וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הוודג': מוצרי הטיפוח שיטפלו בנזקי הקיץ

שירלי אכסלרוד

10.10.2018 / 6:50

השיער שהתייבש עד לכדי תחושת מטאטא, השיזוף שעתיד לחסל לנו את עור הפנים, והנקבוביות שנאטמו ממזג האוויר הקשוח של הקיץ. מוצרי הטיפוח הנבחרים שיכינו אתכן לחורף

אילוסטרציה טיפוח.
מוצרי הטיפוח שיטפלו בנזקי הקיץ

תחושת ניקיון ממכרת - Loreal paris

הריח שלו רחוק מלהיות אטרקטיבי וגם הצבע לא מפתה במיוחד (הניסוח המאופק עולה לנו בבריאות), אבל אם יש סקראב אחד שיפנה לכן מהנקבוביות את כל הטינופת שהצטברה בהן בחודשי הקיץ, כולל שאריות של קרם הגנה, זיעה, פיח אגזוזים ומגנום דאבל, מבלי להיפטר מתאי עור חיוניים - יהיה זה החדש והמעולה של לוריאל. הוא מכיל חמאת קקאו ושמן קוקוס, רכיבים שתמיד נשמח לנשנש, עשירים ושמנמנים, שמספקים תחושת ניקיון ממכרת ועור לח ומלוטש בלי להשאיר אחריהם אדמה חרוכה.

לוריאל פריז, SMOOTH SUGARS עם חמאת קקאו,
60 ש"ח ל-50 מ"ל.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לוריאל פריז.
לוריאל פריז, SMOOTH SUGARS עם חמאת קקאו

שמן הזנה חלומי לשיער שעבר קיץ קשוח - Sisley

אלו זמנים יפים לחיות בהם, כשמותג נשות האוליגרכים סיסלי משיק בארץ גם מוצרים לשיער. בסדרה אפשר למצוא שני סוגי שמפו, מרכך, מסכה, שמן הזנה וסרום (את האחרון לא ניסינו), לכולם ריח אלוהי, מתובלן קלות. השמפו, המרכך והמסכה משובחים ביותר, כמתחייב, אבל אם נצטרך להשקיע את ההון הנדרש רק באחד מהמוצרים, זה יהיה בוודאי בשמן ההזנה. מדובר בחלומו של כל שיער שעבר קיץ קשה בבריכות מלאות כלור ופיפי, מלח ים ולחות של המזרח התיכון: הוא מזין, מרגיע פריזים, כולל את העצבניים ביותר, ועוטף גם שיער כמוש במיוחד בציפוי קל ומרכך. חלומי.

Sisley- PRECIOUS HAIR CARE OIL
413 ש"ח ל-100 מ"ל.

עוד באותו נושא

נצנצים, נוצות והמון ג'ל: בשורות הביוטי המשונות משבוע האופנה בפריז

לכתבה המלאה
סיסלי.
Sisley - PRECIOUS HAIR CARE OIL

קרם ידיים בריח כוסברה מסקרן - Kiehl's

יום הכיפורים של כפות הידיים עומד בפתח, והן יהיו הראשונות שישלמו את מחיר היובש הראשון. אז לפני שנוחת כאן מבול קרמי ידיים שמנמנים בריח וניל, נמליץ לנסות את הגירסה האלטרנטיבית של קיהל'ס, שהיא גם עשירה, גם לא דביקה וגם בריח כוסברה מעניין ומוצלח מאד. הנסיינית נ' שמוצאת שלווה בשטיפת כלים ועל כן נדרשת לקרם ידיים כל השנה, מעדכנת שהקרם נספג מהר והמרקם שלו מעודן דיו, כך שאפשר להתמרח וממש לגעת בדברים מיד אחרי בלי לטנף אותם, לרבות משקפי שמש ומסך אייפון.

Kiehl's, קרם ידיים כוסברה
85 ש"ח ל-75 מ"ל.

קיל'ס.
Kiehl's - קרם ידיים כוסברה

הקרם שיביא לכן ישועה - LA ROCHE-POSAY

בזמן הקצר שהסטיק החדש של LA ROCHE-POSAY הספיק לבלות אצל הנסיינית א', הוא נמרח על פנים אדמדמות מיובש שכל קרם אחר שרף אותן למוות, מרפקים חרבים ושפתיים מתקלפות, ולכולם הביא ישועה. הקונספט מעט משונה למי שרגיל להתמרח בקרמים, אבל גאוני במיוחד: במארז שנראה כמו דיאודורנט סטיק נמצאת פורמולה מרוכזת של כל טוב שמתאים גם לעור רגיש, כולל ילדים ותינוקות ומאפשר מריחה נוחה ומהירה על הדרך, גם על שטחים קטנים או חמקמקים בזוויות מריחה מסובכות. המיכל קטן וקל כך שילדים יכולים למרוח את עצמם בעצמם, וכמו כל המוצרים של המותג, נטול בושם ופראבנים.

LA ROCHE-POSAY, ליפיקאר סטיק
70 ש"ח ל-15 מ"ל.

לה רוש פוזה.
LA ROCHE-POSAY - ליפיקאר סטיק

ביוש ליובש המזוויע ברגליים - Pedi care

הניחו לרגע לשיער, לכפות הידיים ולנקבוביות, והביטו למטה. הו, שלום פרסות יבשות המכונות כפות רגליים, שלום לכם עקבים סדוקים. לאחר שתפרידו בזהירות את ההוויאנס שהולחמו לרגליים, תוכלו לשייף בחשאי את הזוועה בפצירה ביתית חדשה, ה-pedicare. היא מתגאה בננו טכנולוגיה, מעצב שעבד גם עם איקאה, ודיסקית קריסטל עמידה במיוחד.

הנסיינית שכבר גילפה כפות רגליים עם כל מכשיר פדיקור ביתי שיצא לשוק, מציינת שה-pedicare אפקטיבית במיוחד: "אחרי מאבק קל בנעיצת הדיסקית למקום, העברתי בעדינות את הפצירה על האזורים הבעייתיים. צריך כמה שניות כדי להתרגל לתנועה המעגלית הערמומית של הדיסקית. שימו לב שלפי ההוראות, השימוש צריך להיות על עור לח, אבל ללא השרייה של כפות הרגליים קודם לכן. באופן יחסי היא לא מרעישה כמו מסור חשמלי, ועושה עבודה טובה למדי - אחרי כמה ווישים הלוך ושוב, העקבים והכריות הרגישו חלקים ומלוטשים לתפארת. לא תחליף לפדיקור רציני, אבל בהחלט סוגר את הפינה של תחזוקה בחורף".

Pedi care
199 ש"ח - לרכישה באתר האונליין של המותג

פדי קייר.
Pedi care - להסרת היובש ברגליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully