וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב! קרלי קלוס וג'ושוע קושנר התחתנו

וואלה! אופנה

21.10.2018 / 7:00

הדוגמנית המשגעת קרלי קלוס שהתגיירה לפני כחצי שנה התחתנה בסוף השבוע עם ג'ושוע קושנר בחתונה דיסקרטית ומצומצמת שנודעה לעולם דרך האינסטוש. כל הפרטים על הערב המרגש והשמלה של דיור

קרלי קלוס וג'ושוע קושנר - היום המרגש

הטופ מודל המצליחה קרלי קלוס בת ה-26 התחתנה בסוף השבוע עם בן זוגה בשש שנים האחרונות ג'ושוע קושנר. לפני כחצי שנה התגיירה קלוס והאירוע האינטימי והמצומצם שנערך בניו יורק סיטי בו נכחו רק 80 חברים קרובים היה כמובן טקס יהודי כהלכתו. תזכורת לייחוס המשפחתי - הבעל הטרי הוא אחיו הצעיר של ג'ארד, בעלה של איוונקה טראמפ, מה שהופך את הדוגמנית ההורסת לגיסתה של איוונקה.

על אף העבר הפוליטי של הנשואים הטריים שהצהירו על עצמם כתומכים נלהבים של המתחרה של טראמפ, הילרי קלינטון, איוונקה כמובן לא מערבבת שמחה בשמחה והעלתה תמונה לאינסטוש כשהיא מברכת את השניים: "יש לי כל כך הרבה אהבה אל שניכם כשאתם מתחילים את חייכם המשותפים יחדיו". מתוקה אמיתית.

עקבו אחרי! אופנה באינסטוש

החתונה שנשמרה בדיסקרטיות מוחלטת נחשפה באינסטגרם של קלוס בשישי האחרון כשהיא מציינת את התאריך המרגש ה-18.10.18. הסופרמודל עמדה תחת החופה בשמלה משגעת של דיור שעוצבה עבורה במיוחד על ידי מריה גרציה קיורי. שמלת תחרה צחורה כשלג עם שרוולי תחרה גם כן ומפתח וי מעודן מאוד באיזור החזה. הינומה ארוכה שהונחה על שיערה האסוף של קלוס, ושום אקססורי מוגזם לא נרשם ביום הזה. חוץ מטבעת האירוסין העצומה כמובן.

עוד באותו נושא

כשאופנה ופוליטיקה נפגשים: קרלי קלוס התגיירה והתארסה לבן זוגה ג'ושוע קושנר

לכתבה המלאה
טבעת האירוסין של קרלי קלוס. אינסטגרם, אתר רשמי
משוויצה בטבעת העצומה. קרלי קלוס מודיעה על האירוסין/אתר רשמי, אינסטגרם

קלוס היא אחת הדוגמניות העסוקות בתעשייה ומדגמנת כבר מגיל 14. עם רזומה עשיר ממלאכית בלז'רי של ויקטוריה'ס סיקרט, שגרירת אסתי לאודר ועשרות קמפיינים ושערים במגזינים הנחשבים בעולם. בחודש האחרון נרשם לזכות קלוס הצעירה עוד הישג מרשים במיוחד והיא עתידה להחליף את היידי קלום האגדית בתכנית הריאלטי שלה "פרויקט מסלול".

אתרים מעבר לים מדווחים כי על אף האירוע המצומצם, בו נכחו רק המשפחה והבסטיז של הזוג אשר שמחו לשתף כי "היה אירוע אינטימי ומרגש, הזוג קרן מאושר", עתיד להיות בחודשים הקרובים אירוע גדול יותר. אנחנו רק מקוות שנזכה ליותר מתמונה אחת של הדרס באותו הערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully