קצת עניין בים של שעמום

קארדי בי. GettyImages
הגעתי, אפשר להתחיל. קארדי בי חודשיים אחרי לידה/GettyImages

טיימינג הוא כידוע אברטינג. וזהו המזל של טקס ה-VMA בו מחלקת רשת MTV פרסים בקטגוריות הווידאו קליפים פעם בשנה. כך בתקופה כה דלה בשטיחים אדומים הוא מצליח לשמר איזושהי רלוונטיות, בעיקר בגזרת התלבושות וההופעות שמילאו אמש את אולם ה'רדיו סיטי מיוזיק הול' במרכז מנהטן.

אז השטיח היה הפעם בגוון שבין סגול לוורוד פוקסיה, ורשימה מגוונת של איי ליסטיות לא היה ניתן למצוא. את מירב האקשן סיפקה קארדי בי, חודשיים אחרי לידה, שהגיעה במצב רוח מרומם ושמלה תואמת לשטיח. האם הטרייה הלכה על לוק אייטיזי מכף רגל ועד ראש בשמלת קטיפה א-סימטרית של ניקולאס ג'ברן, תסרוקת קצרה ועגילי אמרלד ירוקים מבית התכשיטנית לוריין שוורץ. גזרת השמלה הצליחה לעטוף את הכוכבת באופן סופר מחמיא וסקסי כשאת עיקר תשומת הלב תפסו המחשוף העליון והשסע העמוק ברגל. כמובן שלאחר מכן בשלב הפרסים הגיעו עוד שני לוקים באדום ושחור, ולאחד מהם התווסף הפסלון בשמיכה ורודה כאקססורי. מוגזמת.

עקבו אחרי וואלה! אופנה בפייסבוק

קארדי בי. GettyImages
כי היא מוגזמת - קארדי בי והפסלון עטוף בשמיכה/GettyImages

האיי ליסטית הכי שווה שהצביעה ברגליים וטרחה להגיע (חוץ ממדונה כמובן) הייתה ג'ינפר לופז, שלא ויתרה על הופעה זוגית עם הצמוד איי רוד, במה שנראה כעוד חלק בפאזל יחסי הציבור שהשניים עובדים בו בתקופה האחרונה. הבוטילישסית כצפוי בחרה באאוטפיט סקסי, צמוד, חשוף במידה ומטאלי עם שמלה כסופה של ורסצ'ה במרקם המגורען שזכור מתמונת הסיום של תצוגת הקיץ האחרון. בדומה לקארדי בי, גם השמלה של ג'יי לו נשענה על א סימטריה ואלמנטים מהאייטיז, עם אותם כיווצים במותן ובאגן ושסע רציני.

עוד מישהי שנותנת פול גז בגזרת היח"צ לאחרונה היא קיילי ג'נר, עדיין בבלונד זכוכית, כשהיא שומרת על קו ה'כסף לא קונה סטייל' עם שמלת ז'קט לבנה ברכיסה כפולה של טום פורד שמבליטה את גזרת שעון החול המשפחתית. לפחות היית מחליפה לחגורה עם איזה סטייטמנט, חבל.

עוד באותו נושא

קים כבר יודעת: "שיער זכוכית" הוא הטרנד הרותח החדש

לכתבה המלאה
ג'ניפר לופז. GettyImages
ג'ניפר לופז בכסוף הסטנדרטי של ורסצ'ה/GettyImages
ג'ניפר לופז. GettyImages
נתנה את ההופעה הגדולה של הערב ואיי רוד כמובן הגיע להרים/GettyImages
קיילי ג'נר. GettyImages
קלאסית בשמלה של טום פורד. קיילי ג'נר/GettyImages

נוספת שמככבת בפינת הכסף וחוסר הסטייל היא ניקי הילטון-רוטשילד שהצליחה לחרב לוק בשמלה של אוסקר דה לה רנטה. גם לזה צריך כשרון מיוחד, כל הכבוד ניקי. מילי בובי בראון קצת איכזבה אותנו. האוברול השחור של רוזי אסולין הביא אמנם דרמה ואדג', אבל הילדה המתוקה הזו כבר הרגילה אותנו לפסגות יותר מרגשות.

גברת קושנר טו בי, קרלי קלוס, פיזרה אבק נצנצים עם שמלה כסופה במרקם ריבועים של אלי סאאב, מחשוף נדיב ושני שסעים עמוקים ברגליים. את הסטייטמנט האופנתי של הערב עשו האחיות קלואי והייל שלבשו יצירות אומנות בעיצוב איריס ואן הרפן והיפנטו את הסובבים בשמלות שכנראה הודפסו במדפסת תלת מימד.

קרלי קלוס משגעת באלי סאאב

קרלי קלוס. GettyImages
קרלי קלוס/GettyImages

בלייק לייבלי שעובדת מאוד קשה בשבוע האחרון כשהיא מחליפה לוקים משגעים כל חמש דקות בממוצע, המשיכה את טרנד הלבן של צימרמן והגיעה עם חליפת מכנסיים משגעת של ראלף אנד רוסו. ונקנח עם פרס למנצחות בגזרת הצומי, לגמר הגיעו אמבר רוז וניקי מינאז' שלבשה את המותג הפופולרי של השנה - אופוויט. השתיים נזכרו כי מדובר באחד הטקסים המוגזמים והשכילו - ישבנים בחוץ וכולם מרוצים.

ממשיכה את הטרנד המחויט בלבן - בלייק לייבלי בראלף אנד רוסו

בלייק לייבלי. GettyImages
בלייק לייבלי/GettyImages

ניקי מינאז' בבגד גוף לבן, חצאית טול וישבן בחוץ

ניקי מינאז'. GettyImages
מינאז' בטוטאל לוק של המותג אופוויט/GettyImages

דבר שכזה מצריך גם מבט מאחור...

ניקי מינאז'. GettyImages
ניקי מינאז'/GettyImages

אריאנה גרנדה בלי טיפת מעוף

אריאנה גרנדה. GettyImages
המגפיים הידועים והארוס חסר הסטייל/GettyImages

מדונה היישר מיום ההולדת במרוקו

מדונה. GettyImages
נרגעת מהחגיגות? מלכת הפופ בלוק אתני/GettyImages

ועוד שלל לוקים של הכוכבים בטקס פרסי המוזיקה

ריטה אורה. GettyImages
ריטה אורה ממשיכה את מסורת המתלבשת הגרועה והפעם בז'אן פול גוטייה/GettyImages
לני קרביץ. GettyImages
כי גם לגברים מותר להשתעשע - לני קרביץ בחולצה זהובה וג'ינס הפדלפון המזוהה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully