וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבלת השראה: היילי בולדווין עושה ג'סטין ביבר

ליהי עטר בכר

22.10.2018 / 11:15

אנחנו מכירות היטב את האמרה הידועה כי במרוצת השנים בני הזוג הופכים להיות דומים האחד לשני, אבל לא חשבנו שזה יקרה כל כך מהר. קבלו את היילי בולדווין בהפקת אופנה צבעונית במיוחד עושה א-לה-ג'סטין ביבר

הדוגמנית המיוחסת שהגיחה לעולם האופנה כאחיינית המאוד יפה של אלק בולדווין, היא כבר לא סתם עוד בחורה שמנסה להטביע את חותמה בעולם האופנה וכידוע במפת הכוכבות: זוגיות מנצחת עם מגה סטאר תקצר את המסלול לתהילה ותצליח למקם אותה במשבצת עליה חולמת כל סופר מודל.

היילי בולדווין בת ה-21 זכתה בכל הקופה כשהבויפרנד שלה ג'סטין ביבר (24) כרע ברך לפני שלושה חודשים והציע לה להינשא לו. מהבסטי של האחיות ג'נר וחדיד התחילה הדוגמנית לקטוף קמפיינים שווים, מלהיבחר ל-100 הנשים הסקסיות בעולם של מגזין מקסים ועד לככב בקמפיין החדש של ענק האופנה האמריקאי, טומי היליפגר.

לעוד חדשות אופנתיות:
שגרירה של סטייל: דואה ליפה מצטרפת לנבחרת של אדידס
בגדי ההריון של מייגן מרקל רומזים לנו מה מין הבייבי?

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ג'סטין ביבר סטייל - גרביים וכפכפים מהמלון

בסטיילינג צבעוני במיוחד של מיגל אלברטו אנמורדו הצטלמה בולדווין ליום בחיי בהפקת אופנה מיוחדת לגיליון נובמבר של הארפר'ס בזאר האמריקאי ועל אף שצוות ההפקה התעקש כי הרפרנס היה הניינטיז, בזמן שלנו בכלל הייתה תחושה של אייטיז, ההשראה הייתה ברורה - הביברמאניה!

המאורסת הטרייה מצולמת בפוזות סקסיות אצל הירקן עם תחתונים כפולים, חזיה מבצבצת, חולצה מופשלת בנונשלנט וסימן הזיהוי של הבויפרנד - גרביים פלאס כפכפים מהמלון, כי הוא בחופשה תמידית כידוע. עוד לוק ספורטיבי וכיפי לא פחות - בגד גוף של ורסצ'ה המולבש מעל טייץ צהוב, גרביים וצ'נקי מוגזמות ואפילו מטפחת בשיער - בכדי שלא יגידו שפסחו על איזשהו טרנד רלוונטי.

חייבים לפרגן למותג הבית - חזיה ותחתונים של טומי הילפיגר

עוד פריים משגע עם בגד ים שלם של פנדי כשעליו מולבש תחתון הביקיני עם אותו הדפס בדיוק, כובע תואם וקפוצ'ון ורדרד מבית פנדי גם כן. וכמו בכל הפקת אופנה מקצועית נוכחות של הברנד אליו מדגמנת הכוכבת, חזיה ותחתונים של טומי הילפיגר, ג'ינס אוברסייז, גרסה משודרגת לשרשרת שכל הפאשניסטות עונדות לאחרונה מבית טיפאני וחולצה גברית פתוחה שיש לנו תחושה שראינו פעם על הביבר.

פנדי מכף רגל ועד ראש

בגד גוף של ורסצ'ה, מטפחת והנעליים המוגזמות של התקופה

לפניכם - הביבר מביא את אופנת בית המלון

היילי בולדווין, ג'סטין ביבר. splash
ג'סטין ביבר מכתיב את אופנת בית המלון/splash
ג'סטין ביבר, היילי בולדווין. splash
זוגיות עם ג'סטין ביבר - מקפיצה את המניות לתקרה/splash
ג'סטין ביבר והדוגמנית היילי בולדווין. ספלאש
נכון לשעה זו הם עדיין לא נשואים/ספלאש
היילי בולדווין אפטר פארטי אוסקר 2018 וניטי פייר. GettyImages
גנים משובחים במיוחד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully