וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשניסטות, להתפקד: המדריך המלא לקניות ברשת

7.11.2018 / 6:00

חגיגת הקניות הישראלית ברשת יוצאת לדרך וזה בהחלט טיימינג מעולה לתת לכם את הטיפים הכי חשובים לשופינג אונליין. חמשת העצות הכי חשובות שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים

המסלול המהיר לארון הבגדים החלומי - שופינג אונליין

חודש נובמבר הגיע וזה אומר שהולכת להיות לנו בקרוב תקופה עמוסה של חגיגות שופינג בלתי נגמרות באדיבות אירועי הבלאק פריידי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני לצד ערימות סיילים נוספות בכל רחבי הרשת ובגזרה המקומית אתם כבר יכולים ליהנות מיום קניות האונליין הישראלי shopping il ל-48 שעות בלבד.

האשמה העיקרית במבול ההנחות שמטריף אנשים ברחבי הגלובוס היא מסורת יום שישי השחור שמוצאה בארצות הברית (הניוזים שאתם שומעים על אנשים שנדרסו בכניסה לחנות) המתקיימת מידי שנה ביום שישי של השבוע הרביעי בחודש נובמבר ומסמנת את יריית הפתיחה לעונת מכירות הכריסטמס. מיותר לציין אולי, אבל מאז שפעולת הקניות עשתה שיפט מעולם המציאות לעולם הווירטואלי התופעה גדלה לממדים מפלצתיים ואיבדה כל קשר עם ציון הולדתו של ישו. אז רגע לפני שתשאבו לכל הייפ הבזבוזים ברשת, הנה כמה כללי זהב לאלו מכן שהולכות להתמקד בפן האופנתי של השופינג:

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

1. התחילי בסיור מקדים:

מומלץ להתחיל מבעוד מועד ב-window shopping ולנצל את הזמן שהפריטים עדיין במחיר מלא כדי לסמן מה נחוץ, מה מעניין ועם מה לא תוכלי לחיות בלעדיו. כי ברגע שתיק החלומות של קלואה יהיה בחמישים אחוז ותרצי שניה להתלבט לפני שאת נפרדת מ-3,000 שקלים מישהי כבר תחטוף לך אותו והוא יהיה סולד אאוט. חבל.

עוד באותו נושא

כיצד יראה השופינג שלכם בעוד 25 שנים?

לכתבה המלאה

2. חיילת, דעי את מידתך:

אנחנו לא מתכוונות למידת ג'ינס בנוסח 38 או 42 וגם לא לסקאלת הסמול, מדיום לארג'. כי מה לעשות שמידה 6 אמריקאית אמורה להיות המקבילה ל-36 הישראלית, 8 בריטית ו-40 איטלקית, אבל בפועל הקשר בין כל זה לבין המציאות הוא לרוב מקרי בהחלט.

אם את מעוניינת לצמצם את האפשרות לטעויות בגזרה המתעתעת הזו המשמעות של הדבר היא פשוט למדוד היקפים בסרט מדידה. מותן, ירכיים, חזה, אורך כף רגל וגובה. מדובר בהשקעה חד פעמית של כמה דקות, כולל המרה לאינצ'ים ושמירת כל המספרים באפליקציית הפתקים בטלפון. בכל חנות אונליין כמעט יש פירוט של אינצ'ים או סנטימטרים ליד כל מידה. היתרון משמעותי במיוחד בקטגוריית הנעליים, אחת הפופולריות בגזרת האונליין, ומסתבר שגם אחת הפופולריות במדד ההחלפות.

3. הנחות זה החיים:

כמעט לכל אתר קניות ברשת יש אפשרות במסך התשלום להזין פרומו - קוד או קופון הנחה. כך שבנוסף לסייל עצמו ניתן לחסוך במקרים מסוימים את עלויות השילוח, המכס או המע"מ. ההמלצה הכי טובה בעניין היא פשוט רגע לפני ההזמנה לעשות חיפוש גוגל פשוט עם שם האתר ממנו רוכשים פלוס צירוף הביטוי promo code.

4. יוניסקס הוא שם המשחק:

נא לא לפסוח על מדור הגברים, כי גם אם הדגם שפינטזת עליו מקולקציית השת"פ של אופווייט ונייק אזל במידה שלך, תמיד תוכלי לנסות לשים עליו את היד דרך אגף הבנים. והכי חשוב לא צריך לשבור את הראש לגבי איתור המידה הרלוונטית - הרי בנעלי גברים לפי השיטה הבריטית או האמריקאית מדובר בסקאלה נפרדת מזו של הנשים, כי את אורך הרגל כבר מדדת מבעוד מועד.

5. פולו אחד ישנה לך את החיים לטובה:

האינסטגרם הוא המקום הכי חשוב להתעדכן בכל מה שקורה במותגים וברשתות שנמצאים בשופינג ליסט שלך וזה עדיף בהרבה על ערימות המיילים שמציפים את לשונית קידומי המכירות בחשבון המייל. אז פולו אחד אולי יפוצץ את הפיד שלך אבל ברגע שנפלת על פריט שווה במחיר מושלם - פרייסלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully