וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן באמת: גווינת' פאלטרו חושפת את שמלת הכלה

4.11.2018 / 11:50

חודש אחרי החתונה החשאית של השחקנית ההוליוודית בהמפטונס, גווינת' פאלטרו מפרסמת שלל תמונות מהיום המרגש ומשיקה קולקציית קפסולה חדשה באתר הלייף סטייל שלה

גווינת' פאלטרו. צילום מסך
חודש אחרי - התמונות. גווינת' פאלטרו ובראד פלצ'וק/צילום מסך

לפני כחודש השחקנית וגורו הלייף סטייל גווינת' פאלטרו התחתנה עם הבמאי ובן זוגה בארבע שנים האחרונות בראד פלצ'וק. השניים נשבעו אמונים זו לזה באחוזה בהמפטונס אל מול קהל מצומצם של בני משפחה וחברים,לאחר שהצליחו להתל בכולם כמה חודשים קודם לכן וגרמו לשמועה שהם בעצם כבר נישאו במקסיקו במסיבה אינטימית.

את התמונות והקרדיטים לכל נותני השירות בחרה פאלטרו בת ה-46 לחשוף בוויקנד האחרון בפלטפורמה של אתר האונליין המדובר שלה goop במתכונת החביבה על בעלי האינטרסים - פיצול יח"צ ושליטה מוחלטת בחשיפה לתקשורת. כך שזה לא ממש מפתיע שהשחקנית אשר המציאה עצמה מחדש במטבח הביתי שלה בתור גורו לאורח חיים בריא, הפכה גם את החתונה שלה לרגע מסחרי בסופו של דבר. אבל בטוב טעם, כן?

לעוד חדשות אופנתיות:
להתלבש כמו ג'אגר: כך תאמצו את מראה הרוקנרול
לא נאה ולא יאה: החצאית השקופה של מייגן מרקל חשפה את תחתוניה

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

אבל התמונות, הו התמונות, הן בדיוק מה שהיינו מצפות מכוהנת לייף סטייל כמו גווינת' שבחרה להתחתן בשמלת תחרה ורקמת פרחים עדינה של ולנטינו על רקע טבע ירקרק, רהיטי עץ וסידורי פרחים מקסימים בגווני ורוד ולבן. בהתחשב ביחסי הידידות של פלטרו עם ולנטינו עצמו ובעובדה שבקיץ האחרון הזוג בילה על היאכטה שלו בקאפרי, לא ברור האם היא שילמה תמורת השמלה החד-פעמית הזו וגם אם כן - זול זה לא היה. בית האופנה מעצב קומץ שמלות כלה קוטור בשנה, לא יותר מ-30, במחירים שנעים בין מאה אלף לחמש מאות לירות סטרלינג. למסיבה שאחרי, כמיטב המסורת, החליפה הכוכבת לאוברול שכמייה ושורטס לבן שעיצבה החברה הקרובה סטלה מקרטני.

עוד באותו נושא

בת הטוחן הלוהטת: אשלי גרהאם מפסידה את השער בווג פריז

לכתבה המלאה

היחסים בין השתיים אגב, במקרה ותהיתם - מצוינים, כפי שניתן לראות בפיד האינסטה של הכלה הטרייה שם שיתפה לפני שבועיים את עוקביה בפודקאסט מפרגן למקרטני ולמותג שלה תוך ציון העובדה שמדובר באחת מחברותיה הקרובות. כל זאת על אף שבשנתיים האחרונות גווינת' פלשה לטריטוריה של מקרטני עם ליין בגדים שנמכר באתר, G.label, אשר כולל קולקציית קפסולה עם המעצבת נילי לוטן וקו ספורט מגניב במיוחד.

אמנם לא מדובר עדיין בבית אופנה שמגיע למימדים של הבסטי מקרטני אבל קשה להתעלם מהצהרת הכוונות שפונה לאותה לקוחה בקטגוריית הקז'ואל עם חיבה לפריטים בעלי אפיל קלאסי. ומה תמצאו בקולקציה החדשה? שרוולים תפוחים, שמלות חופשה, ז'קטים מחייטים, אוברולים מכותנה בגווני דנים או ארמי וסריגי קשמיר מעולים.
טווח מחירים: 200-1,300 דולר.

חברות לפני עסקים - מרימה לסטלה מקרטני

קולקציית הקפסולה החדשה באתר Goop

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully