וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת הטוחן הלוהטת: אשלי גרהאם מפסידה את השער בווג פריז

31.10.2018 / 7:11

דוגמנית הפלאס סייז המצליחה בעולם אשלי גרהאם הצטלמה להפקת אופנה חדשה וסקסית במיוחד למגזין הנחשב ווג פריז, אך לא זכתה לקבל גם את השער. הזוכה - הדוגמנית נטשה פולי שמתכתבת עם כל מה שהמגזין מאמין בו

אשלי גרהאם. צילום מסך
אשלי גרהאם לוהטת בצילומים חדשים לווג פריז/צילום מסך

היא כבר הספיקה לכבוש את שער גיליון בגדי הים הנחשק של הספורטס אילוסטרייטד, היא גם סימנה וי על שערי הווג האמריקאי, הבריטי, האיטלקי והערבי, אבל בגרסה הצרפתית של מגזין האופנה הפופולרי בעולם כנראה שעדיין לא סבורים שאשלי גרהאם ראויה להיות מוצבת בפרונט של המגזין.

אחרת איך תסבירו את העובדה שבגיליון נובמבר שראה אור בשבוע האחרון דוגמנית העל ונציגת הפלאס סייז הבכירה בעולם מככבת בהפקת אופנה יפהפייה שצילם בשחור לבן לכלאן ביילי, כשאת השער החליטה העורכת הוותיקה עמנואל אלט לתת דווקא לדוגמנית הבלונדינית והדקיקה נטשה פולי?

לעוד חדשות אופנתיות:
שוקינג! מייגן מרקל לובשת שמלה בשווי 60 דולר
הנה באה השמש: הטרנד החדש שיציף את החנויות

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

לא שיש לנו משהו נגד פולי, כן? אבל קשה שלא לתהות אילו שיקולים עמדו מאחורי הבחירה בדוגמנית שימי הזוהר שלה נמצאים בעבר על פני גרהאם, נושאת דגל האקיטיבזם הגופני (על אף צקצוקי הטוקבקיסטים בתחילת החודש) ששינתה ועדיין משנה את פני עולם האופנה ונחשבת לאחת הדמויות הבולטות על מפת ההשראה למיליוני נערות ונשים ברחבי הגלובוס.

גם במדד האינסטגרם ברור שהמניות של אשלי גרהאם, בעלת 7.6 מיליון עוקבים, שוות אלפי מונים מה-950 אלף שיש לפולי. ואם זה לא מספיק, הסיבה שלשמה ווג כינסו את אשלי למהדורת נובמבר קשורה לעובדה שבעשירי לחודש היא הולכת לעמוד על הבמה בפריז ולתת הרצאה בנושא אותו מקדמת נון סטופ, שינוי סטנדרט היופי בתקשורת ובתעשיית האופנה, במסגרת הפסטיבל השנתי של המגזין.

עוד באותו נושא

"למה עשית את זה?": אשלי גרהאם ירדה במשקל והרשת סוערת

לכתבה המלאה

אבל מסתבר שכל הסיבות ההגיוניות שמנינו הן לא מספיק משכנעות עבור הקהל הצרפתי שעדיין מתקשה לשחרר את האחיזה במורשת המראה הגבעולי שאינו חוצה את רף המידה 36. אנחנו דווקא סבורות שסדרת הצילומים של גרהאם, שחגגה אתמול יומולדת 31, ראויה גם בלי כל הסעיפים שמנינו לעיל לקבל את השער היוקרתי של הגיליון. בקונספט של בת הטוחן הסקסית או איכרה קשת יום, כל אחת מהתמונות שמרכיבות את פאזל ההפקה הזו הייתה יכולה לחלוטין להחזיק שער של ווג.

הזוכה בשער - נטשה פולי

רזתה או מה? התמונה שעוררה סערה ברשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully