וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאיון חגיגי עם נילי לוטן - המעצבת הבינלאומית שמלבישה את המפורסמות

11.9.2018 / 1:40

המעצבת הישראלית-ניו יורקית שגדלה בנתניה, נילי לוטן, ממשיכה לפרוץ גבולות בתעשייה הבינלאומית, מלבישה את הכוכבות הגדולות בעולם מקים קרדשיאן, קרלי קלוס ועד גל גדות ומספרת בריאיון חגיגי לוואלה! אופנה איך החיבור שלה לארץ הקודש משפיע על העיצובים שלה

נילי לוטן. צילום מסך
האישה שמלבישה את הכוכבות - נילי לוטן/צילום מסך
"אנשים עדיין מחפשים את המגע האישי והרעיון הוא שתעשירי את המלתחה על בסיס מה שקנית אצלי קודם"

בלי קמפיינים גדולים או תצוגות בשבוע האופנה, המעצבת הישראלית-ניו יורקית נילי לוטן (60) שגדלה בעיר נתניה, ממשיכה לדהור קדימה, כשמדורי הכלכלה בארצות הברית מדווחים על עסקת הנדל"ן שסגרה בחודש האחרון עבור שואו-רום וסטודיו חדשים בחלל שמתפרס כמעט על 8,000 מטר מרובע בשכונת טרייבקה שבדרום מנהטן. "אני פותחת את החנויות שלי בלב שכונות מגורים, ולא במקומות של תיירים" היא מסבירה בריאיון בלעדי לוואלה! אופנה, את הבחירה להישאר בלוקיישן הביתי, ומציינת: "אנשים עדיין מחפשים את המגע האישי והרעיון הוא שתעשירי את המלתחה שלך על בסיס מה שקנית אצלי קודם, אז הקשר האישי הוא הכרחי".

כמי שנמנעת מליישר קו עם רשימות הטרנדים המתחלפות תדיר בתעשיית האופנה ומתמקדת בשפה עיצובית עקבית, ההצלחה של לוטן, שנשואה לזמר המצליח דייויד ברוזה למי שלא מעודכן, אינה מובנת מאליה בכלל. על פי גוגל נדמה שנקודת המפנה של המותג הנושא את שמה, אותו הקימה ב-2004, הגיעה בזכות אושיות מגה מפורסמות שלבשו פריטים שלה, ביניהן הקרדשיאניות והחדידיות. "זה לא קרה ביום אחד ולא היה טריגר אחד", היא עושה לנו סדר בעניינים, "זו עבודה של הרבה שנים, אבל לפני שלוש-ארבע שנים נדמה שהכוכבים הסתדרו, וזה הרגיש כמו הצלחה בן לילה", היא מודה ומתפנה לפרט מה עומד מאחורי הסיפור.

עוד באותו נושא

יופי חד פעמי: ג'יג'י חדיד מהפנטת על שער ווג ברזיל

לכתבה המלאה
נילי לוטן, קים קרדשיאן. GettyImages
קים קרדשיאן בחצאית משי שמנתית של המותג/GettyImages
"לפני חמש שנים בארני'ס הקדיש לי שטח מאוד גדול. בקומת המעצבים מיקמו אותי ליד איב סאן לורן, ג'יבנשי וסלין. הם למעשה שמו אותי על מפת האופנה העולמית"

"לפני חמש שנים בית הכלבו היוקרתי בארני'ס הקדיש לי שטח מאוד גדול. בקומת המעצבים מיקמו אותי ליד איב סאן לורן, ג'יבנשי וסלין. בכך, למעשה, הם הכירו בי כמעצבת מהשורה הראשונה ושמו אותי על מפת האופנה העולמית. הקולקציה הפכה לאחת הנמכרות ביותר בבארני'ס, וזה היה מנוע חשוב להצלחה. הסלבריטאיות באו אחר כך".


כשהיא אומרת סלבריטאיות, היא מתכוונת לנשים משפיעניות מהשורה הראשונה שלובשות את האאוטפיטים שלה, קרלי קלוס, גל גדות, ג'יג'י חדיד, קיילי ג'נר, קים קרדשיאן, ריהאנה והרשימה עוד ארוכה. כשהן מתועדות בחליפות הידועות של לוטן ועד שמלות המשי המזוהות, הן ללא ספק מביאות אחריהן גל של נשים שמתאהבות במותג.

נילי לוטן.
השפעות מארץ הקודש. דורית ריבליס לנילי לוטן

זו העונה השנייה שהקולקציה שלה מגיעה לארץ במסגרת רשימת המותגים המוקפדת שרשת פקטורי 54 מייבאת לצד שמות רותחים כמו ג'קמוס, לואבה, מרני, צימרמן וקלווין קליין. באוסף הנוכחי ניתן למצוא את המיקס המוכר של פריטי משי מלטפים בגוונים חלקים לצד דגמים קשוחים יותר בהם שימוש נרחב באלמנטים מהמלתחה הגברית כמו ז'קטים בכתפיים מודגשות ומכנסיים מחויטים, השראות מעולם הארמי, או עיצובים רוקנ'רוליים באווירת סבנטיז בהם מכנסי עור מתרחבים, מעיל מנומר דמוי פרווה וחולצות משי עם שרוולי סטייטמנט.

נילי לוטן.
מביאה את הפאוור סוט במגוון פרשנויות
"יש לי שלל השראות שמלוות אותי כבר הרבה שנים וישראל בהחלט אחת מהן"

"יש לי שלל השראות שמלוות אותי כבר הרבה שנים וישראל בהחלט אחת מהן" היא מספרת. "הקו הצבאי מלווה אותי כמעט בכל קולקציה בצורה כזו או אחרת, מלבד זאת אני עדיין מאוד מחוברת לישראל ולמה שקורה פה, פוליטית וחברתית וזה מבליח בעיצובים שלי. את הקולקציות האחרונות צילמתי בתל אביב ובנגב בדיוק מנקודת החיבור הזו. רציתי להביא את הלקוחות שלי לתוך העולם שהגעתי ממנו", מוסיפה לוטן. "אני חוזרת למקורות ההשראה שמוכרים ומדברים אלי כמו רוקנרול, אומנות בשנות השבעים: צילום, אומנות, סרטים, מוזיקה, זכרונות ילדות, אבל אני גם אני תמיד מפתיעה את עצמי אז נבר סיי נבר".

נילי לוטן.
מגיפת טרנדים לא תמצאו, אך את המנומר אף אחד לא מפספס. נילי לוטן סתיו-חורף 2018
נילי לוטן. צילום מסך
בלה חדיד באאוטפיט עם סטייטמנט כמו שהיא אוהבת - אוברול לבן/צילום מסך
קיילי ג'נר לובשת שמלת סליפ סאטן בעיצוב נילי לוטן אוגוסט 2016. אינסטגרם, צילום מסך
גם קיילי ג'נר אימצה לעצמה את שמלות המשי הסקסיות/צילום מסך, אינסטגרם
נילי לוטן.
הצצה לקולקציה החדשה. טווח מחירים: 1,490-5,490 ¤
נילי לוטן.
ניתן למצוא גם בזירה המקומית בפקטורי 54
נילי לוטן, אסתי גינזבורג. יח"צ,
השמלה המדוברת. אסתי גינזבורג יפהפייה בסגול/יח"צ
קיילי ג'נר לובשת מחוך ולנז'רי בעיצוב נילי לוטן. ספלאש
כשהכוכבות מפופרצות עם הפריטים - זה עושה את העבודה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully