וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום האישה שמח: האם ריהאנה מוציאה ליין הלבשה תחתונה?

8.3.2018 / 11:34

אחרי הצלחת מותג הטיפוח והאיפור, לפי דיווחים בחו"ל צפויה רירי להמשיך ולהתפתח בתחום העסקים ולהשיק ליין הלבשה תחתונה בעיצובה בשיתוף פעולה עם המותג TechStyle. התחזית: ערימות של סקס-אפיל

אתר רשמי

בווידיאו: ריהאנה מסבירה על מותג הביוטי שלה פנטי.

כלי תקשורת בארה"ב מדווחים כי ריהאנה צפויה לחתום על הסכם שיתוף פעולה עם החברה TechStyle ולהוציא ליין הלבשה תחתונה בעיצובה. על אף ששום נציג מטעם החברה או מטעמה של הזמרת לא אישר את הפרטים, מקורות טוענים כי המשא ומתן בין הצדדים נמשך כבר כמעט שנה, ונמצא על סף חתימה סופית. כמו כן, לפי הדיווחים, חלק מהדגמים כבר עוצבו והוצגו במסגרת השיחות.

חברת TechStyle האמריקאית, שבסיסה בקליפורניה, מחזיקה בבעלותה עוד חברות בת וידועה בשיתופי פעולה עם מפורסמות. קייט הדסון היא מייסדת שותפה של המותג Fabletics שבבעלות החברה, וקים קרדשיאן היא אחת ממייסדות המותג ShoeDazzle ב-2009, שגם הוא כמובן חברת בת של TechStyle.

ריהאנה. אינסטגרם, אתר רשמי
עולם העסקים אינו זר לה. ריהאנה/אתר רשמי, אינסטגרם

ואולם, החיבור בין ריהאנה לחברה אינו טבעי רק ל-TechStyle, שכן הכניסה לעולם העסקים אינה זרה עבור הזמרת. בספטמבר האחרון היא הקימה את חברת הטיפוח והאיפור פנטי, שמאז רק נוסקת, וזה בהמשך לקו האופנה פנטי בשיתוף עם ענקית הספורט פומה.

"הצעד של החברה מעיד על כך שהם גדלים - הם יכולים להרשות לעצמם לפתוח מותג נוסף וקטגוריה נוספת להתעסק בה", אמר לויד גרייף, מנכ"ל בנק השקעות בלוס אנג'לס שאינו קשור לחברה, אך התראיין לאתר WWD שחשף את הסיפור. "החברה רוצה להוכיח שהיא מתפתחת, ואני בטוח שלהוסיף מותג ששייך לריהאנה ישחק לטובת החברה וישכנע את השוק שהיא נמצאת בצמיחה", הסביר.

עוד באותו נושא

תקפצו לי, אני מהממת: ריהאנה השמינה וסבבה לה עם זה

לכתבה המלאה
ריהאנה. splash
"הבחירה בריהאנה תשחק לטובת החברה"/splash
סטייל ID - ריהאנה. AP
מבינה בחזיות עם טוויסט/AP
ריהאנה. אינסטגרם, צילום מסך
מתפננת בתחתונים/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully