וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד יראה השופינג שלכם בעוד 25 שנים?

26.10.2018 / 10:38

עידן הקניות בקניונים לא נראה מזהיר ולצד התאוצה המטורפת ברכישות אונליין, אנחנו עתידים למצוא עוד המון חידושים מגניבים - משלוח תוך 24 שעות בלבד, הולוגרמות ורחפן שידאג לכל מבוקשכם

סקס והעיר הגדולה. splash
תגידו יפה שלום לטיול בשדרה החמישית/splash

המעבר לשופינג מקוון שעובר עלינו כצרכנים בשנים האחרונות הופך עם הזמן הרבה יותר קל לעיכול ולאימוץ. נכון לסוף 2018אפשר לקבוע שלא מעט מהקניות שלנו, גם אם הן מתבצעות בפועל בחנות, נעזרות בדרך בשיטוטי אונליין או באתרי קניה מרחוק בשלבים שונים של תהליך הרכישה. אבל האם עצרתם רגע לחשוב לאן המסע הטכנולוגי הזה מוביל אותנו?

מגזין מארי קלייר פרסם בתחילת השבוע מאמר שכותרתו "כך יראה שופינג בעוד 25 שנים וזה די מפחיד" המבוסס על מחקר שערכה רשת האונליין QVC UK בשיתוף מכון 'מעבדות העתיד' לרגל חגיגות ה-25 לחברה. שאלת המחקר דנה בהשלכות העתידיות שנובעות מההתפתחות הטכנולוגית של תחומים כמו רחפנים, מזל"טים ואינטליגנציה מלאכותית. מלחיץ.

לעוד חדשות אופנתיות:
התכוונת להחזיר? מייגן מרקל שכחה להסיר את תגית המחיר
חצאיות או לא להיות: הפריט האופנתי הרותח

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

סקס והעיר הגדולה. Giphy
המשלוח נוחת אצלכם תוך 24 שעות בלבד/Giphy

לטענתם, רחובות ראשיים כפי שאנו מכירים היום ונמצאים בכל אזור אורבני בעולם, כאלו שלאורכם מפוזרות חנויות, כנראה לא יהיו קיימים יותר (ד"ש לשדרה החמישית) בהתחשב בעובדה שככל שעובר הזמן יותר ויותר אנשים מבצעים רכישות מקוונות. אם נחזור לחגיגות החצי יובל, לפני 25 שנה רק לחצי אחוז מהאנשים הייתה גישה לאינטרנט ועכשיו הנתונים מצביעים על כך ש-51 אחוז מהקונים מעדיפים לקנות ברשת. בעשור החמישי של המאה, דהיינו 2040 ואילך, המציאות הווירטואלית צפויה להשתלט באופן מוגבר על החוויה שמציעים אולמות תצוגה באופן המזכיר את הסרט בלייד ראנר כולל מוצרים ואנשי מכירות הולוגרמיים.

עוד באותו נושא

בלי לצאת מהקווים: אלה האייליינרים הכי טובים שיש

לכתבה המלאה
קניות ,קריס ג'נר. splash
להם אין מה לדאוג, גם ככה יש קניינית אישית. קריס ג'נר/splash

מי שבכל זאת ירצה לצאת לסיבוב שופינג בעיר יעשה זאת ככל הנראה מהרכב, כשלדברי הדו"ח ה"מכוניות יוסבו לסלון נעים שבו הקונים יוכלו לצרוך תוכן וידאו ויהיו מסוגלים לרכוש פריטים המעניינים אותם באמצעות פקודות קוליות פשוטות או מחוות ידיים". הצד החיובי של כל זה נעוץ במשלוח. המתנה של יממה, שהיום נחשבת לסופר מהירה, תראה כל כך מיושנת בעתיד שכן באמצעות רחפנים החבילה תנחת עליכם תוך דקות.

גם עניין המדידה יקבל משמעות חדשה בזכות אפליקציות ייעודיות שיעשו זאת עבורנו תוך שניות בטלפון הנייד. בגזרת מותגי הביוטי יפותחו חוויות חושיות אחרות שיותאמו לסביבה דיגיטלית שתאפשר לצרכנים להריח מוצרים, והמקרר שלנו לעולם לא יהיה ריק, שכן ההזמנות יבוצעו מחדש באופן אוטומטי על סמך העדפות הקנייה המוגדרות פר לקוח. עכשיו רק נשאלת השאלה מה נעשה בכל הזמן הפנוי הזה במקום טיול בקניון.

סקס והעיר הגדולה. Giphy
מה זה משנה איך זה הגיע? העיקר שארון הבגדים מפוצץ/Giphy
קניות , אריאנה גרנדה. splash
אריאנה גרנדה יודעת שאין כמו שקית של שאנל להתגבר על פרידה/splash
מתוך הסרט וידויים של שופוהוליק. imdb
בלי לריב בדרך לקופה, הכל בנונשלט מהבית/imdb
קניות , ג'סטין ביבר. splash
מסע קניות להרגיע את הנפש. ג'סטין ביבר והיילי בולדווין/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully