וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג ה"איט גירלז" בקולקציה חדשה

המותג האיטלקי דיזל משיק את קולקציית סתיו-חורף לשנה הקרובה, ולצד פריטי הבייסיק המוכרים תמצאו גם פיסים יחודיים עם נגיעות של פאנק, גנים יפניים ומשבצות בהשראת מדי בית ספר. מומלץ למביני עניין

דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
סווטשירט לגבר - 870 ש"ח , ג'ינס קרעים לאישה ב-980 ש"ח/יח"צ חו"ל

המיצוב של המותג האיטלקי דיזל קצת מתעתע בעשור האחרון. מצד אחד יש את הזיהוי המוכר שמושתת על דנים מהסוג האיכותי והיקר, מצד שני יש את ליין הבלאק-גולד והיקר ממש שמוצג בכל עונה בשבוע האופנה במילאנו ומצד שלישי- כן, זה מתעתע כפי שצוין בהתחלה.

יש את קולקציית הביגוד ה"רגילה" לכאורה, כי באיזשהו אופן היא אמורה להשלים את קו הג'ינס אבל כמעט תמיד יש לה חיים משל עצמה עם אינדיבידואליות קיצונית, אשר לעיתים הולכת לאיבוד בתוך ערימת המידע שנמצאת בבוטיקים וחבל. זה חבל כי לפעמים אפשר למצוא שם לא מעט פיסים נדירים שלא מקבלים את אובססיית הרשת הראויה. אתם יודעים, מעין אפקט איט גירלז כזה שלובשות את הפריט והוא נהיה סולד אאוט בשניה.

דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
ג'קט ג'ינס אוברסייז ב-1,300 ש"ח/יח"צ חו"ל

אוסף הסתיו-חורף החדש שנחת לא מכבר בארץ מספק לעונה הקרובה מספר עיצובים בעלי פוטנציאל כזה שרק מחכים לפאשניסטה הנכונה שתיתן להם את הבמה. הנה כמה דוגמאות: אינטרפרטציה על ז'קט האופנוענים המוכר בעור שחור/ירוק משופשף באורך קרופ ושרוול המגיע עד למרפק שיכול לשדרג כל טופ ארוך בכל דפוס שהוא. מעיל שכמייה אוברסייז מפוך שחור ופסים בכתום וורוד או מעיל פוך ארוך בדפוס פסיכודלי, סריג ירוק בגימורים קרועים, חצאית מקסי רחבה מג'ינס ומכנסיים בדפוס ורקמה של גן יפני.

הסיפור שמאגד את הקולקציה מבוסס על השראות לונדוניות ומשלב אלמנטים מעולם הספורט, טקסטורות משבצות ומדי בית ספר מהתרבות הבריטית עם נגיעות מעולם הסטריט ומסצינת המוסיקה בערבובים של פאנק, פופ ורוק.

עוד באותו נושא

שכחו מהקרקס: הלוקים של הכוכבות מטקס פרסי המוזיקה

לכתבה המלאה
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
דנים גם בחצאיות מקסי. 950 ש"ח/יח"צ חו"ל

במחלקת הדנים ניתן לראות את המגמה הרווחת של חזרה לניינטיז עם שימוש בבדי ג'ינס גולמיים לצד שתי גזרות חדשות שמצדיקות את ההשקעה בפריט שעולה פי שלושה ואף יותר מאלו של הרשתות. הראשונה היא ARYEL, גזרה ישרה במותן גבוהה שניתן ללבוש בשתי דרכים, תלוי במידה שבוחרים לרכוש, נמוך ומשוחרר במתכונת אובר סייז או צמוד ומחטב.

הדגם השני, BABHILA, הוא סקיני מתון ופחות סטרצ'י מגרסאות העבר שמגיע בוורסיה של מותן גבוהה או בינונית. הערה קטנה - היינו מצפים ממותג ג'ינסים משובח כמו דיזל שיציע גם כאלו ללא הלוגו המוכר על הכיס הקדמי עבור אותן לקוחות שמעדיפות לא להיות פרסומת מהלכת.

טווח מחירים: 80-6,900 שקלים.

דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
נגיעות מסצינת המוזיקה בערבובים של פאנק, רוק ופופ/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
ג'קט עור ב-2,900 ש"ח/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
אימצו היטב את טרנד השכבות. ג'קט צמר ב-2,200 ש"ח/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
חולצה גברית לבנה עם טוויסט ב-780 ש"ח/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
מעיל פוך ארוך בדפוס פסיכודלי. 1,700 ש"ח/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
מעיל פוך מעט יותר סולידי ב-1,900 ש"ח/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
מכנסיים בדפוס של רקמה יפנית/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
ג'קט לגבר ב-1,400 ש"ח, ג'קט לאישה ב-2,700 ש"ח/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
מגפון סקסי ואדג'י בשילוב גרב ושרוכים/יח"צ חו"ל
דיזל 2018. יח"צ חו"ל,
שלל אקססוריז ובינהם תיקי גב. 1,600 ש"ח/יח"צ חו"ל
  • עוד באותו נושא:
  • דיזל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully