וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליארד סינים לא טועים: כשטומי הילפיגר העדיף את היילי בולדווין על ג'יג'י חדיד

הברנד האמריקאי המצליח, טומי הילפיגר, השיק השבוע את קולקציית הסתיו-חורף שלו בשנגחאי עם פרזנטוריות חדשות, היילי בולדווין והדוגמנית המצליחה וויני הארלו. ג'יגי' חדיד נשארה מאחור וכל זאת כנראה בשל היסטוריה לא מוצלחת עם המקומיים

טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
הנבחרת החדשה של טומי הילפיגר

מעצב האופנה טומי הילפיגר הציג השבוע את קולקציית הסתיו-חורף החדשה של המותג תחת כיפת השמיים בשנגחאי שבסין, על מסלול ארוך וגבוה שנבנה במקביל לגדת נהר החואנג-פו ולצד גורדי השחקים ברובע הפיננסי של העיר. זו הפעם החמישית בה הלייבל האמריקאי הולך על מתכונת ה'ראה עכשיו קנה עכשיו', והפעם הראשונה בה ניתן להבין די בבירור את המשמעויות שעומדות מאחוריה.

השיטה המדוברת מדלגת על הפער של חצי שנה בין הצגת הדגמים על המסלול לבין הרגע בו הם ניתנים לרכישה בפועל. העניין כמובן מקשה על הרשתות להעתיק עיצובים ומאתגרת את בית האופנה לרדד את האופנה לטובת מסחריות, שכן חלק ניכר מהפריטים בתצוגה רגילה אינם מגיעים למדפים ומתפקדים נטו בהצגת הקונספט על המסלול..

ג'יג'י חדיד בתצוגת אביב 2018 של טומי הילפיגר במילאנו. יוטיוב רשמי, אתר רשמי
חברו לקולקציות מצליחות. ג'יג'י חדיד וטומי הילפיגר/אתר רשמי, יוטיוב רשמי

הרצון למקסם את הפוטנציאל המסחרי הוא לחלוטין הדבר הבולט ביותר במופע החדש של טומי. המטרה לכבוש מיליארד סינים דחקה החוצה את ג'יג'י חדיד, שהייתה שותפה מוצלחת במיוחד בעונות האחרונות וכזכור הצליחה לעצבן את הרפובליקה העממית הגדולה בעולם עם סטורי נלעג שעלה לה בסירוב למתן ויזה.

כתוצאה מכך נמנע ממנה להשתתף במצעד המלאכיות של ויקטוריה סיקרט בנובמבר האחרון וכעת מסתבר שזה גם עלה לה בחוזה עם הילפיגר - מתברר שגם סופרמודלס עושות טעויות. מאידך, רענון פרזנטורים הוא מהלך לגיטמי, והבחירה בהיילי בולדווין, שהמניות שלה בתור סלב גבוהות לאין שיעור מאשר כדוגמנית, כשלצידה וויני הארלו מתאימה מאוד לערכים הברורים של המותג. גם ייצוג כחול לבן נראה על המסלול, שון לוי היפהפייה, אבל סורי, תצוגה מינוס החדידיות (בלה וג'יג'י) הדהדה ברקע והעידה על שינוי גישה משמעותי.

עוד באותו נושא

את זה עדיין לא ראיתם: שכחו מקנדל ג'נר, קבלו את הדוגמניות הוירטואליות

לכתבה המלאה
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
תודות לאירוסים לג'סטין ביבר - המניות מרקעיות שחקים

טומי אם כך הפך להיות חלון ראווה נוסע, ובאמצעות שותפות מתמשכת עם Tmall, ענקית המסחר האלקטרוני שבבעלות Alibaba, ניתן לרכוש כל פריט באופן מיידי בכל רחבי סין, שכידוע נחשב לשוק המהיר ביותר בעולם בעידן הנוכחי. "מישהו אמר לי פעם ללכת למקום שבו נמצאים הלקוחות שלך", ציין הילפיגר לצוותי התקשורת מאחורי הקלעים בשנגחאי, "וזו הגירסה האולטימטיבית של זה".

טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
הפרזנטוריות החדשות, היילי בולדווין וויני הארלו

עוד סממן קיצוני של התמסחרות הוא השימוש הנרחב, והיצירתי יש לציין, בלוגו הדגל של הלייבל. תחת הכותרת "טומי אייקונס" הפכו הסמלים האייקונים לאוסף חדש של צורות, גזרות, גוונים ומרקמים באופן שמזכיר את הגישה של בית האופנה גוצ'י תחת שרביטו של אלסנדרו מיקלה.

כך נגזרות של הדגל הופיעו כמעט בכל אחד מ-109 הלוקים שנראו אתמול, כשהסטייל השולט הוא ספורטיבי והטוויסט הגיע מטקסטורות מגוונות של פאייטים, קטיפות, פוטרים, בדי ניילון וצמר. עוד להטוטים מוצלחים נעשו על אלמנטים מעולם הרכיבה והרוגבי בשילוב דפוסי פסים ומשבצות שהקפיצו את הקז'ואליות לגבהים מוצלחים של יציקת מורשת לתוך אורבניות עדכנית.

טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
סוודר עם לוגו שקשה לפספס
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
ייצוג כחול לבן. שון לוי הישראלית צועדת על המסלול של טומי
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
מכנסי עור ירוקים ושכפץ בורדו בשילוב פרווה
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
הדוגמנית הכי נכונה לשעה זו, וויני הארלו
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
ניתן למצוא גם פריטים יותר סולידים, דנים ובלייזר בכחול נייבי
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
כבר הסברנו לכן שהפאוץ' כאן בכדי להישאר, כן?
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
לא בטוח שמתאים לחורף הישראלי , אך אם יש נסיעה מתוכננת לאירופה הקרירה - הנה
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
קצת קלאסיקה לצד הפריטים המוגזמים. מעיל ב-2,190 ש"ח
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
טקסטורות מגוונות של פאייטים נראו על המסלול בשנגחאי
טומי הילפיגר סתיו חורף 2018.
מראה הסקול גירל, אחד הדברים הרותחים העונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully