וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני אוהבת אאוטפיטים לעצלנים": סודות מהמלתחה של כריסי טיגן

גל סלונימסקי

6.11.2018 / 11:43

אנחנו רגילים לראות את כריסי טיגן נוצצת על שטיחים אדומים, אבל מתברר שהיא בכלל מעדיפה את הבגדים שלה הכי פשוטים שיש. כל מה שלא ידעתם על הסטייל של הבסטי של קים קרדשיאן

כריסי טיגן. GettyImages
"רק מחפשת משהו נוח". כריסי טיגן/GettyImages

קשה לפספס את כריסי טיגן. אם זה לא היופי המיוחד, הזוגיות הפוטוגנית עם הזמר ג'ון לג'נד, האימהות לשני ילדיה - לונה ומיילס, או החוצפה והאומץ ברשתות החברתיות - אז הסטייל שלה בטוח עושה את העבודה. "אני לא חושבת על מה שאני לובשת", היא מודה בריאיון למגזין מארי קלייר, "אני מסתכלת על הארון ואומרת לעצמי - 'אוקיי, זה הוויב שאני רוצה לעצמי היום' ושולפת בגד. בדרך כלל אני רק מחפשת משהו נוח".

טיגן בת ה-32 השיקה לאחרונה קולקציה נוספת בעיצובה בשיתוף המותג האמריקני REVOLVE ובריאיון היא מספרת על מה שהביא אותה להחלטה להיכנס לתחום עיצוב האופנה. "בסך הכל רציתי להיראות טוב כשאני מביאה את הילדים שלי בבוקר לגן", היא אומרת. "לאחרונה, אם אני יוצאת מהבית, זה רק בשביל זה. רציתי להיות מסוגלת לצאת מהרכב, להגיד שלום לאימהות האחרות ולא להיראות כמו חרא. רציתי משהו שהוא נטול מאמץ ויחד עם זאת שיקי".

כריסי טיגן ג'ון לג'נד. GettyImages
זוגיות נוצצת ופוטוגנית. כריסי טיגן וג'ון לג'נד/GettyImages
"90% מהיום שלי אני לא עושה כלום, אם ראיתם אותי לבושה זה כנראה בחלק הקטן של 2% מהיום. 8% נוספים אני פשוט עירומה"

"נטול מאמץ" הוא ביטוי הזהב בכל הקשור לסטייל של טיגן. בריאיון, היא מציירת תמונה של העדפות סטייל פשוטות. למרות הלוקים הנוצצים שלה על שטיחים אדומים והפקות אופנה, ביום יום היא באמת רוצה כמה שפחות מאמץ (פשוט תציצו באינסטוש שלה). "90% מהיום שלי אני לא עושה כלום, אם ראיתם אותי לבושה זה כנראה בחלק הקטן של 2% מהיום. 8% נוספים אני פשוט עירומה. אני הכי אוהבת אאוטפיטים לעצלנים. קרדיגנים נעימים וגדולים שאפשר להתעטף בהם".

"אבל הפריט האהוב עליי הוא ג'ינס בויפרנד", היא ממשיכה. "אני לא יודעת אם זה הגוף שלי שמשתנה, אבל בהרגשה שלי לאחרונה מייצרים אותם צרים יותר. הם כבר לא מה שהם היו פעם. הם אמורים להיות כאילו מצאת את הג'ינס בארון של החבר שלך - והחלטת ללבוש אותו. אז אני קונה כמה מידות גדולות יותר וזה מתאים לי עם הכל".

עוד באותו נושא

תמונת הנקה של כריסי טיגן משגעת את הגולשים

לכתבה המלאה
הדוגמנית כריטי טיגן. GettyImages
"אני הכי אוהבת אאוטפיטים לעצלנים"/GettyImages

ואי אפשר בלי מילה קטנה על מי שבכל זאת עומדת מאחורי הלוקים הנוצצים של טיגן. הדוגמנית נעזרת בשירותיה של סטייליסטית הסלבס המוכרת מוניקה רוז, שעבדה עבור בנות משפחת קרדשיאן במשך עשור. בין היתר היא אחראית גם ללוקים של ג'יג'י חדיד, קאיה גרבר, קארה דלווין ונוספות. לא מעט מהלוקים המוצלחים של טיגן באירועים מתוקשרים נבחרו בקפידה על ידי רוז, שהטענות כלפיה הן שהיא עדיין מושפעת מהסטייל של הקארדשיאנס. לטיגן כמובן זה לא מפריע, אולי בשל החברות המתוקשרת עם קיי קיי או בשל כך שהיא ידועה כאחת שנהנית מקצת רכילות פה ושם, אבל יאמר לזכותה שהיא מרימה לרוז בכל הזדמנות אפשרית.

כריסי טיגן. GettyImages
מפרגנת לסטייליסטית. טיגן בשמלה של דודו בר אור שבחרה לה מוניקה רוז/GettyImages

כריסי טיגן באינסטגרם

לובשת שמלה מהליין המשותף עם Revolve

קצת מהסטריט סטייל של כריסי טיגן

מוניקה רוז מלבישה את כריסי טיגן

לובשת שמלה של Norisol Ferrari, חגורה של סן לורן ונעליים של בלמיין

אאוטפיט של איזבל מרנט, תיק של בלנסיאגה ומגפיים של סן לורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully