וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר זה קורה: החתונה המלכותית הבאה וזה כל מה שצריך לדעת

11.10.2018 / 11:10

24 שעות בדיוק מפרידות אותנו מהאירוע המרגש הבא של ארמון המלוכה הבריטי. הנסיכה יוג'יני כבר הודיעה שהיא רוצה חתונה ענקית וגם מספר המוזמנים כמעט כפול מזה של הארי ומייגן. מי יעצב את שמלת הכלה? כמה היא תעלה? ובמה היא תהיה שונה מהדוכסיות?

הנסיכה יוג'יני. GettyImages
החתונה המלכותית הבאה. הנסיכה יוג'יני/GettyImages

החתונה המלכותית השנייה של 2018 בבריטניה תתקיים בדיוק בעוד יממה וכמעט וכל הפרטים המסקרנים נחשפו. ב-12 באוקטובר תהפוך הנסיכה יוג'יני לאישה נשואה לאחר שתגיד "איי דו" לארוסה ג'ק ברוקסבנק. אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת, כדי שלא תתפסו לא מוכנים.

החתונה תתקיים בטירת וינדזור, בה גם נישאו הנסיך הארי ומייגן מרקל, בנוכחות אלף איש. רק לשם השוואה, להארי ומייגן היו 600 מוזמנים - כמעט כפול אורחים. מי שלא יגיע, זו הנסיכה קמילה, אשתו של הנסיך צ'ארלס, שהודיעה כי יש לה התחייבויות קודמות ולכן תאלץ להיעדר מהטקס. לפי דיווחים שונים, מדובר בביקור בבית ספר בסקוטלנד שקמילה קבעה לפני שיוג'יני הודיעה על תאריך החתונה, וכי היא "לא רוצה לשבור את לבבות הילדים שמחכים לפגוש אותה".

מייגן מרקל והנסיך הארי לאחר חתונתם , 19 במאי 2018. רויטרס
מתחתנים באותה טירה - אבל כמעט כפול מוזמנים. הנסיך הארי ומייגן מרקל בחתונתם במאי האחרון/רויטרס

בעוד הנסיכה קמילה תפסיד את האירוע, מי שכן יגיע יהיו הזמרים אלי גולדינג, ג'יימס בלאנט ואלטון ג'ון. גם פיפה מידלטון ההיריונית תגיע ואולי גם בני הזוג בקהאם, שפוקדים לא מעט חתונות מלכותיות בבריטניה. מי שעוד עשוי להתייצב בטירת ווינדזור הוא רנדי גרבר, בעלה של סינדי קרופורד, שמכיר את ברוקסבנק. האם זה אומר שגם קאיה גרבר תהיה בין האורחים? הלוואי!

עוד אורח פוטנציאלי הוא ג'ורג' קלוני - שמתברר שעבד בעברו עם ברוקסבנק. לפי שעה עדיין לא ברור אם יגיע, ואם כן - עולה השאלה אם תצטרף אליו אישתו הסופר שיקית אמל. אחרי ההופעה המשובחת שלהם בחתונה של הארי ומייגן - אנחנו ממש מקווים שזה יקרה.

עוד באותו נושא

קייט ומייגן, פנו את הבמה: זאת הנסיכה שפספסתם כל הזמן הזה

לכתבה המלאה
הנסיכה יוג'יני בחתונתה של פיפה מידלטון 20 במאי 2017. רויטרס
האם ברוקסבנק יותר מקושר מיוג'יני עצמה?/רויטרס

ועכשיו לשאלה המסקרנת מכל - הדרס. יוג'יני, שלא רצתה לחשוף את זהות המעצב או את סגנון השמלה הנבחרת, זרקה רק רמז אחד קטן: "מדובר במעצב בריטי". ההימורים בבריטניה נעים בין המעצב הקנדי ארדם שפועל מלונדון לבין אהובת לבה של קייט מידלטון, ג'ני פהקאם. על פי הערכות, בדומה למייגן מרקל - גם ליוג'יני צפויה להיות שמלה שנייה.

ומה לגבי עלות השמלה? יוג'יני כבר הודיעה שהיא רוצה חתונה גדולה. עקב כך, ההערכות הן כי גם שווי השמלה שלה יהיה גבוה במיוחד. השמלה שלבשה מרקל בחתונתה בעיצובה של קלייר וויט קלר לז'יבנשי שווה בערך 135 אלף דולר. השמלה שלבשה קייט מידלטון בחתונתה ב-2011 של אלכסנדר מקווין שווה כ-434 אלף דולר. השמלה של יוג'יני לפי הערכות - מקום טוב באמצע.

אמאל וג'ורג' קלוני מגיעים לחתונה המלכותית של הנסיך הארי ומייגן מרקל, בריטניה, 19 במאי 2018. AP
ידפקו שוב הופעה? ג'ורג' ואמל קלוני בחתונה של ארי ומייגן/AP

גם לגבי נראות השמלה יש הימורים - יוג'יני היא לא מינימליסטית כמו מייגן, אם נשפוט לפי הופעות פומביות קודמות, וסביר שתבחר לשלב רקמות ועיטורים בשמלה - מה שגם ייקר את עלות הייצור. "זה הרגע של יוג'יני להיות באור הזרקורים והיא רוצה לנצל אותו. היא רוצה חתונה ענקית עם כל המשתמע מכך", נכתב במגזין אל, שהוסיפו: "זה כולל שמלה מרהיבה עם תג מחיר שיפיל את הלסת".

אבל יש משהו אחד שמייחד את יוג'יני ממייגן ומקייט - הציפורניים. בעוד שהדוכסיות כפופות לקוד לבוש מחייב של הארמון שאוסר עליהן לבחור בלקים צבעוניים, שאינם נעים על סקאלת הניוד, יוג'יני עושה מה שבא לה ומגיעה לאירועים פומביים עם ציפורניים צבעוניות ומצוירות.

מורשת המניקור שלה הולכת לפניה וכללה לאורך השנים ציורים של דגל בריטניה, ציורים של איילים של חג המולד וגם שלל צבעים עזים. האם היא תצבע את ציפורניה בצבע נועז או שתהיה סולידית ותלך כמו כל כלה על ה"פאני-באני" האהוב והמוכר? תשובות בקרוב.

ציפורניים לק הנסיכה יוג'יני בריטניה. GettyImages
מורשת המניקור שלה הולכת לפניה. הציפורניים של יוג'יני/GettyImages
הנסיכה הבריטית יוג'יני, יוני 2017. AP
הרגע שלה להיות באור הזרקורים/AP
הנסיכה יוג'יני ביום הרביעי של מרוצי הסוסים באסקוט, אנגליה, 17 יוני 2011. רויטרס
סטייל לא מינימליסטי/רויטרס
הנסיכה יוג'יני הנסיכה ביאטריס. GettyImages
לצד אחותה הגדולה, הנסיכה ביאטריס/GettyImages
הנסיכה יוג'יני והנסיכה ביאטריס במרוץ הסוסים באסקוט, אנגליה, 14 יוני 2011. Chris Jackson, GettyImages
בלתי נפרדות/GettyImages, Chris Jackson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully