וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד החדש: עקבים ארכיטקטוניים שישדרגו כל לוק במלתחה שלכן

5.9.2018 / 6:51

העקבים החדשים יתנו לכן תחושה כאילו יצאתן מהפקולטה להנדסה ויוסיפו פן סופיסטי לטוטאל לוק שלכן. הנה שלל דוגמאות לנעליים החדשות של העונה הקרובה, מומלץ לשמור על איפוק

כולן יכולות - עקבים לא קונבנציונליים בשלל צורות וצבעים

עקבים ארכיטקטוניים. נט א פורטר, צילום מסך
הנעל שתשדרג כל לוק/צילום מסך, נט א פורטר

אופנה מבוססת על אלמנטים מעולם האדריכלות היא לא דבר חדש. ישנם לא מעט מעצבים ומותגים שכל הדיאנאיי שלהם מבוסס על סגנון ארכיטקטוני עם פריטי לבוש המעוצבים בקווים גרפיים ונקיים בעלי גזרות בניחוח מודרני או בצורניות הנדסית תלת מימדית. פראדה, מארני, ראף סימונס, ג'יל סנדר, איסי מיאקי, רשת קוס וקו הבית של ענקית האונליין הבריטית asos white הם כולם דוגמאות בולטות לכך שמדובר בזרם מרכזי שמרגש לא מעט מתלבשים בעולם.

עקבים ארכיטקטוניים. נט א פורטר, צילום מסך
עניין שצריך להסתגל אליו/צילום מסך, נט א פורטר

כשאומרים למישהו שהוא לבוש כמו ארכיטקט הכוונה היא לרוב להחמיא על סטייל מתוחכם או לפעמים דווקא מתחכם בנוסח "אינטליגנטיים עילאיים ומתנשאים".
קשה להגדיר מה נחוץ בכדי לדייק ולהגיע למינון הנכון מבחינת התחכום מבלי ליפול לתהומות ההגזמה, וגם זה מסתכם בסופו של דבר בעניין של טעם אישי. כלל אצבע אחד שיכול לשמור עליכן בתחום הוא לנסות להשאיר תמיד מקום לפריט אחד מז'אנר אחר שיאזן את הלוק ויוציא אותו מהוייב המוזיאלי, או לחילופין לבחור פריט אחד שובב בסטייל המדובר.

עוד באותו נושא

את זה עדיין לא ראיתם: שכחו מקנדל ג'נר, קבלו את הדוגמניות הוירטואליות

לכתבה המלאה
עקבים ארכיטקטוניים, טופ שופ.
ניתן לרכוש גם בזירה המקומית - טופשופ בנעלי מיול עם עקב עץ

אופציה קלילה למדיי לאמץ את התמה מוגשת העונה בגזרת הנעליים או יותר נכון בגזרת העקבים. במקום לדרוך על משהו שכבר ראינו מיליון פעם כמו סטילטו למשל, מסתמנת יציאה גלובלית מהקופסא עם עקבים שמגיעים אלינו היישר מהפקולטה להנדסה.

בזארה כבר השתלטו על העניין עם כדורים, אליפסות, חרוטים ופירמידות בטקסטורות עתידניות של עץ ומתכת מתחת למגפונים או למיולס, כמו כן גם באסוס מחכה אופציה של סלינג באק לבנות במחיר נגיש של 35 פאונד. מי שרוצה ללכת על הגבוה מוזמנת לנסות את העקב דמוי ביצת שליו של בית האופנה לואבה (3,350 ברשת פקטורי 54), או את מגדל הלוגו השחור של איב סן לורן (4,490 באמור).

עקבים ארכיטקטוניים, קובי לוי. נט א פורטר, צילום מסך
לא לכל אחת. עקבים מוגזמים של קובי לוי/צילום מסך, נט א פורטר
עקבים ארכיטקטוניים. נט א פורטר, צילום מסך
היישר מהפקולטה להנדסה/צילום מסך, נט א פורטר
עקבים ארכיטקטוניים, זארה.
בסניף זארה הקרוב לביתכן
עקבים ארכיטקטוניים, פקטורי 54. יחצ,
לואבה ברשת פקטורי 54/יחצ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully