וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלמדו מקארדי בי: המעיל המוגזם שכולן חולמות ללבוש

2.10.2018 / 6:50

זה נכון שהראפרית שנותנת פייט רציני לניקי מינאז' בתקופה האחרונה היא לא בדיוק אוטוריטה לענייני אופנה, אבל קארדי בי ללא ספק עשתה משהו סופר נכון עם המעיל המדובר של סאקס פוטס. הכירו את הצעקה האחרונה בגזרת המעילים

קארדי בי. GettyImages
קארדי בי במעיל המדובר של סאקס פוטס/GettyImages

בכדי ליישר קו עם הפריט שמטריף את הרשת בימים אלו יש לדמיין שהחורף כבר כאן או לפחות תחילתו של הסתיו. כי אחרי מגפי הבוקרים וחצאיות המשי המנומרות, האובססיה התורנית של קהל הפאשניסטות הוא מעיל עור ופרווה מבית היוצר של המותג הדני הרותח Saks Potts (סאקס פוטס).

מדובר בדגם Foxy המעוצב בגזרת שמלת מעיל, ברוח שנות החמישים עם כפתורים לאורך וחגורת קשירה במותן, כאשר אזורי הקולר והחפתים מצופים בשכבה פרוותית סופר מפנקת. הוא מגיע בסקאלת צבעים מגוונת של פסטלים, באופציות קלאסיות של שחור או חום, ויש גם גרסאות קולור בלוק של עור ופרווה בשלל גוונים למי שרוצה קצת להתפרע (כאילו המעיל הוא לא סטייטמנט בפני עצמו).

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

וכמו בכל טרנד באז, בכדי לסמן וי ולצעוק לעולם שאת בפנים, הקטע הוא להצטלם איתו כולל תיוג באינסטגרם כחותמת נצחית של 'מי עשתה את זה קודם'. את רוב הרעש סביב המעיל המדובר עשתה קארדי בי כשהגיעה עם ה'פוקסי' בירוק תפוח (ושיער בירוק מנטה) לאירוע יח"צני של בילבורד, שנערך בניו יורק בשבוע שעבר. אבל מכורות אינסטה כבר נחשפו לשיגעון שעולה 1,538 דולר כבר לפני, ולדגמים אחרים דומים מהקולקציה התשיעית והמהפנטת של סאקס פוטס.

עוד באותו נושא

תרעננו את הפיד: הבלוגריות החדשות ששווה להכיר

לכתבה המלאה

SAKS POTTS המבוסס בקופנהגן, הוקם בשנת 2014 על ידי קתרין סאקס וברברה פוטס, חברות ילדות שגדלו באקלים בו הפריט הנשי הכי חשוב במלתחה הוא המעיל, והפיס שהם ייצרו לחלוטין לא מצריך עוד מאמץ בלהשקיע בפריטי לבוש נוספים - הוא עושה את כל העבודה. באתר שלהן הן מצהירות ש"מעילי נשים צריכים לבלוט למרחקים, להעיר את הסביבה ולשקף את האישיות האינדיבידואלית של כל אחת". הן הלבישו כבר את ליידי גאגא, ג'יג'י חדיד, ביונסה וריהאנה אך העונה נראה שרזומה הידועניות שלהן הולך להתנפח באופן מרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully