וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי חד פעמי: ג'יג'י חדיד מהפנטת על שער ווג ברזיל

הסופרמודל שלא מפסיקה להפתיע, ג'יג'י חדיד, מככבת על שער גיליון ספטמבר של ווג ברזיל וסוגרת את פינת שלל הכוכבות שהצטלמו בחודש האופנתי הנחשב של השנה. מושלמת נקודה קום

באיחור קל יחסית למתחרים נחשף שלשום השער של ווג ברזיל למהדורת ספטמבר הנחשבת. האייקון שנבחרה למכור את הגיליון עמוס הפרסומות היא הסופר מודל ג'יג'י חדיד שמעט נעלמה לנו מהרדאר לאחרונה. טוב, קשה לומר שהיא ממש נעלמה כי שערים במגזינים Love ו-CR fashion book פלוס קמפיינים למיסוני, פנדי וורסצ'ה לצד לוח שנה של פירלי הם הישגים לא מבוטלים גם כשאת באלפיון העליון של עולם האופנה. אבל בחיים הכל יחסי ואין ספק שההופעה שלה בגרסת ווג הברזילאית סגרה לה את הפינה באופן מושלם עבור החודש החשוב בקלנדר האופנה של 2018.

לעוד סיפורים חמים מעולם האופנה:
הסוף לריבים: קיילי ג'נר עוזבת את פומה ועוברת למתחרים
היא חוזרת: ריהאנה תסגור את שבוע האופנה בניו יורק בלנז'רי

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'יגי'י חדיד, ווג ברזיל. אינסטגרם, צילום מסך
יופי מהו - ג'יג'י חדיד משגעת בשער של ווג ברזיל/צילום מסך, אינסטגרם

הבשורה מאחורי הלוק שנבחר לייצג את פתיחת העונה הקרה מתרכזת במראה שיער נפוח בסגנון עדות הסיקסטיז, תסרוקת שחלקה הקדמי כולל מסגור לפנים עם שביל קצר ושיער מסורק לצדדים בצמוד למצח כשמעליו טופיר מעוגל ונפוח פלוס קצוות פזורים סביב. מעצב השיער לואיג'י מורנו שיחק עם הסגנון באופנים שונים גם בצילומי ההפקה הפנימיים, ויחד עם האיילנר המושלם שציירה המאפרת ארין פארסונס התעורר לנו חשק עז לאמץ את הקטע.

עוד בצוות הגלאם של ג'יג'י צמד הצלמים לואיג'י&לנגו והסטייליס פדרו סאלס שבחר לה לתמונת השער טופ פרנזים בצהוב זרחני מבית פראדה. בלוקים נוספים היא מדגמנת חליפת ג'ינס משופשף במראה שנות השמונים של מיו מיו, או מעיל משבצות בגווני חום/אפור/בורדו שנלבש מעל שמלת שיפון שחורה ושקופה בשילוב מגפיים שחורים וגרבי ספורט לבנים. עוד פריים מוצלח תופס את חדיד בלונג שוט החושף רגליים בלתי נגמרות בספק שורטס ספק תחתוני ג'ינס סקסיים בזמן ששאר הפריטים מדברים בשפה של סקול גירל תמימה עם נעלי מרי ג'ין, גרביים בקצה התחתון וסריג וי חום מעל חולצת כפתורים בהירה בקצה העליון.

הפעם הקודמת של חדיד בפרונט המגזין הייתה בגיליון יולי של 2015, אז ההשראה נלקחה מהסבנטיז והדוגמנית הייתה עדיין בתחילת דרכה המקצועית. "לפני שנה, אם מישהו היה אומר לי שאני אהיה שלוש פעמים בשער של ווג, כולל זה הברזילאי, הייתי חושבת שמדובר בבדיחה" היא אמרה בריאיון הקודם. שלוש שנים חלפו ומי בכלל זוכר את התקופה בה הייתה דוגמנית אנונימית.

עוד באותו נושא

מה קרה לפנים של ג'יג'י חדיד? התמונות שהצליחו לעצבן הרבה מאוד אנשים

לכתבה המלאה
ג'יגי'י חדיד, ווג ברזיל. אינסטגרם, צילום מסך
שיער נפוח בסגנון הסיקסטיז ואיילינר מוגזם/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully