וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היא חוזרת: ריהאנה תסגור את שבוע האופנה בניו יורק בלנז'רי

28.8.2018 / 7:19

הזמרת מלאת השיק תציג את קולקציית הסתיו של מותג ההלבשה התחתונה בעיצובה Savage x Fenty בשבוע האופנה היוקרתי בניו יורק בחודש הבא. הפריטים הסקסיים יהיו זמינים מיד לרכישה באתר ובחנויות הפופ-אפ בתפוח הגדול

ריהאנה פרמיירה אושן 8 לונדון. GettyImages
סוגרת את שבוע האופנה היוקרתי. ריהאנה/GettyImages

אם עצם קיומו של שבוע האופנה בניו יורק לא מספיק מרגש אתכן (מה שלחלוטין לא הגיוני), יש לנו בשורות רותחות שיהפכו את האירוע למלהיב פי כמה - ריהאנה חוזרת למסלול ובענק. הזמרת הולכת להציג את ליין ההלבשה התחתונה שלה, Savage x Fenty הכולל אקססוריז נלווים ב-12 בספטמבר.

התצוגה של הפופסטאר הלוהטת, שתסגור את שבוע האופנה בניו יורק, תתקיים בשעה 19:30 (שעון מקומי), מיד לאחר זו של חביב המפורסמות, מארק ג'ייקובס. הפריטים שיוצגו על המסלול יהיו מקולקציית הסתיו ויהיו זמינים לרכישה מיד בתום התצוגה באתר של המותג הסקסי. מי שאוהבות להרגיש את הלנז'רי שלה, ניתן יהיה להשיג את הפריטים בשלוש חנויות פופ-אפ שייפתחו בניו יורק בקרוב, מידע חשוב למי שמתכננת גיחה לארצות הברית בחגים.

ריהאנה השקה פנטי ניו יורק. GettyImages
המותג כבש את לב הנשים. ריהאנה משיקה את Savage x Fenty בניו יורק/GettyImages

בשבוע האופנה האחרון שהציג את קולקציית אביב-קיץ 2018 רירי החליטה לקחת הפסקה קלה לחידוש מצברים, כשעונה קודם לכן היא הציגה את שיתוף הפעולה שלה עם פומה בשבועות האופנה בניו יורק ובפריז.

הכוכבת השיקה את מותג ההלבשה התחתונה שלה Savage x Fenty במאי האחרון, והוא מהר מאוד כבש את לב הנשים. מדובר במותג שמשדר נשיות מתפרצת, סקס אפיל חסר גבולות ולא בקו ההלבשה התחתונה הסטנדרטי שמתהדר בדגמים מעודנים יותר. נוסף לעיצובים הנועזים, הליין של ריהאנה מתגאה בכך שהוא מתאים לכל סוגי הנשים. יש לו מגוון מידות, דגמים וצבעים - לנשים בכל גיל, מידה או צבע.

עוד באותו נושא

יום האישה שמח: האם ריהאנה מוציאה ליין הלבשה תחתונה?

לכתבה המלאה
סטייל ID - ריהאנה. AP
מבינה בחזיות עם טוויסט/AP
ריהאנה. GettyImages
מבינה דבר או שניים בנשיות/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully