וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משלמים לה להיות רזה": הטוקבקיסטים מטנפים על בלה חדיד

ליהי עטר בכר

5.11.2018 / 13:30

השיח על משקלן של הסופר מודלס ממשיך לתפוס תאוצה ברשתות החברתיות ובזמן שבלה חדיד מעלה לאינסטוש שלל תמונות סקסיות בלנז'רי וחושפת את הסוד לגופה החטוב - הגרופיז מגיבים. רזון מוגזם או "דיאטה בריאה" כפי שהיא טוענת?

בלה חדיד. צילום מסך
"דיאטה בריאה ושגרת אימונים". בלה חדיד לויקטוריה'ס סיקרט/צילום מסך

ישנה תחושה כי לא משנה לאן תנסוק מכאן הקריירה של בלה חדיד, הדעות לגביה לנצח ישארו חלוקות. מצד אחד היא מטנפת על ארץ הקודש בכל הזדמנות אפשרית, וגם לנו לא בא לשמוע כל חמש דקות את הסלוגן האהוב על החדידיות: "פרי פלסטין", ומאידך - מה ששלה, שלה!

הדוגמנית בת ה-22 עקפה את אחותה הבכורה בסיבוב, מתנוססת על שערי המגזינים הנחשבים בעולם האופנה, מובילה את קמפיין האיפור של דיור ולא יורדת מהכותרות של מדורי הרכילות מעבר לים בשל הזוגיות הדביקה עם דה וויקנד. כעת - התצוגה הסופר סקסית של ויקטוריה'ס סיקרט על הפרק והכוכבת מעלה לאינסטוש תמונות לוהטות מהמדידות לצד פוסט שאמור להסביר את מימדי גופה.

לעוד חדשות אופנתיות:
מכשפות: קים וקורטני קרדשיאן מנערות את הנפתלין מהגוצ'י
לא רק לתיכוניסטיות: גם לנו בא סווטשירט מגניב בארון

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

בלה חדיד. צילום מסך
גנטיקה משובחת, דיאטה או שמא דילגה על ארוחה?/צילום מסך

"הצצה למדידות של ויקטורי'ס סיקרט ואיך בא לי שתראו כבר את כל האאוטפיטים", כותבת חדיד. "כמה כיף לחזור ולעשות את התצוגה כשאני מאושרת ובריאה מאי פעם. כל סוגי הגוף הם שונים ומגיבים אחרת לשגרת אימונים ודיאטה בריאה".

התמונות - מעוררות חשד מסוים לצד הפוסט שאמור לתת הסבר ל"נפש בריאה בגוף בריא", וכמובן שאי אפשר להתעלם מהגנטיקה המשובחת לה זכו האחיות המצליחות מאמם יולנדה. אך המעריצים הנלהבים של הטופ מודל לא נשארו אדישים ולצד גברים נרגשים שהגיבו: "איך זה מרגיש להיות כל כך מושלמת?", היו גם כאלו שלא ממש קנו את הדיאטה שהיא מוכרת.

עוד באותו נושא

חוזרת למקורות: בלה חדיד על השער של הארפר'ס בזאר ערביה בחג'אב

לכתבה המלאה
בלה חדיד. splash
יודעת את העבודה באינסטוש. בלה חדיד/splash

"דיאטה בריאה? באמת???", הגיבה אחת העוקבות ברשת לתמונות של חדיד, כשאחרת מגיבה לה: "משלמים לה להיות רזה. לא אכפת לה". הסופר מודל שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם מעל 20 מיליון עוקבים כמובן שלא הגיבה לבודי שיימינג שעברה ברשת, אבל סביר להניח שהיא לא ציפתה רק להרמות אחרי תמונות שכאלו.

מערכת יחסי הציבור המשומנת של ויקטוריה'ס סיקרט שלרוב מנסה להפגין כי במותג לא מחבבים דוגמניות דקיקות יתר על המידה, תציג השנה על המסלול שיתוף פעולה נועז ומשעשע עם המעצבת היווניה הנחשבת למלכת הפרינטים מרי קטרנזו, כשלצד חדיד יצעדו קנדל ג'נר וג'יג'י בקאמבק סוער, שרה סמפיו ווויני הארלו.

בלה חדיד. צילום מסך
לנז'רי ומגפיים עד הברך זה הקטע החדש?/צילום מסך
בלה חדיד. splash
ובכן, ככה יוצאים ממדידות של הלבשה תחתונה/splash
דה וויקנד, בלה חדיד. GettyImages
עושים כותרות. בלה חדיד ודה וויקנד על המסלול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully