וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

את זה עדיין לא ראיתם: שכחו מקנדל ג'נר, קבלו את הדוגמניות הוירטואליות

3.9.2018 / 7:20

המותג הצרפתי המצליח, בלמיין, החליט להניח לדוגמניות ה"רגילות" בשוק שרק מייחלות לעבוד איתו, ויצא בקולקציה חדשה עם דוגמניות וירטואליות שמסעירות את הרשת

הלייבל הצרפתי בלמיין תחת ניהולו האומנותי של אוליבייה רוסטאן מצא דרך מעניינת לעורר באז תקשורתי סביב קמפיין הקדם סתיו החדש שלו. החיילות החדשות ב"צבא של בלמיין" - שזה מעין טייקאוף על המלאכיות של ויקטוריה סיקרט, הן דוגמניות וירטואליות שנוצרו בעזרת טכנולוגיית תלת מימד ממוחשבת בשם CGI.

מרגו, שודו וזי נחשפו לראשונה בסוף השבוע האחרון כשלושת הפרזנטוריות הראשונות בצבא הדיגיטלי של המותג וכצפוי יצרו מנעד סוער של תגובות. הוגי הקמפיין הקפידו על גיוון ועיצבו את מרגו במראה אירופאי, שודו כאפריקאית ולזי נתנו לוק של אסייתית שקפצה לסדרת שיפוצים פלסטיים.

"באותה מידה כולנו נמות ואנשים מזוייפים יקנו את הבגדים שלכם", כתבה מעריצה נלהבת של המותג. "בבקשה תשתמשו באנשים אמיתיים שוב" הוסיפה גולשת נוספת שנדהמה מהבחירה, והיו אף כאלו שהצביעו על הבעייתיות בצמצום המשרות לנשים בתעשייה. אחרים דווקא פירגנו לגישה המתקדמת של בית האופנה וסברו שמדובר ברעיון מדליק ומרענן. "כל אחד וכולם תמיד מוזמנים להצטרף לשורת הדרגות בצבא של בלמיין" שיתף רוסטאן את משנתו באתר הרשמי של החברה. "כל מה שהם צריכים הוא לייצג את הרוח הנועזת של ההרפתקה כמו הנשים הווירטואליות החדשות שלנו, מרגו, שודו וזי המשקפות יופי, רוק, סטייל ובטחון".

עוד באותו נושא

יופי חד פעמי: ג'יג'י חדיד מהפנטת על שער ווג ברזיל

לכתבה המלאה

מי שיצר את הדוגמניות הממוחשבות הוא הצלם קמרון ג'יימס ווילסון, שהציג את שודו כבר לפני שנה כדוגמנית הוירטואלית הראשונה בעולם. נכון להיום יש לה חשבון אינסטגרם עם 141,000 עוקבים וברזומה שלה אפשר למצוא לקוחות כמו פנטי ביוטי של ריהאנה והפקת אופנה למגזין קוסמופוליטן. מבולבלות? גם אנחנו.

נראה פשוט כי ישנו סיכוי שרוסטאן מעט התבאס על בנות שבט קרדשיאן- ג'נר, שהיו המוזות שלו בשנים האחרונות, והעונה כבר דיגמנו בפעם השנייה לבית האופנה האמריקאי קלווין קליין. אז במקום לחפש מוזות חדשות באודישנים קדחתניים הוא פשוט החליט ללכת על קונספט בר שליטה ובהתאם נאמן מכורח הנסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully