וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינסייד אאוט: הג'ינסים הביזאריים החדשים שעלולים להפוך לטרנד מבוקש

1.8.2018 / 9:00

אחרי טרנד הג'ינסים המתפרקים, הריצ'רצ'ים המוגזמים בישבנים, מגיעה תופעה חדשה והזויה לא פחות - הג'ינסים ההפוכים. קבלו את הטרנד החדש שעלול לכבוש את עולם האופנה

אינסייד אאוט אפקט - הג'ינס שמאיים להפוך לטרנד החדש

ג'ינס רשמי. אתר רשמי
הפוך על הפוך/אתר רשמי

תעשיית האופנה בעידן הרשתות החברתיות כבר הרגילה אותנו לתופעות ביזאריות שיוצרות באז מטורף במדיה בן לילה. תפקיד חשוב בסיפור ניתן לסף הריגוש שלנו שעולה לינארית בהתמדה, ואחרי ההלם הראשוני מגיע שלב העיכול כשבסופו של דבר נולד השיגעון החדש שמכוון אליו את אור הזרקורים. בכדי לסבר את האוזן, היו לנו כבר בז'אנר ההזוי חולצות טי לבנות עם דפוס שדיים בשחור, שורטס דנים בגזרת חוטיני, ג'ינס עם רוכסן במרכז הישבן, קרוקס על פלטפורמה משוגעת וחולצות בטן קצרצרות לגברים, וכעת - הטרנד החדש.

ג'ינס הפוך. אתר רשמי
אינסייד אאוט - כיסים כפתורים ותפרים/אתר רשמי

את חמש עשרה דקות התהילה האחרונות בנושא קוטף הפרויקט החדש שחשף בוטיק האונליין לאקשרי farfetch. הצעת ההגשה שלהם לקטגוריית הטרפת ברשת מגיעה בצורת ג'ינס במראה הפוך, או בשמו הטבעי "אינסייד אאוט אפקט". ובדיוק כמו שזה נשמע, כל החצר האחורית שנמצאת מאחורי הקלעים של מכנסי הג'ינס, אלו שיש לכולנו בארון, היא הקטע המשוגע פה. האלמנטים הבולטים כוללים כיסי הבד פלוס השוליים, הגימורים והקיפולים הפנימיים, כפתורים הפוכים, הצד הפחות אטרקטיבי של התפרים וכדומה.

כמובן שאפשר להפוך את זה שכבר יש לנו בבית, אבל למה בעצם, אם אפשר פשוט לקנות חדש במחיר הגיוני של 386 פאונד אחרי הנחה, כשהמחיר המקורי עומד על 920 פאונד. בכל זאת, על הכיס מודפס הכיתוב הציני: "to create something new you must first destroy".

עוד באותו נושא

אל תאבדו תקווה, הסתיו מעבר לפינה - וזה הטרנד שאתן חייבות לנעול

לכתבה המלאה
ג'ינס הפוך. אתר רשמי
זה מגיע בורסיות מוגזמות עוד יותר/אתר רשמי

כשהטרנד ההזוי עלה שלב כשבאיזור החגורה מחובר באופן חלקי סמרטוט שחור בלוק של גרבונים תלויים, גולשים ברשת החליטו לזעוק כנגד התופעה המתגברת: "אופנה, לכי הביתה, את שיכורה", "אנשים, אל תשתפו עם זה פעולה" ואפילו: "זה נראה כמו תאונה". חשוב לציין כי הליין המופרך שמתואר באתר כאופנת רחוב שיקית מבדי פרימיום, הצליח לזכות בתהילה בזכות עצמו, כלומר ללא עזרת אושיות הרשת הרלוונטיות, כדטגמת משפחת משפחות קרדשיאן, ג'נר, חדיד, גרבר וכדומה. היחידה שנתפסה איתם על חם בגזרת שורטס היא הזמרת שריל קול שלא בדיוק מוגדרת באושיית אופנה. המקור של הפרויקט "החדש" של farfetch, הוא בעצם בדגם קצת פחות קיצוני של הלמוט לאנג שנחשף כבר בתחילת האביב במחיר של 145 פאונד, ממש חינם ביחס להעתק המוגזם. אבל מצד שני, אם כבר קורבן אופנה - אז עד הסוף.

תחתוני חוטיני עשויים ג'ינס. יח"צ חו"ל, אתר רשמי
גם ג'ינס חוטיני קיבל 15 דקות תהילה בעבר/אתר רשמי, יח"צ חו"ל
ג'ינס הפוך. אתר רשמי
קלאוז אפ על מה שיהיה בתקווה טרנד של חמש שניות/אתר רשמי
ג'ינס הפוך. אתר רשמי
מבט מאחור יבהיר שלא מדובר בג'ינס מחמיא במיוחד/אתר רשמי
ג'ינס הפוך. אתר רשמי
ההזייה מגיעה בשלל צבעים/אתר רשמי
ג'ינס הפוך. אתר רשמי
הגרסה המעודנת - הפוך רק בכיסים/אתר רשמי
ג'ינס רשמי. אתר רשמי
לבן גורם לזה להיראות טיפה פחות מוגזם/אתר רשמי
ג'ינס רשמי. אתר רשמי
גם הכתוביות על הכיסים נשארות/אתר רשמי
ג'ינס רשמי. אתר רשמי
בנות, ראו הוזהרתן! לא כל טרנד חייבים לאמץ/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • ג'ינסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully