וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה vs. קייט: מי לבשה את לוק החאקי טוב יותר?

וואלה! אופנה

4.10.2018 / 12:30

מלניה טראמפ נחתה באפריקה ועלתה על בגדים סופר נוחים בצבעי חאקי ומהצד השני של הגלובוס קייט מידלטון חזרה מחופשת לידה עם ג'ינס של זארה וטוטאל באותם הצבעים בדיוק. אז מי עשתה את זה טוב יותר?

מלניה טראמפ עושה את אפריקה

הכל התחיל בדוכסית מקיימברידג', קייט מידלטון, שחזרה מחופשת הלידה שלה והלכה ליום סיור בבית ספר בלונדון בלוק בגווני חאקי מכף רגל ועד ראש. בצד השני של העולם נחתה הפירסט ליידי, מלניה טראמפ, באפריקה לביקור סולו רשמי ראשון ללא דונלד טראמפ (שימו לב לחיוך המרוח על פניה). שתי הנשים שנוהגות לייצר לא מעט חדשות אופנתיות הבינו כי יום גדוש לפניהן, והפציעו בלוקים סופר נוחים בגווני חאקי. קייט בג'ינס סקיני של זארה ומלניה בשוז מנומרות גם כן מזארוש (הלם). אז מי עשתה את זה טוב יותר?

לעוד חדשות אופנתיות:
לא יודעת שובע: קיילי ג'נר תצא בליין חדש של מוצרי טיפוח
חוזרת למקורות: בלה חדיד על השער של הארפר'ס בזאר ערביה בחג'אב

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

קייט מידלטון. GettyImages
קייט מידלטון במכנסיים של זארה שראיתם בערך מיליון פעם/GettyImages

כל חובבת משפחת המלוכה יודעה שמידלטון מאוד מחוברת למכנסי הג'ינס מזארה ובמיוחד למגפי העור של פנלופה שילברס בשווי 2,330 ש"ח, שנמצאים אצלה בארון מעל עשור ככל הנראה. אבל האמת? ציפינו ליותר. אז נכון, ביקרת אצל הספר וניתן לראות רפרש קל בגזרת השיער, אבל זה עדיין לא נותן את התחושה של חזרה מרגשת לפקוד אירועים חברתיים. ולא אמרנו מילה על הסוודר הירקרק העייף והז'קט שנראה כמו הגרסה הבריטית של ריקושט.

עוד באותו נושא

קברה למלניה: השבוע מלא הסטייל של איוונקה טראמפ

לכתבה המלאה
קייט מידלטון. GettyImages
זהירות - הג'ינס הזה הוא טרנד רותח/GettyImages

מלניה טראמפ לעומת זאת - לא מפספסת גם אם תעירו אותה משינה באמצע הלילה. ההייר מתוקתק, המסקרה מרימה והלוק - מדויק מכף רגל ועד ראש. הפירסט ליידי נחתה באפריקה עם שמלה מעולה של סלין בגוונים של אדום ולבן שמחירה 7,290 ש"ח ושידרגה בנעלי מנולו בלאניק שהיא כה אוהבת. כשיצאה לסיור בגאנה, החליפה למראה קליל והרבה יותר תואם את האווירה עם מכנסי סיגר בצבע בג', ז'קט ירוק זית בשווי 2,160 ש"ח ונעליים מנומרות של זארה בשווי 180 ש"ח בלבד.

הלוק המוצלח מרגיש לכן מוכר? בספטמבר 2017, כשלצידה דונלד טראמפ, נראתה מלניה עם אותו הלוק בדיוק בבית הלבן פלאס נעלי עקב. הגרסה החדשה הרבה יותר לטעמנו, גם בגלל השוז המנומרות, וגם כי נראה שאת הרבה יותר מחויכת כשאת סוליקו. ג'סט סיינג.

מלניה טראמפ. AP
מבט מקרוב על השוז המנומרות/AP
מלניה טראמפ. AP
אחר כך היא עברה לנעלי עקב, קשה לה עם שטוח/AP
מלניה טראמפ. AP
החיוך? צריכה לצאת יותר מהבית הלבן. מלניה טראמפ/AP

תרגישו טוב עם עצמכן - גם מלניה ממחזרת לוקים

נוחתת באפריקה בשמלה מעולה של סלין

כך התחיל המסע לאפריקה - בנעליים של מנולו בלאניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully