וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראן ג'נר ראן: צילומי עירום של קנדל דלפו לרשת

12.9.2018 / 10:10

בתזמון כמעט מושלם, אחרי שכולם תהו מדוע הסופרמודל הכי נחשבת, קנדל ג'נר, לא צעדה על אף מסלול בשבוע האופנה בניו יורק, דלפו לרשת שלל תמונות עירום אומנותיות של הכוכבת. מאמאג'ר קריס יודעת את העבודה

קנדל ג'נר. צילום מסך
צילומי עירום של קנדל ג'נר דלפו לרשת/צילום מסך

סדרת צילומי עירום חדשים של קנדל ג'נר, כאלו שלא משאירים שום, אבל ממש שום מקום לדימיון, דלפה אתמול לרשת והרוחות סוערות. על פי הדיווחים, מדובר בסט תמונות שעדיין לא עבר את פילטר הצנזורה של הצלם ראסל ג'יימס עבור ספר "מלאכיות" חדש עליו הוא עובד בימים אלה. בצילומים נראית ג'נר בשלל פוזות ופעילויות אקטיביות בחוף הים כשהיא בעירום טוטאלי מזוויות שונות. בין היתר תמצאו ריצה משוחררת, רכיבה על סוסים, שפריץ שפרץ במים, חיבוק עצים, מבטים מפתים והרבה פרונט מגולח.

קנדל ג'נר. צילום מסך
שלא יגידו שסתם לא הלכת בשבוע באופנה בניו יורק סיטי/צילום מסך

אתר הרכילות TMZ מדווח כי התמונות נחשפו בפורום השקה מצומצם, שנערך עבור קומץ הדוגמניות שנטלו חלק בפרויקט והגיעו בטעות לידיים הלא נכונות. אותן ידיים עלומות הפיצו אותם ללא רשות ושטפו את המדיות החברתיות באופן חסר תקדים, או כמובן שמישהו שם בפנים החליט לעשות קצת רעש אחרי שהסופרמודל לא צעדה על המסלולים בשבוע האופנה בניו יורק, ולהלן התוצאות.

על אף שמדובר בבחורה שחשיפת פטמות אצלה הוא עניין שבשגרה, ורק השבוע הסתובבה עם שמלה שחורה שקופה במסיבה של לונגשאמפ בפריז - הצילומים האחרונים לוקחים את עניין החשיפה לקצה. בכל זאת, עירום מלא. באותה השקה הצהיר ג'יימס שעבד קשה על מנת לא לנצל ולהשתמש לרעה בעירום הנשי: "זה נושא מקסים. איך אנחנו מטפלים בזה בכבוד הראוי כך שהנשים בתמונות יראו מנצחות ולא מנוצלות".

עוד באותו נושא

יו"ר התנועה לשחרור הפטמות: קנדל ג'נר מתפשטת במגזין LOVE

לכתבה המלאה
קנדל ג'נר. צילום מסך
מושלמת נקודה. ג'נר/צילום מסך

התגובות ברשת כצפוי מגוונות ונעות בין פרגון והתפעלות מהפיזיות המושלמת של הג'נרית, התייחסות לעניין הרזון שלא כולם מסמפטים לבין ציקצוקים על הכישרון המשפחתי להרוויח מחשיפת יתר של 'הודלפה בניגוד לרצונן'. "הן יכולות להיות עשירות ומפורסמות ובלה ובלה" ציין גולש נחרץ ברשת, "אבל דמיינו מישהו כל כך חסר כישרון שאין לו שום דבר להציע מלבד להתפשט".

גם התזמון של פרסום התמונות קצת מחשיד, שכן מסלולי שבוע האופנה שמתקיים בימים אלו בניו יורק תופסים את רוב המדיה האופנתית וקנדל אינה נוכחת בהם, כך שיש מצב שמישהו רצה להסיט את אור הזרקורים לכיוונה (ועד איזה אור). זאת לאחר שהצהירה ממש לא מזמן בראיון למגזין LOVE על בחירתה להמעיט בעבודות מסלול ועוררה את זעמן של לא מעט קולגות בזכות הציטוט: "אף פעם לא הייתי אחת מאותן בנות שעושות 30 תצוגות בעונה או מה שלעזאזל הבנות האלו עושות.... יש לי מיליון עבודות, לא רק מסלולים".

קנדל ג'נר. צילום מסך
יש היגידו אמנות ויש פורנו רך/צילום מסך
קנדל ג'נר. צילום מסך
שפריץ שפרץ. באווירת חופשה/צילום מסך
קנדל ג'נר. צילום מסך
יש על זה תוספת סיכון? ג'נר מטפסת על עצים/צילום מסך
קנדל ג'נר. צילום מסך
ראן ג'נר ראן/צילום מסך
קנדל ג'נר. splash
נוחתת בשדה התעופה בפריז ובעצם מתכננת את המהלך הבא/splash
קנדל ג'נר. GettyImages
באירוע של לונגצ'אמפ בפריז פלאס פטמה מבצבצת/GettyImages
קנדל ג'נר. GettyImages
היא לא תיתן לחדידיות לגנוב לה את הרעם/GettyImages
קנדל ג'נר לובשת שמלה שקופה בפסטיבל קאן 2018. GettyImages
בשבילכם זה עירום, בשבילה זה כולה פטמה/GettyImages
קנדל ג'נר לובשת שמלה שקופה בפסטיבל קאן 2018. GettyImages
הייתה בסצינה הזאת לא פעם ולא פעמיים. קנדל ג'נר/GettyImages
קנדל ג'נר. צילום מסך
ככל הנראה כל הסט דלף לרשת, ללא פוטושופ/צילום מסך
קנדל ג'נר. צילום מסך
למדה מאחותה קים. קנדל ג'נר/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קנדל ג'נר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully