וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנה באה השמש: הטרנד החדש שיציף את החנויות

גלי אבידן

28.10.2018 / 13:00

רגע לפני שננגן עם המשפט הנשי האהוב עלינו: "אמרנו לכן", אנחנו מציגות בפניכן את הטרנד הבא שעומד להשתלט על החנויות. הכירו את הפרינט הכי כיפי שיש, שניה לפני שהוא עומד להיות לעוס מכל כיוון

פאוסטו פוגליסי. GettyImages
השמש הכי אדג'ית שתפגשו. פאוסטו פוגליסי/GettyImages

אם את מעל 30, עם נטייה מקריפה לזכור דברים מהניינטיז, קבלי ויז'ואל שאולי ישמע לך מוכר: ערוץ הילדים, מיכל ינאי בספיישל של ששטוס מלונדון, לבושה בחולצת בטן לבנה כשעליה הדפס גדול וצהוב של שמש ענקית עם פרצוף אנושי.
החולצה הזאת נצרבה אצלי כחולצה הכי כעורה שראיתי ומאז כל מה שקשור להדפסים של שמש תמיד זרק אותי לשיט רוחני של קלפי טארוט, מוזיקת טראנס ולונגים מצחינים מנרגילה בטעם תפוח.

לעוד חדשות אופנתיות:
יורדת לעם: איוונקה טראמפ לובשת זארוש
קפיצה קטנה לחו"ל: המעצבים הבינלאומיים שתמצאו בארץ הקודש

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

ואז הגיע פאוסטו פוגליסי, מעצב אופנה איטלקי (שכבר מסומן כורסצ'ה החדש), ובכישרון מפחיד על גבול הגאוני לקח את השמש ועשה לה מייקאובר אמיתי: מווייב אלקטרוני לרוקנרול, מזול לסופר יקר, מפסטיבל ערד לברנינג מן. השמש הפכה לסמל המסחרי של פוגליסי והיא מככבת בעיצובים שלו בענק. אביזרים, תכשיטים, הדפסים ועד לעיטורים בכסף או זהב על גבי הבגד. היא שם ואי אפשר להתעלם ממנה!

פוגליסי מושפע מרומא העתיקה (כצפוי ממעצב איטלקי), מסגנון הבארוק, מגלדיאטורים ומהוליווד של פעם.
מבחינתו: "או שאת אוהבת את הבגדים או שאת שונאת אותם, אני לא רוצה להיות באמצע בבקשה". קים קרדשיאן, ביונסה, מדונה והיידי קלום הן רק חלק מהכוכבות הבינלאומיות שכבר עפות עליו לא מעט שנים.

עוד באותו נושא

גל גדות כבר יודעת: אלו הפריטים שיצרו היסטריה באינסטוש

לכתבה המלאה

ניסיתי לאבחן מה פוגליסי עשה כל כך נכון שגרם לי להפסיק "לפחד מהשמש" ולרצות לקעקע אותה בענק על הזרוע כי בואו - את הבגדים שלו אין לי באמת כסף לקנות, אז הגעתי למסקנות הבאות:

1.הכי מחמיא לשמש כשהיא מצוירת שטוח, כלומר בלי הצללות או עם פנים ריאליסטיות מידי, אחרת זה לוקח אותה למקומות של ספרי ילדים או פוסטרים של פסטיבלי טראנס מפוקפקים.
2. מאידך, כשמדובר בתכשיטים ועיטורים על בגדים, השמש עושה לי נעים בעיניים כשהיא מושקעת, אפילו ארחיק ואגיד מפוסלת עם כמה שיותר דיטליים, ובצבעי כסף או זהב כמובן.
3. השמש מאבדת מהשיק שלה כשהיא צבעונית מידי, אין בעיה אם תופיע על גבי רקע צבעוני משוגע כל עוד היא עצמה מצוירת בשלושה גוונים גג.
4. עם זאת - בשחור או לבן היא הכי חזקה, הקרניים הופכות להיות עוצמתיות ומשדרות נוכחות רוקנרולית אמיתית.

נכון להיום הטרנד בחיתוליו ומעט קשה להשגה אבל אני קצת רוצה להתרברב ולהגיד "אמרתי לכן" כשהוא יתפוס ויופיע בכל מקום. טווח המחירים של כל הטוב הזה: החל מ-250 דולר לחולצת טי שירט ועד 5000 דולר לשמלה.

יש כבר מספר אופציות במחירים שפויים:

אורבן אאוטפיטרס, טרנד שמש. אתר רשמי
טי שירט מגניבה לחורף. אורבן אאוטפיטרס/אתר רשמי
אורבן אאוטפיטרס, טרנד שמש. אתר רשמי
זה כבר מגיע לחנויות - אורבן אאוטפיטרס, 139 ש"ח/אתר רשמי
סטרדיווריוס, שמש. אתר רשמי
עוד טי שירט מוצלחת. סטרדיווריוס, 49 ש"ח/אתר רשמי
אסוס, שמש. אתר רשמי
עגילי שמש באסוס - רק 154 ש"ח/אתר רשמי

קים קרדשיאן, ביונסה ושלל כוכבות הבינו את הרמז מזמן...

  • עוד באותו נושא:
  • טרנדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully