וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירייסלי? ג'ונה היל הוא פאשן אייקון

11.10.2018 / 6:58

אתם מכירים אותו כאחד השחקנים המצליחים בהוליווד, הבסטי של ליאונרדו דיקפריו, אבל יש לנו חדשות בשבילכם - מדובר באחד הגברים שנבחרו למתלבשים הטובים לשנת 2018. מבולבלים? גם אנחנו. ג'ונה היל מפתיע אותנו עם לוקים סופר מגניבים

ג'ונה היל. splash
לוק שלא כל אחד יכול להחזיק - אבל אפשר להבין שיש כאן מעוף/splash

יש סטייל אייקון חדש בעיר וממש לא תאמינו במי מדובר. הבחור שמככב בגזרה הוא השחקן ג'ונה היל (34), הבסטי של ליאונרדו דיקפריו והחצי הפחות אטרקטיבי בצמד הזה (לפחות כך היה עד לא מזמן), שגם מתפקד כצלע הגברית בלהיט המדובר של אמה סטון בנטפליקס "מניאק". בקיצור, תיכף תפנימו מדוע היל נחשב כרגע לדבר הכי הנכון בשמי תעשיית העיתונות הגברית.

לפני כחודש הוא נכלל ברשימת המתלבשים הטובים של ואניטי פייר שם נכתב "כשממצמצים לרגע אפשר לחשוב שמדובר בבוגר קולג' שעדיין מחזיק בכרטיס האשראי של ההורים. אבל המחויבות של היל למראה החיצוני עמוקה כמו כיסי מעיל הפראדה שלו".

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בפרימיירות הוא דווקא לא משתולל - ג'ונה היל בחליפה מחויטת שחורה

ג'ונה היל. splash
ג'ונה היל ואמה סטון על הרד קרפט/splash

התייחסויות נוספות ללוק המשודרג של ג'ונה נרשמו גם מצד מגזין האסקוויאר שהכתיר אותו כבעל "גישה מושלמת לסטריט סטייל", ומצד בלוג האופנה המצליח whowhatwear שטוען כי הוא ה"ספק האולטימטיבי של אופנת האבות" (כל המגמה של סניקרס מגושמות, כובע פטרייה, כרס קטנה וכדומה).

קפיצת מדרגה נוספת חלה ביום ראשון האחרון אז נרמז על שיתוף פעולה חדש שלו עם אדידס. ורק כדי לסבר את האוזן, נזכיר ששיתוף הפעולה הקודם שלהם היה עם קיילי ג'נר. בנוסף, חשבון אינסטגרם בשם jonahfits נפתח על מנת להלל את התופעה, כשהיל מצידו מפזר מודעות עצמית בנושא עם תיוגים הומוריסטיים שהוא טורח להוסיף לפוסטים כמו fullkardashian #fulldisick#. בימים אלה היל סיים לביים לראשונה סרט באורך מלא, "מיד ניינטיז" המדובר, שיצא לאקרנים ב-19 לאוקטובר, כך שכל הבאז סביבו מתוזמן היטב על מנת להתכתב עם להיטי התקופה ביניהם גופיות מודפסות, מעילי ספורט, חולצות הוואי, קפוצ'ונים ושרשראות זהב.

עוד באותו נושא

הדיסקו חזר? טיילור סוויפט מסנוורת על השטיח האדום

לכתבה המלאה

נהנה מתשומת הלב - זורם עם הפפראצי

View this post on Instagram

✌🚬 ☕

A post shared by Jonah Hill Outfits (@jonahfits) on

אוהב לגוון - לוק ה"אני בדרך למשחק פולו בסיטי"

היל בעניינים - שמע שהטאי דאי מתקמבק

ולזה קוראים - טאי דאי למתקדמים

השוז - אדידס בכל הדגמים הצורות והצבעים

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ונה היל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully