וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייגן מרקל לא המציאה את הגלגל: כך תאמצו את הלוקים שלובשת הדוכסית

27.8.2018 / 8:00

"אפקט מייגן" הוא כבר ביטוי מוכר. כל בגד שלובשת הדוכסית הופך "סולד אאוט" תוך דקות. אך מתברר שהיא ממש לא הראשונה ליישם את הטרנדים שהיא מחבבת והרבה לפניה עוד אושיות סטייל לבשו אותם. רוצות להתלבש כמו בת מלוכה? בואו לקחת השראה

מייגן מרקל. GettyImages
כל פריט שהיא לובשת הופך "סולד אאוט" תוך דקות. מייגן מרקל/GettyImages

אחת התופעות המדוברות של השנה האחרונה, מאז נכנסה מייגן מרקל לבית המלוכה הבריטי והכניסה בו עניין, היא "אפקט מייגן". מדובר באותו אפקט אותו החזיקה בבלעדיות קייט מידלטון, אך נאלצה לוותר ולחלוק אותו עם הדוכסית החדשה מסאסקס אחרי האירוסים. המשמעות: כל בגד שלובשת מרקל אוזל מחנויות האונליין תוך דקות ספורות בבהלה לאימוץ הלוק הנכסף.

מרקל, שניחנה בסטייל משובח ולוקים מדויקים, ידועה גם כבזבזנית לא קטנה. לא אחת דובר על הסכומים האסטרונומיים שמשלם בית המלוכה על הבגדים שהיא לובשת בהופעות הפומביות (כ-300,000 דולר על 16 לוקים) מה שהופך את "אפקט מייגן" לקשה ליישום. כך בעצם מנסות אושיות אופנה ברחבי העולם לאמץ את הלוקים של מרקל, או יותר נכון את הטרנדים שהיא מובילה, בסכומים השווים לכל כיס.

הנסיך הארי, מייגן מרקל. GettyImages
לא מתהדרת בסטייל חדשני, אך מאוד מדויק/GettyImages

הסטייל של מרקל הוא לא חדשני, אין בו בשורה אופנתית של ממש ובסך הכל הלוקים שלה הם חלק מניסיון לאמץ סטייל מלכותי-נסיכותי שיהלום את מעמדה החדש. יחד עם זאת, כפי שציינו, הסטייל של הדוכסית מדויק. היא מכירה את הממדים שלה, בוחרת את הגזרות המחמיאות לה ואף מצליחה להכניס גלאם הוליוודי לבית המלוכה האפרורי.

אם חשקה נפשכן גם להיות חלק מ"אפקט מייגן" ולאמץ את הסטייל של מרקל, תדעו כי היא ממש לא הראשונה לבשר על אותם טרנדים שהיא מרבה ללבוש. גם היא סך הכל נכנעה לצו האופנה.

לאותם טרנדים מובילים יש שלל פרשנויות, כאלה שיתאימו לכיסכן ויספקו לכן השראה בכדי לבנות לוקים אשר תואמים לסטייל האישי. לא חייבים ללבוש את הבגדים של מרקל אחד לאחד ולהצטרף לנהירה ההמונית - יש גם דרך אחרת הנקראת "ביטוי אישי". אספנו לכם שישה טרנדים שמרקל מובילה וכך הם נראים על שלל אושיות סטייל מהעולם.

עוד באותו נושא

הדוכסית לובשת פראדה: מייגן מרקל בזבזה מעל 700,000 שקל על בגדים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully