וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי ההריון של מייגן מרקל רומזים לנו מה מין הבייבי?

21.10.2018 / 13:00

הדוכסית מסאסקס נמצאת בשיאו של הביקור באוסטרליה לצד הנסיך הארי, ונראה כי היא סימנה לעצמה צבע חביב במיוחד ללוקים של תחילת ההריון. לצד הסטייל המדויק, אתרים מדווחים כי הטיול האינטנסיבי השפיע על מייגן ותחושות התשישות של ההריון החלו לצוץ

מייגן מרקל. splash
יצאה למנוחה. מייגן מרקל במהלך הביקור באוסטרליה/splash

זה לא שמייגן מרקל לא הייתה מעניינת לפני הדיווחים על ההיריון הטרי, אבל אין ספק שתזמון הכרזתו בדיוק בזמן שהיא בדרכה לסיור המלכותי באוסטרליה הכניס עוד קצת לחץ לחייה של הדוכסית מסאסקס. הבוקר נראה כי העומס נתן את אותותיו כשהאתרים מעבר לים מדווחים שפרינס הארי הגיע בגפו למשחקי האינוויקטאס, אירועי ספורט בינלאומיים שייסד למען לוחמים שנפגעו.

היעדרותה מהאירוע ביום השישי של הביקור הגיעה אחרי ימים של לוח זמנים צפוף, ולדברי גורם רשמי מצוות הסיור נמסר ש"לאחר תכנית עמוסה, הדוכס והדוכסית החליטו לקצץ מעט את לוח הזמנים של הדוכסית בימים הקרובים, לקראת השבוע וחצי האחרונים של הסיור".

לעוד חדשות אופנתיות:
חגיגות גיל 38: קים קרדשיאן מתפשטת לרגל קמפיין חדש
מזל טוב! קרלי קלוס וג'ושוע קושנר התחתנו

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל. splash
שמלת מידי של רוקסנדה אילינצ'יק/splash

אכן, השליש הראשון מהווה תקופה לא פשוטה לאף הריונית. מצד אחד את בהלם מהסטטוס החדש ואף מרגישה זוועה ברוב המקרים ומצד שני אין עדיין בטן שתעיד על מצבך ההורמונלי. כל זה פלוס סיר הלחץ של להיות מלכותית ומתוקתקת כשעיני כל העולם נשואות אלייך מבוקר ועד ערב -לא פלא שמייגן ביקשה קצת ספייס מאיתנו. בינתיים אפשר לנבור עוד קצת בסטייל היוקרתי שלה ולנסות לקבל השראה בנושא 'איך מתלבשים בתחילת ההריון' כשעדיין לא ברור אם זו לאפה שתקעת או בייבי באמפ ממשית.

עד כה נראה שהקו המרכזי במלתחת ההריון של הדוכסית האהובה הוא כחול כהה. כבר בחתונה של יוג'יני, עוד לפני שהידיעה המשמחת אושרה באופן רשמי, היא הגיעה במעיל הכחול המחשיד של ז'יבנשי. באוסטרליה נחשפנו עד כה לעוד שלושה טוטאל לוקים בצבעוניות האמורה. הראשון, שמלת "מפרש מקופלת" מאת דיון לי בעלת כיווצים ומחשוף אסימטריים פלוס שסע ועקבי פאמפ בזמש כחול של מנולו בלאניק.

עוד באותו נושא

לא נעים להגיד, אבל ידענו: כל הלוקים שהסגירו את ההיריון של מייגן מרקל

לכתבה המלאה
מייגן מרקל. GettyImages
מייגן והארי עושים את אוסטרליה/GettyImages

למחרת הייתה לנו שמלת מידי מדגם "את'נה", 1,295 פאונד, נטולת שרוולים בעיצוב רוקסנדה אילינצ'יק (שאהובה מאוד גם על הגיסה קייט) עם תפר מדגיש מותן וסיומת תכלת לחצאית. לטקס הפתיחה של משחקי האינוויקטאס בשבת בערב מייגן הופיעה בשמלה ועליונית מבית סטלה מקרטני פלוס תיק תואם, כולם במנעד הכחולים הכהים.

בנוסף לפלטה הכחולה היא שילבה בהופעותיה בסידני פריטים בצבעוניות בייסיקית של לבן, שחור, קאמל ואפור. יוצאת דופן הייתה שמלת פסים חומה של המותג הפריזאי מרטין גרנד, אותה לבשה לבילוי בחוף בונדי המפורסם. מבט מקרוב על דפוס הפסים מגלה שגם בה יש אזכור כחול מה שגורם לנו לתהות האם מייגן מגדלת בבטן יורש ממין זכר.

מייגן מרקל. GettyImages
שמלת "מפרש מקופלת" מאת דיון לי/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
רואים? בייבי באמפ!/GettyImages
מייגן מרקל הנסיכה יוג'יני החתונה המלכותית. רויטרס
מעיל מבית ז'יבנשי לחתונה של הנסיכה יוג'יני/רויטרס
מייגן מרקל. GettyImages
אהבנו את הלוק. מאוד!/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
שמרה על הקו הכהה, אך הפעם בחרה בשחור/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
השמלה הלא צפויה - המותג הפריזאי מרטין גרנד/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
יוצאים לסיור בבונדי ביץ'. מייגן מרקל והנסיך הארי/GettyImages
מייגן מרקל. GettyImages
חייבת לעבור לנעליים שטוחות אחרי כל הטיול המתיש הזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully