וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה הגיבה הדוגמנית שאמרו לה שהיא גדולה מדי - והפכה לכוכבת

4.10.2018 / 8:24

אחרי שבמדינתה אף אחד לא רצה לתת לה עבודה בגלל מבנה הגוף השפוי שלה, יצאה ברי וורן האוסטרלית לאירופה והפכה לכוכבת. כעת היא מקבלת הכרה גם במולדתה. "זה המבנה הטבעי שלי"

אתר רשמי

במשך שנים קיבלה הדוגמנית האוסטרלית ברי וורן דחיות כשניסתה להשיג עבודות דוגמנות. הדוגמנית בת ה-31, שנעה בין מידות 12 ל-14 (המקבילות ל-38-40 בישראל), קיבלה הודעה כי הגוף שלה קטן מדי למידות גדולות, ולא מספיק קטן לעבודות מיינסטרים. "היו לי ירכיים, באופן טבעי יש לי מבנה גוף גדול, אז לא יכולתי לעשות שום דבר עם זה", סיפרה לאחרונה הדוגמניות בראיון ל-news.com.au, "הייתי בדיוק במעמד ביניים ולא ידעתי מה לעשות עם זה".

לאחר שויתרה על מלגת כדורסל יוקרתית היא עזבה בגיל 22 ועברה ללונדון וניו יורק. מעבר לים החל בדיוק המהפך שהכניס אנשים במשקלים שונים לקמפיינים נרחבים, אבל המהפך הזה איחר להגיע לאוסטרליה. בזמן שדוגמניות בריטיות ואמרייקאיות בעלות מבנה גוף מלא יותר, כמו אשלי גרהאם, איסקרה לורנס וקייט אפטון הפכו לכוכבות על - באוטסרליה לא הצליחה וורן להשתלב בתעשייה. "הכל היה לאט יותר בשוק האוסטרלי, רק בגלל המידה שלי", נזכרת וורן, "באוסטרליה פשוט לא הייתה בכלל עבודה בשבילי כדוגמנית למידות גדולות יותר, מה שאני באופן טבעי".

עוד בנושא:

בזכות הקימורים: הדוגמנית למידות גדולות שבאמת עושה היסטוריה
דוגמניות למידות גדולות מוכיחות עד כמה הפוטושופ "מסוכן לגוף שלכן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully