וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברות את הסטייל השמרני: למה קייט ומייגן לובשות מיני בזמן ההיריון?

גל סלונימסקי

7.11.2018 / 11:18

אולי לא הבחנתן במגמה, אבל אנחנו על זה לחלוטין ושמנו לב שגם קייט מידלטון וגם מייגן מרקל חורגות במהלך ההיריון מהסטייל השמרני המחייב של בית המלוכה ובוחרות בשמלות וחצאיות מיני. הנה ההסבר האופנתי לתופעה

קייט מידלטון היריון. GettyImages
גם את מורדת בחוקי הארמון? קייט מידלטון היריונית במיני/GettyImages

אם יש משהו שאנחנו אובסס לגביו לחלוטין זה הסטייל של הדוכסיות קייט מידלטון ומייגן מרקל. ידוע שאנחנו עוקבות בשקיקה אחרי כל אאוטפיט שלובשות בנות משפחת המלוכה. ולא רק אנחנו כאלה, כן? הבגדים שהן לובשות הופכים מיד לסולד אאוט בחנויות, מה שמוכיח שיחד איתנו יש עדר מעריצים שלם שמחכה לראות את הלוקים של הגיסות השוות של הארמון.

אם צריך להגדיר במילה אחת את הסטייל של בנות המלוכה לגמרי אפשר להשתמש ב"שמרני" ואולם, אם מסתכלים על האאוטפיטים שבחרה קייט מידלטון ללבוש לאורך שלושת ההיריונות שלה, ועל הבגדים של מייגן מרקל בתקופה האחרונה, מאז נודע שהיא מצפה לרויאל-בייבי, אפשר להבחין בהתרופפות החוקים. זה לא שהן שוברות כל מוסכמה, אבל יש להן נטייה לבחור יותר שמלות מיני וחצאיות קצרות.

עקבו אחרי וואלה! אופנה באינסטוש

מייגן מרקל הנסיך הארי. GettyImages
מאז נודע שהיא מצפה לתינוק, גם היא בוחרת במיני. מייגן מרקל/GettyImages

ססיל ריינו, מייסדת המותג הבריטי סראפיין, שאהוב במיוחד על קייט, הסבירה בריאיון למגזין Instyle מה הסיבה לכך. "להדגיש את הזרועות והרגליים בהיריון זה טריק טוב בכדי להחמיא לגוף", היא טוענת. "מייגן עושה בדיוק אותו הדבר כמו שקייט עשתה לאורך תקופות ההיריון שלה".

"קייט בוודאות בחרה חצאיות קצרות יותר. בכמה הזדמנויות היא אפילו לבשה חצאיות שאורכן הרבה מעל הברך, מה שהיא לא עושה בדרך כלל", המשיכה ריינו. "בחורף היא צירפה גרביונים אטומים ללוק, אז זה נראה שמרני יותר כי הרגליים לא חשופות ועדיין מחמיא לגוף".

עוד באותו נושא

בגדי ההריון של מייגן מרקל רומזים לנו מה מין הבייבי?

לכתבה המלאה
קייט מידלטון היריון. GettyImages
חורגת ממנהגה ולובשת חצאיות מעל אורך הברך/GettyImages

בניגוד לדוכסית מקיימברידג', למייגן עדיין אין רפרטואר לוקים מפואר בהיריון שלה למרות שהיא נותנת עבודה, אין מה לומר אבל ריינו כבר צופה מה הולך לקרות: "ההיריון של מייגן יהיה בעיקר בעונת החורף, אבל אני מאמינה שהיא בכל זאת תקצר את השמלות והחצאיות שלה. סביר גם שנראה אותה לובשת הרבה לוקים כמו מעיל השמלה של ז'יבנשי שהיא לבשה בחתונה של הנסיכה יוג'יני".

מייגן מרקל. GettyImages
היכונו לעוד הרבה שמלות מיני, רק לא בהכרח מאסוס/GettyImages
קייט מידלטון היריון הנסיך וויליאם. GettyImages
בחורף היא משלבת גרביונים מתחת לשמלות/GettyImages
קייט מידלטון היריון. GettyImages
שלושה היריונות = מלא לוקים עם שמלות מיני/GettyImages
קייט מידלטון היריון. GettyImages
כבר למדה מה מחמיא לגוף/GettyImages
קייט מידלטון היריון. GettyImages
מחלקת עצות סטייל לגיסה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully